Ik ben de Sultan of Sentiment, Claudia. Maar dat betekent dus niet drie kwartier tips uitwisselen met een collega over zwangerschap,quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om blij voor een ander te zijn? Als je zelf afstudeert, trouwt of een kind krijgt vind je het ook fijn om iets meer dan een beleefd knikje te krijgen, me dunkt.
Gelukkig herken ik weinig van de lauwe reacties.
Jij bent sowieso een grotere knuffelbeer dan je voor doet komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik ben de Sultan of Sentiment, Claudia. Maar dat betekent dus niet drie kwartier tips uitwisselen met een collega over zwangerschap,. Maar ik zal de desbetreffende collega oprecht veel geluk en blijdschap toewensen.
En zodiakk komt al over als een knuffelbeer, kejje nagaan!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een grotere knuffelbeer dan je voor doet komen.
Bij mij aan de lunchtafel ging het over de optimale vorm van een kerstboom en over lingerie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lunchgesprek hier ging vandaag over haargroeimiddel en (daardoor) verdwijnende erecties. Dat was best vermakelijk.
Ja, het viel mij gelijk op, JAM.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:49 schreef JAM het volgende:
Trouwens, Gellius heeft dus tóch geen dochterzaad. Had iemand dat al opgemerkt?
Tja, je hebt vele soorten beleefde knikjes dus. En ook het echte beleefde knikje kan ik goed waarderen. Liever dat dan geforceerd gedoe, of een hoop geklets over niks (in mijn ogen dan he).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:26 schreef Claudia_x het volgende:
Maar dit ging over een beleefd knikje, mane. Een knikje dat zegt: Hey, leuk voor je, maar het interesseert me geen reet.
Karel van het Reve heeft daar eens een stukje aan gewijd, ver voordat het zich voordeed.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mooi he, op schrift gestelde spreektaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |