abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87064844
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:30 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

:') Alsjeblieft zeg, de libelle.

Zeg ik ergens dat ik het verkeerd vind dat mensen iets voor een ander doen om er zelf een goed gevoel van te krijgen? Volgens mij niet. Noem ik deze mensen egoïstisch? Neen!
Ik zeg enkel dat onbaatzuchtig eigenlijk niet bestaat omdat je er zelf ook altijd wel iets positiefs voor terug krijgt. Waarom ben ik dan meteen een libelle miep?
Je hebt wel gelijk ja. Al zijn er natuurlijk gewone mensen, die uit eigenbelang handelen ook al lijkt het altuïstisch, en je hebt echte egoïsten die anderen kapot maken om er zelf beter van te worden, bij wijze van spreken.
pi_87064972
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben niet gek maar jij slaat wat dat betreft de plank nogal mis.

:') _!!!
Het was echt overduidelijk sarcastisch...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:57:25 #128
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87064992
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk ja. Al zijn er natuurlijk gewone mensen, die uit eigenbelang handelen ook al lijkt het altuïstisch, en je hebt echte egoïsten die anderen kapot maken om er zelf beter van te worden, bij wijze van spreken.
Natuurlijk heeft ze geen gelijk.

Als je iemand helpt, dan doe je dat echt niet omdat je op voorhand weet dat je er zo'n heerlijk warm gevoel van krijgt. Sterker nog, ik help mensen vaak genoeg spontaan, maar met tegenzin. En m'n dag wordt er geen ene ruk beter van, noch bemerk ik enig warm gevoel van binnen. Ik vind alleen dat het soms is wat hoort. Niets meer, niets minder.
Intelligent, but fucked up.
pi_87065203
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:26 schreef Seven. het volgende:
Misschien moet ik onbaatzuchtig even verduidelijken: ik doelde eigenlijk vooral op iets doen voor een vrouw zonder te hopen dat haar mag volblaffen. Dus daaronder valt alles dat voor jou neukbaar is, moeders en oma's tellen niet mee.
Zomaar iets voor een ander doen is niet mijn ding, maar zo'n gedachtegang herken ik me al helemaal niet in. De verduidelijking was meer dan nodig!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:10:53 #130
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_87065475
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft ze geen gelijk.

Als je iemand helpt, dan doe je dat echt niet omdat je op voorhand weet dat je er zo'n heerlijk warm gevoel van krijgt. Sterker nog, ik help mensen vaak genoeg spontaan, maar met tegenzin. En m'n dag wordt er geen ene ruk beter van, noch bemerk ik enig warm gevoel van binnen. Ik vind alleen dat het soms is wat hoort. Niets meer, niets minder.
En als je dan toegeeft aan je tegenzin? Niet helpt, wat gebeurt er dan...?
pi_87065525
quote:
Op donderdag 30 september 2010 07:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vergeet je motivatie voor je 'doodnormale en legitieme vraag' niet. Want als ik nog op MSN zou komen of zou reageren op je sms-jes, dan had je vast niet lopen baggeren hier.

:*
Ook niet veel van terecht gekomen dus.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:13:48 #132
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87065579
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:10 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

En als je dan toegeeft aan je tegenzin? Niet helpt, wat gebeurt er dan...?
Meestal niets. Heel soms denk ik: zonde.

Zo had ik een keer dat ik op de scooter zat, had net mn (ex) vriendin weggebracht en dus zat er nog een helm in de buddysit. Op een zeker moment zie ik iemand naar de tram rennen, maar hij haalt het net niet. Ik reed door, en bedacht me later dat ik hem best effe een slinger had kunnen geven naar twee haltes verderop. Dan vind ik het ergens wel zonde. Maar vraag me niet waarom.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:15:31 #133
302086 Xili0n
It takes two, to tango :)
pi_87065649
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:12 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ook niet veel van terecht gekomen dus.
Seven... freak_... chill the fuck out. Moeten jullie echt een halve forumwar gaan starten? :@
I tried to sniff coke once... but the icecubes got stuck up my nose :-/
pi_87066044
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:15 schreef Xili0n het volgende:

[..]

Seven... freak_... chill the fuck out. Moeten jullie echt een halve forumwar gaan starten? :@
Ach, dit vindt men wel vermaeckelijck. *)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:29:20 #135
302086 Xili0n
It takes two, to tango :)
pi_87066229
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ach, dit vindt men wel vermaeckelijck. *)
Ok... jij zal het weten. Jij bent tenslotte de moderator :')
I tried to sniff coke once... but the icecubes got stuck up my nose :-/
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:03:05 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87109382
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dit topic van jouw hand mij ook niet.

Maar goed, nu zal ik wel het verwijt krijgen dat ik 'chill' moet doen en 'het los moet laten', al weet ik niet zo goed precies wat ik los moet laten. Als je nu eens gewoon een volwassen vrouw wordt zoals Stali, Xennia, Greys of wie dan ook i.p.v. dit soort vreselijke topics te openen die alsmaar bevestigen dat je nog in je postpuberale fase zit dan zijn we al een heel eind op weg.
Reageer anders gewoon niet op mijn topics? Ik reageer ook nooit uit mezelf op jou (maar dat was je vast niet opgevallen). En waarom verwacht je eigenlijk van mij een volwassen houding terwijl ik een sociale achterstand van jaren heb? Je doet net alsof je zelf ENORM volwassen bent terwijl jij en ik ongeveer van dezelfde leeftijd zijn (emotioneel, al ben ik zeker 4 jaar ouder). Als ik vragen heb aan mannen, dan stel ik ze. Jij HOEFT niet te reageren. :*

Maar goed: nu plan B. Ik zal zelfs niet meer op je reageren als jij mij weer lastigvalt met je eeuwige gezeik. Lijkt me veel beter want zolang jij reactie krijgt van mij lijk je het best leuk te vinden om relletjes te trappen. Over drama's gesproken.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:04:44 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87109433
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zomaar iets voor een ander doen is niet mijn ding, maar zo'n gedachtegang herken ik me al helemaal niet in. De verduidelijking was meer dan nodig!
Ik sta ook nooit vooraan. Maar goed, ik heb dan ook geleerd dat je daar in het geval van relaties bijna nooit iets voor terug krijgt.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:04:54 #138
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87109439

en nu weer lief doen kinders
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:06:25 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87109488
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was echt overduidelijk sarcastisch...
Tja, sorry dat ik daar iets te subtiel op reageerde maar ik loop al langer op fok en ik herken sarcasme na een x aantal jaar hier ook wel, boef.
Resistance is futile.
pi_87111730
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Reageer anders gewoon niet op mijn topics? Ik reageer ook nooit uit mezelf op jou (maar dat was je vast niet opgevallen). En waarom verwacht je eigenlijk van mij een volwassen houding terwijl ik een sociale achterstand van jaren heb? Je doet net alsof je zelf ENORM volwassen bent terwijl jij en ik ongeveer van dezelfde leeftijd zijn (emotioneel, al ben ik zeker 4 jaar ouder). Als ik vragen heb aan mannen, dan stel ik ze. Jij HOEFT niet te reageren. :*
Inderdaad joh, trek gewoon de ik-ben-zielig-kaart. :')

Jammer, hopelijk komt het nog eens goed met je.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2010 20:16:09 ]
pi_87383674
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef Seven. het volgende:
-klopt het inderdaad dat na een maand zonder seks de standaarden drastisch verlaagd worden en feitelijk de teller weer op nul staat?
Welke teller? In dat geval wordt vooral je rechterhand je beste vriend :')
quote:
-zijn echt alle middelen toegestaan om seks te bewerkstelligen?
Eh, nee, bijvoorbeeld geweld niet. Maar wel alles dat volgens de wet is toegestaan.
quote:
-voelt de gemiddelde man zich gedwongen om grappig te zijn? (als in: het wordt verwacht van je)
Ik weet het niet, ik ken de gemiddelde man niet. Ik voel me zeker niet gedwongen om grappig te zijn, maar een enigzins luchtige sfeer is wel belangrijjk.
quote:
-doen jullie wel eens iets onbaatzuchtigs? :P
Nee. Alles vervult wel enigzins een bepaalde behoefte anders zou het niet eens in je opkomen het te doen.
quote:
-beginnen jullie indien gezopen dan in principe nooit uit jezelf over condooms?
Jawel, gezopen of niet, veilige seks blijft belangrijk.
quote:
-en kan iemand me eens uitleggen waarom mannen zo'n prestatiedrang hebben?
Hormonen. Zelfde antwoord als "Kan jij me vertellen waarom vrouwen zo'n kinderdrang hebben?".

Daarbij, mannen moeten zich bewijzen om sowieso opgemerkt te worden.

Nog meer vragen? :P
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:19:50 #142
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87383712
De bezoekjes aan de euh ahmm dames van plezier :@
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:20:12 #143
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87383721
En die dikke negerin :'(
pi_87615562
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:19 schreef skippy22 het volgende:
De bezoekjes aan de euh ahmm dames van plezier :@
ja! dat vraag ik me nou af. ik ken maar één man die dat verteld heeft, verder zeggen alle mannen daar nog nooit geweest te zijn, maar hoe kan het dan dat er zoveel van die dames zijn, leven die allemaal zwaar onder de armoedegrens wegens geen klandizie?
er zitten best knappe meiden bij en er zijn zat mannen die zo'n meid niet kunnen krijgen zonder te betalen toch?
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:13:28 #145
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87616408
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:44 schreef microgids het volgende:

[..]

ja! dat vraag ik me nou af. ik ken maar één man die dat verteld heeft, verder zeggen alle mannen daar nog nooit geweest te zijn, maar hoe kan het dan dat er zoveel van die dames zijn, leven die allemaal zwaar onder de armoedegrens wegens geen klandizie?
er zitten best knappe meiden bij en er zijn zat mannen die zo'n meid niet kunnen krijgen zonder te betalen toch?
Gokje: een klein deel van de bevolking bezoekt heel vaak de hoeren. En niet iedereen komt er open voor uit.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_87616984
Weer de foute man geneukt Seven?

Wat een raar manbeeld _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_87618729
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:13 schreef 2cv het volgende:

[..]

Gokje: een klein deel van de bevolking bezoekt heel vaak de hoeren. En niet iedereen komt er open voor uit.
ja en die paar mannen gaan heel vaak, maar steeds naar verschillende hahaha
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:55:30 #148
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87619252
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:36 schreef microgids het volgende:

[..]

Lijkt mij logisch.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_87619874
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:36 schreef microgids het volgende:

[..]

Volgens mij is het wel zo hoor. Er zijn eigenlijk niet zo heel veel mannen die naar de hoeren gaan denk ik. Het is denk ik een vrij kleine groep die heel regelmatig gaat, en af en toe nog wat incidentelen.
pi_87621965
Mannen houden niks meer verborgen, mannen willen zelfs betalen voor vrouwen. Terwijl een vrouw nog net als vroeger de helft van haar gedachtes verborgen houdt. Dat klopt niet echt aan de emancipatie.

Tja is de druk nog steeds erg hoog voor vrouwen in een samenleving of hebben vrouwen onmogelijke eisen in de samenleving.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')