En dan was dat zeker nog Grolsch ook nogquote:Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikn had het over al dat bier wat je naar binnen goot
Waarom had ik die reactie nou verwachtquote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef DaMart het volgende:
Nog een TT die aan 1980 refereert.
Voor mij niet... maar we laten dit seizoen wel zien dat we als NLse voetbalclubs weer een beetje meedoen in europaquote:Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We hebben ons hier op de bank echt zitten opvreten. Eén terechte penalty, twee onterechte, 1 niet gegeven rode kaart. Eén onterechte gele kaart. Kan hij het nog slechter maken?
En dat vond je oh zo ergquote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan de groepsdruk niet aan. Allemaal studenten die bier drinken betekend dat ik automatisch mee ga doen.
Grolsch, HJ en Guiness. We hebben als bewoners van deze verdieping ons verzameld op de bank met een paar verschillende biersoorten.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan was dat zeker nog Grolsch ook nog.
Het is wel pijnlijk als je een college over gedrag in groepen hebt gehad, denkt dat je sterker bent dan dat en dan toch pijnlijk door de mand valt.quote:
Mogelijke verklaringen:quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom had ik die reactie nou verwacht?
Je mag de mijne wel hebben. Die moet ineens 479 euro opbrengen ipv 0.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
Godver, wilde ik vandaag die HTC bestellen, is ie niet meer op voorraadIk zit nu de hele tijd de pagina te refreshen.. Vergeefse hoop gok ik
Ik heb gister mn nieuwe tv besteldquote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
Godver, wilde ik vandaag die HTC bestellen, is ie niet meer op voorraadIk zit nu de hele tijd de pagina te refreshen.. Vergeefse hoop gok ik
HJquote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grolsch, HJ en Guiness. We hebben als bewoners van deze verdieping ons verzameld op de bank met een paar verschillende biersoorten.
Kennen jij en Trev elkaar!?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vroeger met Trev de eentjes van het scherm afgeschoten.
Op Champions League niveau wel ja. Ik moet zeggen dat ik nog niet heel erg onder de indruk ben van het niveautje eronder.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor mij niet... maar we laten dit seizoen wel zien dat we als NLse voetbalclubs weer een beetje meedoen in europa
A en Bquote:Op donderdag 30 september 2010 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogelijke verklaringen:
- Je kent Da Mart vrij goed
- Da Mart is voorspelbaar
- Je bent paranormaal en 'wist' het gewoon
- Je zit naast Da Mart terwijl hij het typte
Balen is dat... Lange levertijd?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
Ik ken hem al mijn gehele levenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kennen jij en Trev elkaar!?
Neuh lijkt alleen maar zoquote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kennen jij en Trev elkaar!?
Ik gok op Cquote:Op donderdag 30 september 2010 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogelijke verklaringen:
- Je kent Da Mart vrij goed
- Da Mart is voorspelbaar
- Je bent paranormaal en 'wist' het gewoon
- Je zit naast Da Mart terwijl hij het typte
Welke shop?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ken hem al mijn gehele leven
Ik jou nietquote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ken hem al mijn gehele leven
Oh jee. Heeft hij het al over zijn familie en vrienden met jullie gehad?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wie ben jij dan als ik vragen mag?
Zijn jullie familie/vrienden?
was dat niet in 84?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja Tsjernobyl boemeluk die was ook vet.
En de Elfstedentocht natuurlijk.
Is dat zo'n ramp danquote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh jee. Heeft hij het al over zijn familie en vrienden met jullie gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |