denk het niet...t was live gemixt met het gelul van Fart Falers erdoor...quote:Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Niemand heeft de mix zonder kletsgebeuren heh?
Bedanktquote:Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef gerbenp het volgende:
Nu staan ze er op, nog even laten verwerken.
Deel 1:
Deel 2:
Veel plezier er mee!
ziggo werkte vanavond toch weer mee met m'n upload. gisteren was het niet om aan te zien, maar ik zat ook veel dingen te gelijk te doen, en de vorige was niet sync, nu is dat opgelost.quote:
Maar is Ziggo nou beter dan KPN of ervaar je nog steeds veel troubles? Zal eerlijk zeggen dat ik nog weinig shit heb gehad met de Experia box, maar ik heb dan geloof ik ook een nieuwer model van dat ding.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:37 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ziggo werkte vanavond toch weer mee met m'n upload. gisteren was het niet om aan te zien, maar ik zat ook veel dingen te gelijk te doen, en de vorige was niet sync, nu is dat opgelost.
en dat is irritant, omdat?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef miieejj het volgende:
stom voetbal.. kan ik geen oh oh cherso kijken![]()
zit al een apar jaar bij Ziggo (op 2 locaties) en zelden problemen mee gehad.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar is Ziggo nou beter dan KPN of ervaar je nog steeds veel troubles? Zal eerlijk zeggen dat ik nog weinig shit heb gehad met de Experia box, maar ik heb dan geloof ik ook een nieuwer model van dat ding.
Houden zoquote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zit al een apar jaar bij Ziggo (op 2 locaties) en zelden problemen mee gehad.
ziggo is hier wel beter ja, vooral de snelheid. Maar dat lag gisteren denk ik nog vooral aan mezelf, ik was ook bezig met een Skype gesprek. en dat vreet ook je upload nogquote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar is Ziggo nou beter dan KPN of ervaar je nog steeds veel troubles? Zal eerlijk zeggen dat ik nog weinig shit heb gehad met de Experia box, maar ik heb dan geloof ik ook een nieuwer model van dat ding.
nou, dit dusquote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
dat begin van die mix is al vet...
Mja, dat kan er inderdaad best inhakkenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ziggo is hier wel beter ja, vooral de snelheid. Maar dat lag gisteren denk ik nog vooral aan mezelf, ik was ook bezig met een Skype gesprek. en dat vreet ook je upload nog
haha, moet beschamend toegeven dat ik precies weet wat ie bedoeltquote:
och, het gaat hier ook over internetverbindingen dus.. dit is gewoon een forum in een topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |