Okee, wat is je nummer?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak me maar eens voor 8 uur 's ochtends wakker.
Dat gaan we toch maar even niet doen.quote:
Maar toch.. laat jouw pc geen rode lijntjes zien?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, 3 pagina's eerder zei ik al dat het vandaag qua opgang komen en dergelijke niks ging worden.
Naast jullie ava spellen jullie ook een woord consequent verkeerd, ware liefdequote:Op donderdag 30 september 2010 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
verassend...
[..]
AZ doet het ook goed en PSV verwacht ik ook wel dat ze nog gaan groeien in Europa...
Jammerquote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat gaan we toch maar even niet doen.
Rode lijntjes? En welk woord dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar toch.. laat jouw pc geen rode lijntjes zien?
[..]
Naast jullie ava spellen jullie ook een woord consequent verkeerd, ware liefde
ferbquote:
GMTAquote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
ik krijgzin in duckhunt van al die ava's hier
Tijd voor een kloonscanquote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat verkeerd spellen begrijp ik even niet marijke...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
ja, eendeninvasiequote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat gaan jullie hard opeens
Vraag Trevland maar een keertje naar zijn ervaringen in Italië toen ik te vroeg wakker was gemaakt (overigens moet ik zeggen dat ik toen ook wel echt een hele slechte dag had.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JammerIk zie dat soort dingen als een uitdaging, en die ga ik graag aan
Maar anders laat ik Trev je binnenkort wel voor 8en bellen en het opnemen
Komt door Marijkequote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat gaan jullie hard opeens
Spelling controle en iets met crematiesquote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Rode lijntjes? En welk woord dan?
Het is verrassing en niet een verassing, dan ver-as je iemand, vandaar de crematie opmerking van MPGquote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat verkeerd spellen begrijp ik even niet marijke...
[..]
ja, eendeninvasie
En wat kwam eruit?quote:
Ik ben geen kloon en ww claimt het ook niet te zijn... ben jij een kloon dan?quote:
Ah, nee.. Ik ben lekker retro zonder spellingscontrole op mijn firefox.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spelling controle en iets met crematies
[..]
Het is verrassing en niet een verassing, dan ver-as je iemand, vandaar de crematie opmerking van MPG
Zal ik doenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vraag Trevland maar een keertje naar zijn ervaringen in Italië toen ik te vroeg wakker was gemaakt (overigens moet ik zeggen dat ik toen ook wel echt een hele slechte dag had.).
Ik doe nietsquote:
Mijn FF en Chrome hebben het standaardquote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, nee.. Ik ben lekker retro zonder spellingscontrole op mijn firefox.
ik niet is mijn lievelingsvakquote:Op donderdag 30 september 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft een hekel aan geschiedenis
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je erin zou trappen en hetzelfde zou zeggen.
Klopt, met de ZC heeft ze Peter gezienquote:Op donderdag 30 september 2010 15:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij is Trev's maatje ook niet zo'n pc'er toch (Trev?). En dat kun je helemaal niet weten, misschien ben ik wel een lul eersteklas.
Ik kan hem ook aan jou gevenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JammerIk zie dat soort dingen als een uitdaging, en die ga ik graag aan
Maar anders laat ik Trev je binnenkort wel voor 8en bellen en het opnemen
Die nacht had iedereen weinig en slecht geslapenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vraag Trevland maar een keertje naar zijn ervaringen in Italië toen ik te vroeg wakker was gemaakt (overigens moet ik zeggen dat ik toen ook wel echt een hele slechte dag had.).
Het zat erop, maar ik merkte dat ik er niet meer zelf door ging nadenken. En aangezien ze op de uni wel graag mooie verhalen willen zonder spel- en taalfouten moet ik iets minder lui worden. Maar dat gaat mij ook niet altijd goed af, zoals je ziet.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn FF en Chrome hebben het standaard![]()
Want ik wil in de gauwigheid nog wel eens iets verkeerd typen
Like DuH, je bent fam van mijquote:Op donderdag 30 september 2010 15:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zat erop, maar ik merkte dat ik er niet meer zelf door ging nadenken. En aangezien ze op de uni wel graag mooie verhalen willen zonder spel- en taalfouten moet ik iets minder lui worden. Maar dat gaat mij ook niet altijd goed af, zoals je ziet.
100'den muggenbulten. Mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
Die nacht had iedereen weinig en slecht geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |