So?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:28 schreef Qwea het volgende:
Maar goed ik zei dus dat de stufi gekort werdt.
Beetje debiel als je het mij vraagt. Op naar nog meer werkeloze dan maar.quote:
What's the difference?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht aan anaalklieren en andere shit
Ja maar als je na zoveel jaar onderwijs nog niet kan spellen schatje, dan kun je net zo goed putjes gaan scheppenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje debiel als je het mij vraagt. Op naar nog meer werkeloze dan maar.
Valt er uberhaupt een serieuze discussie met je te voeren?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je na zoveel jaar onderwijs nog niet kan spellen schatje, dan kun je net zo goed putjes gaan scheppen![]()
Tsja, dat zit er in met een dergelijk kabinet: De VVD-ouders van Diederik-Maarten willen niet voor de opleiding van de kinderen van Henk en Ingrid betalen, de PVV wil sowieso geen opleidingen anders raken ze hun kiezers kwijt en van het CDA kan iedereen maar beter naar een internaat om liefdevol door de priesters opgevangen te worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:28 schreef Qwea het volgende:
Maar goed ik zei dus dat de stufi gekort werdt.
Ik vind ze niet zo leuk, beetje saaiquote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, zijn deze te fout of leuk genoeg om voor alledrie te kopen?
[ afbeelding ]
IK heb niet gestemd op een van die partijenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, dat zit er in met een dergelijk kabinet: De VVD-ouders van Diederik-Maarten willen niet voor de opleiding van de kinderen van Henk en Ingrid betalen, de PVV wil sowieso geen opleidingen anders raken ze hun kiezers kwijt en van het CDA kan iedereen maar beter naar een internaat om liefdevol door de priesters opgevangen te worden.
Hoezo?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga met jou echt geen politieke discussie voeren Qutje
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, dat zit er in met een dergelijk kabinet: De VVD-ouders van Diederik-Maarten willen niet voor de opleiding van de kinderen van Henk en Ingrid betalen, de PVV wil sowieso geen opleidingen anders raken ze hun kiezers kwijt en van het CDA kan iedereen maar beter naar een internaat om liefdevol door de priesters opgevangen te worden.
Lees eens ofzoquote:Op donderdag 30 september 2010 10:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is de reden dat je gekort wordt?
Ja maar ze moeten niet te druk en gek zijn want das echt overkill als ze t alledrie tegelijk aan hebben en ze moeten in de winter ook over de pakken met de printjes gedragen kunnen worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo leuk, beetje saai
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, je zal eens wat nuttigs doen afgezien van rellenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga met jou echt geen politieke discussie voeren Qutje
Omdat Q dr standpunten echt lijnrecht tegenover de mijnes staan op de meeste vlakken en ik dat gewoon opgegeven heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |