Ideetjes opdoen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga vanmiddag naar de trouwbeurs in de grote kerk
yeps, en koekeloeren voor fotografen enz...quote:
lijkt me wel leuk idd... behalve de prijzenquote:
Het nadeel van trouwen. Je kunt nog altijd op maandagochtend in je sexy pyjama gaan, ook zo romantischquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk idd... behalve de prijzen
eerst een sexy pyjama kopen, want ik heb geen pyjamasquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het nadeel van trouwen. Je kunt nog altijd op maandagochtend in je sexy pyjama gaan, ook zo romantisch.
Als je nog een fotograaf zoektquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
yeps, en koekeloeren voor fotografen enz...
je vriend? is die professioneel fotograafquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je nog een fotograaf zoektik ken er nog wel 1 *kuch* *spam*
Nope, mijn broer welquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je vriend? is die professioneel fotograaf
hoi hoiquote:
quote:Lola is gewoonweg bij de vuilnisbak gezet. In een mandje maar afwachten wat er met haar ging gebeuren.Iemand is zo lief geweest haar op te rapen en naar ons toe te brengen.Nu zit ze in een schoon hok met eten en drinken.Helaas heeft Lola een ontstoken tot wel blind oogje.We gaan ons best doen om haar op te lappen.
hm hopen dat het goed komt met dr oogje... leuke naam trouwens lolaquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:29 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi. Erwin, de kooi blijft nog even hier. Morgen komt lola tijdelijk hier om verzorgd te worden.
[..]
idd ze worden ongeveer toch ongeveer 2 jaar?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:08 schreef douche-eendje het volgende:
Tsja dat merk ik wel.... mezelf kennende zal ik haar alleen niet meer wegdoen en zal ze hier blijven tot ze dood gaat, ze is een jaar of 2 en zal niet zo heel lang meer meegaan. Ik ben een sucker voor zielige diertjes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |