Goeiemorgen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen![]()
het was weer eens zover. de server lag er weer eens uit. 2e keer in 3 dagen.
wordt tijd voor nieuwe hardware...
lovelyquote:
Fijn weekend gehad?quote:
Hoiquote:
he bartjequote:
druk weekend, zaterdag naar mn zus geweest en zondag naar de grote kerkquote:
Hoe was die trouwbeurs? Nog leuke ideetjes opgedaan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
he bartje
[..]
druk weekend, zaterdag naar mn zus geweest en zondag naar de grote kerk
Ja hoor, we zijn lekker weg geweestquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jij ook een fijn weekend gehad? Veel met de auto weggeweest of niet?
Oh heerlijk, en het was ook zulk mooi weerquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hoor, we zijn lekker weg geweest. Zaterdag naar Leiden, museum bezocht. Zondag lekker rijden via Bergen en Schoorl naar Den Helder, in Schoorl ff wandelen in het bos, in Den Helder wat drinken en daarna weer naar huis. In totaal al weer 330km gereden in de nieuwe auto
.
dat wel, we gaan alle info op ons gemak bekijken, hoop indrukken gezienquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe was die trouwbeurs? Nog leuke ideetjes opgedaan?
Ik rij 450 per weekquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hoor, we zijn lekker weg geweest. Zaterdag naar Leiden, museum bezocht. Zondag lekker rijden via Bergen en Schoorl naar Den Helder, in Schoorl ff wandelen in het bos, in Den Helder wat drinken en daarna weer naar huis. In totaal al weer 330km gereden in de nieuwe auto
.
Ja was echt relaxed cruisenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh heerlijk, en het was ook zulk mooi weer![]()
Je krijgt toch wel reiskostenvergoeding?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:21 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik rij 450 per weekop benzine
![]()
![]()
![]()
Rijdt lekker zeker? Ligt als een dijk op de weg zo`n accord
Ik ben al begonnen en dus bezigquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:23 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog voordat je uberhaupt mag beginnen?
Ze is 30quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:23 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog voordat je uberhaupt mag beginnen?
Sorry oma.quote:
wat is daar mis mee?quote:
Oké oma.quote:
Pics!quote:
200 per maand,quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja was echt relaxed cruisen. Die bak rijdt zo ontzettend lekker, niet normaal
. Heerlijk soepele motor die ook superstil is. We reden op een smal weggetje achter twee skaters, maar die hoorden ons niet eens en gingen dus ook niet aan de kant
. Toen maar ff flink gas gegeven (in z'n vrij uiteraard
), toen hadden ze pas door dat er een auto op 2 meter achter ze reed
.
[..]
Je krijgt toch wel reiskostenvergoeding?
Maar hij ligt inderdaad lekker strak op de weg. Hij is ook nog eens licht verlaagd, dus hij is nog beter in de bochten
.
Ach ja, je moet er wat voor over hebben om benzine te rijden. Diesel is kut.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
200 per maand,
Even een vlugge rekensom:
5x tanken per maand: 350 euro
= 150 bijleggen, en dan nog niet eens de afschrijving en onderhoud meegerekend. Maargoed, werken in Anna Paulowna en mijn vriendin werkt in Velserbroek, dus privé flinke kostenpost.
Ja he, ouwe?quote:
Oud?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:32 schreef Bart het volgende:
Zeg Cryothic, is dat nou lekker zo'n ouwe taart?
Ach ja, als je er maar verse slagroom op spuit, dan is elke taart lekker.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Oud?
Deze is nog lang niet in de buurt van de uiterste-houdbaarheidsdatum hoor.
Daarbij, taart
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ja, als je er maar verse slagroom op spuit, dan is elke taart lekker.
Okéquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
zeg kunnen we nu weer even lief doen?
bart voelt de jaren zwaar op zijn schouders rusten denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jeetje wat ben je makkelijk vandaag
Nu al?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bart voelt de jaren zwaar op zijn schouders rusten denk ik
dat dacht ik eerst ook, maar hij is ook bijna 30 he?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu al?
Ik denk dat hij nog in zijn auto-roes zit
Nou dat duurt nog wel even johquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat dacht ik eerst ook, maar hij is ook bijna 30 he?
vergeleken met mij niet...quote:
Ik heb een jaar gedieseld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ja, je moet er wat voor over hebben om benzine te rijden. Diesel is kut.
27 jaar geleden al weerquote:
Ik ben altijd makkelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jeetje wat ben je makkelijk vandaag
Ja het is niet duur. Maar het rijdt wel kut.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:53 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar gedieseld.
Wel ideaal als je op vakantie gaat naar Zuid Frankrijk![]()
Caravan hangen en gewoon op één tank 1400km doorkarren
Nog twee jaar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |