Ah, vanavond 'ns even beluisteren. Dank.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:24 schreef DO2 het volgende:
( De nieuwe van Antony mag er ook al zijn.
-> Duet met Bjork, k_man. )
Ik hoorde het gewoon ouderwets IRL van een collega.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dankzij twitter is iedereen binnen een kwartier op de hoogte van de dood van Anthonie Kamerling. Wel intrigerend, die moderne massamedia.
Ik las het dan weer hier in de LPT.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik hoorde het gewoon ouderwets IRL van een collega.
Het was me geheel ontgaan. De LPT is mijn Twitter-surrogaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dankzij twitter is iedereen binnen een kwartier op de hoogte van de dood van Anthonie Kamerling. Wel intrigerend, die moderne massamedia.
Maar waar had die het vandaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik hoorde het gewoon ouderwets IRL van een collega.
Gewoon, telepathie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar waar had die het vandaan? [ afbeelding ].
Altijd? Ik geloof dat De kleine blonde dood het enige is waarin ik 'm ooit gezien heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef DO2 het volgende:
Hij kwam op tv altijd heel sympathiek over, vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |