Dat zijn jouw woordenquote:
Om dit deel van een fatsoenlijke TT te voorzien.quote:
dit topic te mogen openen.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Om dit deel van een fatsoenlijke TT te voorzien.
Want 1985
Oud nieuws dusquote:Op donderdag 30 september 2010 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wilde de lapo van het vorige deel om zijn geboortejaar te promoten in deze TT.
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
Koken, ja dat is leuk! Heerlijk om te doen!
oh krijgen we dat weerquote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind dat we de 27e niet alles aan Marijke moeten overlaten, als we nou allemaal iets maken![]()
Behalve de mannen, mannen kunnen niet koken
Dat zijn de leukste massagesquote:Op donderdag 30 september 2010 13:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Net even naar de pseudo-fysio geweestMn man heeft me heel lief even gemasseerd
Dan kom ik toch niet...quote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind dat we de 27e niet alles aan Marijke moeten overlaten, als we nou allemaal iets maken![]()
Behalve de mannen, mannen kunnen niet koken
wel winnen hea~!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en jij zal het wel beamen
Maar nu echt FIFA
ik kom ook nietquote:
quote:
Ja. Sponsor jij voor de minder draagkrachtigen?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
We bestellen gewoon chinees voor zoveel man. geen afwas ook
iedereen moet maar met zijn handen uit de bakken etenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
handjes op de rug he, voor extra pretquote:Op donderdag 30 september 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen moet maar met zijn handen uit de bakken eten
chineesquote:Op donderdag 30 september 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
als we met 8 man eens 25 of 30 euro kwijt zijn dan wordt het al wat. Als DAT al een probleem is dan kunnen we er wel meteen mee stoppen.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Sponsor jij voor de minder draagkrachtigen?
vooral de soep wordt dan leukquote:Op donderdag 30 september 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
handjes op de rug he, voor extra pret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |