Oh ja, hoor. Dat kan. Mij springen vaak spontaan de tranen in de ogen omdat ik me kan voorstellen dat een gewenste zwangerschap een grote vreugde is voor de mensen die het betreft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:51 schreef sigme het volgende:
Oh sorry.
Prachtig kind hoor, die Wicher. Ik ben altijd braaf blij voor collega's met kind op komst of zojuist ontvangen kind (zwanger zijn ze zelden). En gemeend ook, daarvoor hoef ik kinderen toch niet leuk te vinden?
Hij heeft zijn ogen al open!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:33 schreef Gellius het volgende:
Vooruit, omdat jullie zo aandringen.
[ afbeelding ].
Op de voorgrond: W.G. Op de achtergrond: een collega die stilletjes naar de nooduitgang tracht te sluipen.
Viel me niet tegen, eigenlijk. Dublin is ook wel aardig, maar in Belfast is de geschiedenis nog wat minder voltooid.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef k_man het volgende:
SL, IR, wat vonden jullie van Belfast? Goede bestemming voor een weekendje weg?
Dublin en Edinburgh zijn andere opties.
Ik denk niet dat daar tot nu toe gelegenheden voor geweest zijn, dus dat is makkelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Ja, kom maar door met die foto's. Hoef ik tenminste niet beleefd te knikken naar die onempatische IR.
Ja, er zijn dit jaar eigenlijk belachelijk veel mooie platen uitgekomen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:47 schreef Z het volgende:
[..]
Dit vind ik (ook) een heel mooi plaatje:
http://www.prefixmag.com/(...)aming-in-full/44106/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |