Je hebt wel gelijk ja. Al zijn er natuurlijk gewone mensen, die uit eigenbelang handelen ook al lijkt het altuïstisch, en je hebt echte egoïsten die anderen kapot maken om er zelf beter van te worden, bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]Alsjeblieft zeg, de libelle.
Zeg ik ergens dat ik het verkeerd vind dat mensen iets voor een ander doen om er zelf een goed gevoel van te krijgen? Volgens mij niet. Noem ik deze mensen egoïstisch? Neen!
Ik zeg enkel dat onbaatzuchtig eigenlijk niet bestaat omdat je er zelf ook altijd wel iets positiefs voor terug krijgt. Waarom ben ik dan meteen een libelle miep?
Het was echt overduidelijk sarcastisch...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben niet gek maar jij slaat wat dat betreft de plank nogal mis.
_!!!
Natuurlijk heeft ze geen gelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk ja. Al zijn er natuurlijk gewone mensen, die uit eigenbelang handelen ook al lijkt het altuïstisch, en je hebt echte egoïsten die anderen kapot maken om er zelf beter van te worden, bij wijze van spreken.
Zomaar iets voor een ander doen is niet mijn ding, maar zo'n gedachtegang herken ik me al helemaal niet in. De verduidelijking was meer dan nodig!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:26 schreef Seven. het volgende:
Misschien moet ik onbaatzuchtig even verduidelijken: ik doelde eigenlijk vooral op iets doen voor een vrouw zonder te hopen dat haar mag volblaffen. Dus daaronder valt alles dat voor jou neukbaar is, moeders en oma's tellen niet mee.
En als je dan toegeeft aan je tegenzin? Niet helpt, wat gebeurt er dan...?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze geen gelijk.
Als je iemand helpt, dan doe je dat echt niet omdat je op voorhand weet dat je er zo'n heerlijk warm gevoel van krijgt. Sterker nog, ik help mensen vaak genoeg spontaan, maar met tegenzin. En m'n dag wordt er geen ene ruk beter van, noch bemerk ik enig warm gevoel van binnen. Ik vind alleen dat het soms is wat hoort. Niets meer, niets minder.
Ook niet veel van terecht gekomen dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vergeet je motivatie voor je 'doodnormale en legitieme vraag' niet. Want als ik nog op MSN zou komen of zou reageren op je sms-jes, dan had je vast niet lopen baggeren hier.
Meestal niets. Heel soms denk ik: zonde.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:10 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
En als je dan toegeeft aan je tegenzin? Niet helpt, wat gebeurt er dan...?
Seven... freak_... chill the fuck out. Moeten jullie echt een halve forumwar gaan starten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ook niet veel van terecht gekomen dus.
Ach, dit vindt men wel vermaeckelijck.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:15 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Seven... freak_... chill the fuck out. Moeten jullie echt een halve forumwar gaan starten?
Ok... jij zal het weten. Jij bent tenslotte de moderatorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, dit vindt men wel vermaeckelijck.
Reageer anders gewoon niet op mijn topics? Ik reageer ook nooit uit mezelf op jou (maar dat was je vast niet opgevallen). En waarom verwacht je eigenlijk van mij een volwassen houding terwijl ik een sociale achterstand van jaren heb? Je doet net alsof je zelf ENORM volwassen bent terwijl jij en ik ongeveer van dezelfde leeftijd zijn (emotioneel, al ben ik zeker 4 jaar ouder). Als ik vragen heb aan mannen, dan stel ik ze. Jij HOEFT niet te reageren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit topic van jouw hand mij ook niet.
Maar goed, nu zal ik wel het verwijt krijgen dat ik 'chill' moet doen en 'het los moet laten', al weet ik niet zo goed precies wat ik los moet laten. Als je nu eens gewoon een volwassen vrouw wordt zoals Stali, Xennia, Greys of wie dan ook i.p.v. dit soort vreselijke topics te openen die alsmaar bevestigen dat je nog in je postpuberale fase zit dan zijn we al een heel eind op weg.
Ik sta ook nooit vooraan. Maar goed, ik heb dan ook geleerd dat je daar in het geval van relaties bijna nooit iets voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zomaar iets voor een ander doen is niet mijn ding, maar zo'n gedachtegang herken ik me al helemaal niet in. De verduidelijking was meer dan nodig!
Tja, sorry dat ik daar iets te subtiel op reageerde maar ik loop al langer op fok en ik herken sarcasme na een x aantal jaar hier ook wel, boef.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was echt overduidelijk sarcastisch...
Inderdaad joh, trek gewoon de ik-ben-zielig-kaart.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Reageer anders gewoon niet op mijn topics? Ik reageer ook nooit uit mezelf op jou (maar dat was je vast niet opgevallen). En waarom verwacht je eigenlijk van mij een volwassen houding terwijl ik een sociale achterstand van jaren heb? Je doet net alsof je zelf ENORM volwassen bent terwijl jij en ik ongeveer van dezelfde leeftijd zijn (emotioneel, al ben ik zeker 4 jaar ouder). Als ik vragen heb aan mannen, dan stel ik ze. Jij HOEFT niet te reageren.![]()
Welke teller? In dat geval wordt vooral je rechterhand je beste vriendquote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef Seven. het volgende:
-klopt het inderdaad dat na een maand zonder seks de standaarden drastisch verlaagd worden en feitelijk de teller weer op nul staat?
Eh, nee, bijvoorbeeld geweld niet. Maar wel alles dat volgens de wet is toegestaan.quote:-zijn echt alle middelen toegestaan om seks te bewerkstelligen?
Ik weet het niet, ik ken de gemiddelde man niet. Ik voel me zeker niet gedwongen om grappig te zijn, maar een enigzins luchtige sfeer is wel belangrijjk.quote:-voelt de gemiddelde man zich gedwongen om grappig te zijn? (als in: het wordt verwacht van je)
Nee. Alles vervult wel enigzins een bepaalde behoefte anders zou het niet eens in je opkomen het te doen.quote:-doen jullie wel eens iets onbaatzuchtigs?![]()
Jawel, gezopen of niet, veilige seks blijft belangrijk.quote:-beginnen jullie indien gezopen dan in principe nooit uit jezelf over condooms?
Hormonen. Zelfde antwoord als "Kan jij me vertellen waarom vrouwen zo'n kinderdrang hebben?".quote:-en kan iemand me eens uitleggen waarom mannen zo'n prestatiedrang hebben?
ja! dat vraag ik me nou af. ik ken maar één man die dat verteld heeft, verder zeggen alle mannen daar nog nooit geweest te zijn, maar hoe kan het dan dat er zoveel van die dames zijn, leven die allemaal zwaar onder de armoedegrens wegens geen klandizie?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:19 schreef skippy22 het volgende:
De bezoekjes aan de euh ahmm dames van plezier
Gokje: een klein deel van de bevolking bezoekt heel vaak de hoeren. En niet iedereen komt er open voor uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:44 schreef microgids het volgende:
[..]
ja! dat vraag ik me nou af. ik ken maar één man die dat verteld heeft, verder zeggen alle mannen daar nog nooit geweest te zijn, maar hoe kan het dan dat er zoveel van die dames zijn, leven die allemaal zwaar onder de armoedegrens wegens geen klandizie?
er zitten best knappe meiden bij en er zijn zat mannen die zo'n meid niet kunnen krijgen zonder te betalen toch?
ja en die paar mannen gaan heel vaak, maar steeds naar verschillende hahahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gokje: een klein deel van de bevolking bezoekt heel vaak de hoeren. En niet iedereen komt er open voor uit.
Lijkt mij logisch.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:36 schreef microgids het volgende:
[..]
ja en die paar mannen gaan heel vaak, maar steeds naar verschillende hahaha
Volgens mij is het wel zo hoor. Er zijn eigenlijk niet zo heel veel mannen die naar de hoeren gaan denk ik. Het is denk ik een vrij kleine groep die heel regelmatig gaat, en af en toe nog wat incidentelen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:36 schreef microgids het volgende:
[..]
ja en die paar mannen gaan heel vaak, maar steeds naar verschillende hahaha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |