abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:36:57 #76
104871 remlof
Europees federalist
pi_87255440
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:24 schreef Maanvis het volgende:
ONZ en FOK! in het algemeen hebben 1 regel: Doe normaal.
En daarmee wordt niet bedoeld: Doe wat de modjes normaal vinden, maar doe wat je zelf normaal vindt.
Kennelijk weet niet elke user wat wij normaal vinden. Dat weten de mods wel, want daarom hebben we ze als moderator aangesteld en dien je naar ze te luisteren.

Ook SWJ is een prima ONZ-mod en ik raad je aan te kappen met je gezeik op hem, want ik weet hoeveel je baggert en het begint mij zo langzaamaan ook te irriteren.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:53:40 #77
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87256115
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Kennelijk weet niet elke user wat wij normaal vinden. Dat weten de mods wel, want daarom hebben we ze als moderator aangesteld en dien je naar ze te luisteren.
Ik luister weldegelijk naar ze, ik ben het alleen niet altijd met ze eens en dat meld ik dan ook. SWJ kan dat geen reet schelen, zoals ie net al zegt, maar dat weerhoudt me er niet van om hem op zijn fouten te wijzen. Hij staat ook vrij om het te negeren, en als ik me niet vergis is er zo'n 'foes' optie om van bepaalde mensen hun posts niet te zien.

quote:
Ook SWJ is een prima ONZ-mod en ik raad je aan te kappen met je gezeik op hem, want ik weet hoeveel je baggert en het begint mij zo langzaamaan ook te irriteren.
Dat het je begint te irriteren roep je nou al 5 maanden. Ik kan voordat ik een topique open geen onderscheid maken tussen of het gesloten gaat worden of niet, omdat ik niet weet wat normaal is. Qua topiques zou je me een aso of tokkie kunnen noemen, een onaangepast persoon. Ik laat me ook graag corrigeren, ik huil mijn laatste tranen er niet uit als er 1 wordt gesloten, het staat me immers vrij om een ander topique te openen over een ander onderwerp :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:57:49 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_87256280
Kap in ieder geval met die nummering in je topics. En die opvoedrol is voor de mods. Ik ben er voor de sancties :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:03:18 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87256481
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
Kap in ieder geval met die nummering in je topics. En die opvoedrol is voor de mods. Ik ben er voor de sancties :P
Daar ben ik al mee gestopt ;). Goed opletten.
Die nummering ben ik mee begonnen omdat bepaalde mensen klaagden dat ik teveel topiques opende. Daar had ik zelf geen idee van, dus ik ging mijn topiques nummeren. Ik had toen met mezelf afgesproken dat ik er nooit meer dan 10 op een dag zou openen, en daar heb ik me netjes aan gehouden. De nummering was een stukje bewustwording. Zat ik op de 10 dan zette ik mijn computer uit voor die avond.
Anyway, het valt me op dat mensen zich aan zoiets kleins als een nummertje kunnen ergeren. Iedereen weet dat ik mijn topiques nummer. Iedereen weet dat ik Maanvis ben en af en toe een baggertopique open.
Waarom klikken mensen dan toch nog op mijn topiques om dan laaiend te worden over dat nummertje? Dat snap ik niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:05:23 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87256559
Iedereen weet dat je volhardt in het achterlijke 'topiques'. ;(.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87256817
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef Maanvis het volgende:
SWJ: De kritiek op jouw moderatie was ook niet tegen jou bedoeld want ik wéét dat je je er niets van aan trekt. Het was een algemene waarschuwing om geen topiques te openen als jij online bent. Dat scheelt frustratie. Je bent niet positief opbouwend bezig met ONZ.

Maargoed, 1 ding moet gezegd, je bent een goeie uitsmijter. Je maakt de kroeg alleen niet gezelliger.
Dat vind ik dus wel echt dikke bullshit. Ik ken SWJ niet zo goed van toen hij nog zwart was, maar hij zal niet zonder reden mod geworden zijn van ONZ. Hij is weldegelijk een grote toevoeging aan de crew; en ik merk het ook nu weer, hij staat users te woord als geen ander (terwijl ik echt al lang moe was geworden van dat gezeik de hele tijd).

Ook een beetje restepc voor de mods, want ik denk niet dat jij het beter zou doen.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:16:27 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87256964
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:05 schreef Dagonet het volgende:
Iedereen weet dat je volhardt in het achterlijke 'topiques'. ;(.
Prima, mag jij vinden, maar post dan niet in een forum dat FOK! heet ipv "fuck" wat software gebruikt dat Replique heet ipv "Repliek". Dat laatste is overigens de reden dat ik het zo noem. Op andere fora noem ik het gewoon topic :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87257022
In de internationale betrekkingen wordt wel eens gezegd dat een volk de leiding krijgt die het verdient. Dat geldt voor onzin misschien ook wel.

Het jammere is dat daardoor soms volledige futiele meedoetopics en ondoorgrondbare incrowdbagger openblijft. Een wat-eet-je-nu-topic had ik vroeger vijf minuten gegeven (nou niet ik persoonlijk, ik ben nooit mod geweest).

Is de leiding dan zo slecht? Ik heb aanmerkingen, maar die zijn niet heel zinnig omdat de leiding van de leiding (FA's, A's) ze niet alleen een hand boven het hoofd houdt, maar ook een parasol, en ze als het even kan nog toewaait met palmbladeren ook.

Wat zijn dan de alternatieven? Ik denk soms met een goed glas sherry, een goede sigaar en een knisperende openhaard terug aan de tijd van Tokay, VAC, Cr., Xlarge, Xebro, Pool, Bupatih, FF, en dan schiet ik subiet vol - maar dat was toen en nu is nu. En de ervaring heeft uitgewezen dat als je hén een blauw petje gaf, hun creativiteit onmiddellijk afstompte.

Helaas is de cultuur van elkaar overbluffen in creatieve topics inmiddels veranderd naar een cultuur van elkaar overschreeuwen in bagger. Een "voorbeeldmod" mét goede ideeën zou uitkomst kunnen bieden, maar die is tot nu toe slechtst in Disneyfilms gesignaleerd. Rest de mogelijkheid wat dichter bovenop de absolute bagger-bagger te gaan zitten, en dat is wat Chowi aankaartte, en dat is wat ik onderschrijf.
pi_87257093
Intx. Wát een held.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:23:13 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87257216
Euh Intx, die voorbeeldmods met goede ideeën hadden we dus wel. Ik noem een insomaniaque, ik noem een jogy, ik noem een privateryan. Wat waren modjes die de mores in ONZ perfect aanvoelden. Er werd dan ook gegrossierd in TTT's, omdat toendertijd creativiteit gewoon een kans kreeg :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87257515
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef Maanvis het volgende:
Euh Intx, die voorbeeldmods met goede ideeën hadden we dus wel. Ik noem een insomaniaque, ik noem een jogy, ik noem een privateryan. Wat waren modjes die de mores in ONZ perfect aanvoelden. Er werd dan ook gegrossierd in TTT's, omdat toendertijd creativiteit gewoon een kans kreeg :).
Oe, we gaan nóg verder de prehistorie in. Maar je hebt wel gelijk hoor. Jogy heeft haast in zijn eentje ervoor gezorgd dat die goede-topics-cultuur ontstond, Insomaniac had soms ronduit aanstekelijke topics, en PR was gewoon tof. Maar dat laatste hadden Ludo_Sanders, Zargon en Chowi (o, hoi Chowi B-) ) ook wel over zich.

Maar, voor een echte cultuuromslag lijkt toch een delicaat en specifiek zootje aan mods vereisd, dat ook in de geschiedenis van ONZ maar zelden is voorgekomen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:35:59 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87257713
het was ook een beetje de renaissancetijd hè, die komt niet zomaar weer.
Maar ik ben nog steeds verliefd op inso by the way :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:40:42 #88
104871 remlof
Europees federalist
pi_87257889
Hoi Intx, ONZ modden?
  Forum Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 19:41:29 #89
58651 crew  murp
murp
pi_87257925
Maar dat was vroeger, users komen en gaan weer.. humor komt en gaat weer, leuke topics komen en gaan weer, baggeraars komen en gaan weer. mods komen en gaan weer.

Als iedereen gewoon zijn steentje bijdraagt aan een goed ONZ dan zijn mods eigenlijk niet nodig om slotjes te zetten, maar om leuk mee te doen en de topics een beetje te sturen :)

Het gaat met ONZ in ieder geval een stuk beter. Er wordt niet meer zwaar gemod en de topics blijven iets langer open. Een leuk ONZ-topic met een bagger TT en OP die goed loopt hoeft echt niet dicht.

Maarja, de ONZ-mods doen hun best. Al hebben ze gewoon een leven en kunnen niet 24/7 online zijn :)
pi_87258051
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
Hoi Intx, ONZ modden?
Hai. Nee, ik heb bijlange geen tijd joh. Misschien over een (hele) poos.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:49:50 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87258262
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef murp het volgende:

Het gaat met ONZ in ieder geval een stuk beter. Er wordt niet meer zwaar gemod en de topics blijven iets langer open. Een leuk ONZ-topic met een bagger TT en OP die goed loopt hoeft echt niet dicht.
Hier ben ik het mee eens. Je moet topiques echt een kans geven. Vaak begint een topique wat slapjes, net als een vrijdagavond in de kroeg. Totdat er leuke meiskes komen en de alcohol rijkelijk vloeit. Dan is er ruimte voor creativiteit en jolijt.
Eigenlijk moet je elk meedoetopique met een poging tot creativiteit en ludieke discussie uitlokkendheid gewoon open laten. Is het niets dan zakt het vanzelf wel weer weg ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 19:55:08 #92
58651 crew  murp
murp
pi_87258483
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Is het niets dan zakt het vanzelf wel weer weg ;).
tegenwoordig niet. Kon dat maar.. Vroeger werd het goedemorgen topic (als voorbeeld) met rust gelaten als het na de middag nog open was. Nu moet je ze slotten omdat de users m weer omhoog kicken op een andere dag :)
pi_87258592
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
Hoi Intx, ONZ modden?
Dit vroeg Yvonne ook vaak aan Croupouque vroeger.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:58:30 #94
104871 remlof
Europees federalist
pi_87258631
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:57 schreef Chowi het volgende:

[..]

Dit vroeg Yvonne ook vaak aan Croupouque vroeger.
En we weten wat daar van is geworden :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:01:30 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87258745
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef murp het volgende:

[..]

tegenwoordig niet. Kon dat maar.. Vroeger werd het goedemorgen topic (als voorbeeld) met rust gelaten als het na de middag nog open was. Nu moet je ze slotten omdat de users m weer omhoog kicken op een andere dag :)
in het engels is daar een uitspraak voor: We'll cross that bridge when we get there :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87258792
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef remlof het volgende:

[..]

En we weten wat daar van is geworden :')
Ja, hij is getrouwd met een Spaanse violiste die ook kan acteren en daar woont hij nu mee samen in Annecy alwaar ze hun weekend vullen met het plukken van druiven. Erg romantisch allemaal.

Dus dat staat jou nu ook te wachten, Intx.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:02:28 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87258794
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:57 schreef Chowi het volgende:

[..]

Dit vroeg Yvonne ook vaak aan Croupouque vroeger.
Zoals Johan Derksen ooit zei: Een goed paard maakt nog geen goede ruiter :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 20:03:13 #98
58651 crew  murp
murp
pi_87258818
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

in het engels is daar een uitspraak voor: We'll cross that bridge when we get there :).
maar potentiële leuke ONZ topics laten we echt wel open.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:05:34 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87258911
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:03 schreef murp het volgende:

[..]

maar potentiële leuke ONZ topics laten we echt wel open.
Ik heb soms het idee dat jullie niet precies weten wat een potentiëel leuk ONZ topique is. Ga ter lering en vermaak eens in de TTT's uit het verleden kijken. Een groot deel begint echt heel simpel, dat zou tegenwoordig als bagger gesloten worden. En da's jammer.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 20:07:03 #100
58651 crew  murp
murp
pi_87258969
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb soms het idee dat jullie niet precies weten wat een potentiëel leuk ONZ topique is. Ga ter lering en vermaak eens in de TTT's uit het verleden kijken. Een groot deel begint echt heel simpel, dat zou tegenwoordig als bagger gesloten worden. En da's jammer.
we zijn echt niet zo streng hoor.. Dit had je 1,5 geleden moeten posten met een paar andere ex-mods :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')