GEFELICITAARTJEquote:
Das.... ehm... veelquote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
Bruto per uur bijna 6 euro meer dan dat ik nu heb![]()
Now we're talking businessquote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
dat is het betere werkquote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
Wat goed!!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihihi!quote:
Hmhm. Ik verdien nu dan ook geen drol hoor, maar tochquote:Das.... ehm... veel![]()
.
Ik bedoel maarquote:
dat is het zekerquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef Enfermera het volgende:
Wat goed!!Oh, echt supernieuws joh
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihi!
[..]
Hmhm. Ik verdien nu dan ook geen drol hoor, maar toch
Das niet zo moeilijk. Gewoon je mooie lieve zelf zijn, komt het vanzelf goedquote:Op donderdag 30 september 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar![]()
[..]
dat is het zeker![]()
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Nu nog zorgen dat ze me nooit meer kwijt willen
Boeie, tis meer!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihi!
[..]
Hmhm. Ik verdien nu dan ook geen drol hoor, maar toch
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 30 september 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar![]()
[..]
dat is het zeker![]()
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Nu nog zorgen dat ze me nooit meer kwijt willen
Zo te horen ga het de goede kant opquote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
smakelijkquote:
Ja, dit wordt mijn hoogste loon ooitquote:
quote:Das niet zo moeilijk. Gewoon je mooie lieve zelf zijn, komt het vanzelf goed.
En in dit geval is meer beterquote:
Ik hoop het zoooooquote:Komt helemaal goed
quote:
Ohja de volgende dag al, ze waren al met 3 kandidaten bezigquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja de volgende dag al, ze waren al met 3 kandidaten bezig
Tot nu toe dan he.... Wie weet wat je hierna nog gaat vangenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dit wordt mijn hoogste loon ooit![]()
quote:[..]
Hmja, ik ging er ook wel eerst bijna 4 euro op achteruit en nu 6 vooruit, dus tsja..quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef MPG het volgende:
Tot nu toe dan he.... Wie weet wat je hierna nog gaat vangen....
quote:
Maar toch is het wel balen...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Tsja, had ik maar niet op het laatste moment moeten reageren, de vacature stond er al 3 weken
Ik geloof dat ik mag blij zijn met wat ik doe geloof ikquote:Op donderdag 30 september 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar toch is het wel balen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |