Joh, er is al een lijst, zie de opquote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef Ynske het volgende:
gaan we dit jaar weer secret santaën?
quote:From: A
To: M
Sent: Thursday, September 30, 2010 5:48 PM
Subject: Re: favorieten.
Ik vrees dat het dan toch weer op de ouderwetse manier met een papieren kaart moet. :-P
quote:From: M
To: A
Sent: Thursday, September 30, 2010 6:28 PM
Nee, ik heb gelukkig de link van mijn manager aangevinkt met een Armando-vlaggetje; wat mijn hele e-mail in de war gestuurd heeft, maar afijn. Ik weet hoe hopelijk hoe ik morgen op de Bloemgracht moet komen.
XM.
Krijgen we weer dat gezeik dat de emails niet meer op volgorde staan.quote:From: M
To: A
Sent: Thursday, September 30, 2010 6:50 PM
Bovendien: als ik een kaart erbij pak, dan loop je de kans dat ik mijn route uitstippel over het water (is eerder gebeurd) , dus beter Internet denk ik. XM.
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joh, er is al een lijst, zie de op
Ik werk mij de tiefus, begonnen ze vanmorgen opeens over targets te praten.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe inderdaad niks op mn werk nee
Route over het waterquote:Op donderdag 30 september 2010 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Krijgen we weer dat gezeik dat de emails niet meer op volgorde staan.
Onnavolgbaar.
Denk het wel ja, ze woont 5 minuten lopen van de Bloemgracht.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
Route over het water
Die is nog erger dan ik!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil gewoon dat je mee doetquote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik weet het nog niet met Secret Santa
Denk er nog even over na. De vorige keer was leuk, maar ik moet nu nog ff niet aan Kerst denken.
Straks krijg je een varkenslijk opgestuurd van Qwea.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Denk er nog even over na. De vorige keer was leuk, maar ik moet nu nog ff niet aan Kerst denken.
Ik doe niet meequote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Straks krijg je een varkenslijk opgestuurd van Qwea.
Bleekgezicht spreekt met vreemde tongquote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb vandaag besloten om mn katten kvv te gaan geven![]()
En ik heb me aangemeld bij FLYlady
hoezo dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Aanmelden op zich zegt nog niets he.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb vandaag besloten om mn katten kvv te gaan geven![]()
En ik heb me aangemeld bij FLYlady
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil gewoon dat je mee doet
Dat is vast een gouwe ouwe die ik nog niet ken.quote:
Je kent het verhaal niet van Q die boos op iemand was en diegene pizza's, tuinhekken, hoeren, zand etc. stuurde?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is vast een gouwe ouwe die ik nog niet ken.
ooh serieus? Melatonine voor dieren?quote:Eigenschappen
Het inslapen en ontwaken van uw huisdier wordt voor een belangrijk deel geregeld door de biologische klok
Het is dan ook een officieuze animocheckquote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanmelden op zich zegt nog niets he.
Weet ik uit ervaring
[..]
Het zal ook vast wel weer goed komen hoor, maar ik moet er serieus nu gewoon nog ff niet aan denken. De vorige keer was wel erg leuk, dat gedicht dat ik toen kreeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |