Achja, het wordt tegen mij ook gezegd, gelukkig ben ik niet zo gevoelig voor maatschappelijke druk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mijn zus en mijn manager takel ik af en begin ik mijn frisse jongemannenhoofd te verliezen. Ik denk dat ik me ook maar dringend moet gaan settelen.

Ja, I.R. Ik wilde het niet zeggen, maar je facebookfoto verhult de jaren niet!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mijn zus en mijn manager takel ik af en begin ik mijn frisse jongemannenhoofd te verliezen. Ik denk dat ik me ook maar dringend moet gaan settelen.

Nou, om er eens wat positiefs tegenaan te gooien:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is tijd voor de Nieuwe Openheid, zodiakk (al val ik in betere belichting best mee)

Viel mij ook op. Ik zei er volautomatisch bij: "Hey, Gellius!" Dat spreek ik recentelijk trouwens uit als Djèlaajus, dankzij zodiakk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:23 schreef Z het volgende:
Je hangt door de hele stad Gellius. Viel mij vanochtend op.

Jij vindt zwangerschap per definitie een goed ding?quote:

Hier een repliek over jouw pensioen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jij vindt zwangerschap per definitie een goed ding?
(Hier een rant over overbevolking, kindermishandeling, bakfietsen op het fietspad en gejengel in de trein)

Hé, die is van mij!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Ik zei er volautomatisch bij: "Hey, Gellius!" Dat spreek ik recentelijk trouwens uit als Djèlaajus, dankzij zodiakk.

Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:56 schreef k_man het volgende:
Maar niemand is dus nog wezen kijken. Nou ja, ik ga zaterdag. Hopelijk niet al te druk.

Hier een repliek dat dat dan al opgesoepeerd is door de babyboomers.quote:

Nee hoor, verder zijn hier alleen maar vrouwen, en OF die negeren het, OF die roepen hoe geweldig ze het vinden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk is dat, als je op je werk het blijde nieuws verkondigt en je dat soort discussies krijgt.

Zijn er werkelijk mensen die zo onbeleefd zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee hoor, verder zijn hier alleen maar vrouwen, en OF die negeren het, OF die roepen hoe geweldig ze het vinden.

Tuurlijk. Eén (gelukkig ken ik alt-130 nog) is tien minuten enthousiast en zoent en zo, en de rest mompelt ' gefeliciteerd' en gaat verder met bellen/ praten over werkgerelateerde zaken/ op een internetforum klagen (maar dat heb je met interimmers onderling he, niet iedereen kent elkaar even goed).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zijn er werkelijk mensen die zo onbeleefd zijn?

Mooi he, op schrift gestelde spreektaal.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van die mensen die drie kwartier met elkaar in een kringetje tips gaan uitwisselen is natuurlijk ook helemaal niks.

Inderdaad. Ik liep gister door de gang en een collega had zijn dochtertje van vier jaar meegenomen en door de uitwaaierende oestrogeenwalmen van vrouwelijke collega's ben ik maar op handen en knieën naar de dichtstbijzijnde nooduitgang gekropen. Later kwam de collega nog wel langs met dochter (zonder kirrende kippen) en dan is het wel schattig. "Hoe heet jij?" *beteuterde blik* "nlsbul". Papa: "Hij verstaat je niet hoor". "Isáábèèl".quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van die mensen die drie kwartier met elkaar in een kringetje tips gaan uitwisselen is natuurlijk ook helemaal niks.

Is het echt zo moeilijk om blij voor een ander te zijn? Als je zelf afstudeert, trouwt of een kind krijgt vind je het ook fijn om iets meer dan een beleefd knikje te krijgen, me dunkt.quote:

Je vraagt ook niet wanneer de afstudeerdatum is, waar de scriptie over gaat en wat eventuele toekomstplannen zijn? Je kunt evenzeer vragen wat de uitgerekende datum is, of vader en moeder al weten wat het geslacht is en of ze voornemens zijn om naar Amsterdam-Noord te verkassen. Zo moeilijk is interesse tonen niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Ringo het volgende:
Nou ja, een hartelijke felicitatie is op zijn plaats, maar daar ben je toch nauwelijks meer dan enkele minuten mee kwijt. Daarna is het wat mij betreft genoeg geweest. Ik hoef niet te weten wanneer het kind is verwekt en wat een zwangerschap allemaal met zich meebrengt, vind ik ook niet zo interessant om te horen.

Ja, dat is uitermate treurig, uitsluitend het gevoel hebben dat je aan een sociale verplichting moet voldoen. Dan kun je inderdaad beter de nooduitgang zoeken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef JAM het volgende:
Ach, wat een gelul allemaal zeg. Dat huichelachtige 'blij zijn voor een ander', wat een onzin. Ik heb liever dat iemand helemaal niets zegt dan dan ik urenlang hetzelfde verhaal moet opdissen omdat iemand anders meent dat'ie aan een sociale verplichting moet voldoen. Beleefd knikje en klaar. Prima zo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |