hey weer een nieuwe kloonquote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij ga ik vandaag niet meer actief worden..
Helaas ben ik geen kloon. Ik was al verbaast dat ik een andere duckhunt-plaatje tegenkwam.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey weer een nieuwe kloon
waar is vergadereend gebleven?
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus we zien jou pas weer terug bij topic 2011?
Kerel, wat ben jij vroeg. Nu al alles kaalgeplukt?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
Stelletje spam geiten![]()
Van die Tt klopt geen bal
Dat is bij jou meestal zoquote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
je mag wel weer onder je eigen account gaan posten hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 15:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En het jaar dat we Aruba verloren en Flevoland erbij kregen..
Je moest eens weten, tijdens de colleges ben ik wel normaal bezig hoor.quote:
Voor vandaag welquote:Op donderdag 30 september 2010 15:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, wat ben jij vroeg. Nu al alles kaalgeplukt?
Ik zal nu netjes onder mijn eigen account hier posten.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je mag wel weer onder je eigen account gaan posten hoor
Schandalig! Waar is de tijd gebleven dat mensen nog met hun zeisje en sikkeltje 's ochtends vroeg om 6 uur het land betraden en 11 uur 's avonds pas terug kwamen?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor vandaag wel
8en nu onderweg naar huis
ah... prima... Maar leuk dat je ook een duck hunt plaatje hebt...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal nu netjes onder mijn eigen account hier posten.
Lolquote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moest eens weten, tijdens de colleges ben ik wel normaal bezig hoor.Maar gisteren FC Twente - Tottenham gekeken en van het bier / wedstrijd een kater overgehouden.
Vroeger met Trev de eentjes van het scherm afgeschoten.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... prima... Maar leuk dat je ook een duck hunt plaatje hebt...
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Schandalig! Waar is de tijd gebleven dat mensen nog met hun zeisje en sikkeltje 's ochtends vroeg om 6 uur het land betraden en 11 uur 's avonds pas terug kwamen?
Niet echt. Die scheids floot als een malloot. Alhoewel de grensrechter imo de duivel van het geheel was.quote:
Dat klint mij meer als een dazgje uitquote:Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Schandalig! Waar is de tijd gebleven dat mensen nog met hun zeisje en sikkeltje 's ochtends vroeg om 6 uur het land betraden en 11 uur 's avonds pas terug kwamen?
Die hoop heb ik ook al opgegeven iddquote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat schaft de pot vanavond?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Die hoop heb ik ook al opgegeven iddVanavond alleen nog, als ik ga koken. Maar dat is leuk
Ja, dat was echt niet leuk meer... jammer voor twente...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt. Die scheids floot als een malloot. Alhoewel de grensrechter imo de duivel van het geheel was.
Ikn had het over al dat bier wat je naar binnen gootquote:Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt. Die scheids floot als een malloot. Alhoewel de grensrechter imo de duivel van het geheel was.
Ik weet het, ik weet het, en als ze niet zo ver weg woonde, was ik bij haar gaan etenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat schaft de pot vanavond?
We hebben ons hier op de bank echt zitten opvreten. Eén terechte penalty, twee onterechte, 1 niet gegeven rode kaart. Eén onterechte gele kaart. Kan hij het nog slechter maken?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat was echt niet leuk meer... jammer voor twente...
Ik kan de groepsdruk niet aan. Allemaal studenten die bier drinken betekend dat ik automatisch mee ga doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikn had het over al dat bier wat je naar binnen goot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |