Emancipatie is gewoon bullshit, vrouwen zijn nog altijd de baas alleen beginnen mannen pas sinds de 'emancipatie' daar achter te komen en is het openbaar bespreekbaar gewordenquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:48 schreef picardmike het volgende:
Mannen houden niks meer verborgen, mannen willen zelfs betalen voor vrouwen. Terwijl een vrouw nog net als vroeger de helft van haar gedachtes verborgen houdt. Dat klopt niet echt aan de emancipatie.
Moet de semi-lesbische superioriteit weer bevestigd worden?quote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef Seven. het volgende:
voor de meisjes. Maar die we hier in het kader van sociaal-culturele informatie-uitwisseling toch delen.
Dus paar vraagjes:
-klopt het inderdaad dat na een maand zonder seks de standaarden drastisch verlaagd worden en feitelijk de teller weer op nul staat?
-zijn echt alle middelen toegestaan om seks te bewerkstelligen?
-voelt de gemiddelde man zich gedwongen om grappig te zijn? (als in: het wordt verwacht van je)
-doen jullie wel eens iets onbaatzuchtigs?![]()
-beginnen jullie indien gezopen dan in principe nooit uit jezelf over condooms?
-en kan iemand me eens uitleggen waarom mannen zo'n prestatiedrang hebben?
etc. etc. Inspiratie is even op.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:38 schreef Xebrozius het volgende:
Seven voor dummies
Seven is modeseksueel, iemand die haar geaardheid ziet als een stuk kleding die elke dag anders gedragen kan worden.
Seven is een forumuser die heel erg graag lesbisch wil zijn, maar het toch niet helemaal is. Mannen zijn leuk zolang ze aantrekkelijk zijn en haar gevoel van eigenwaarde continu bevestigen. Zodra mannen hun interesse in haar verliezen omdat ze uiteindelijk een irritant wijf blijkt te zijn dan zijn mannen dom en is Seven weer eventjes 'lesbisch'.
Topics van Seven worden over het algemeen gekenmerkt door de volgende zaken:
- Superioriteitsgevoel
- Hoge eigendunk, laag zelfbeeld
- Communicatief vaardig maar vertroebeld door emotie van de dag
- Zoektocht naar zelfbevestiging
Uitspraken van Seven:
"mannen *zucht..."
"ik ben een stoer wijf"
"wat wil een man/vrouw nou eigenlijk van mij?"
Seven valt onder de categorie irritante aandachtshoeren & mogelijke borderliners (zie blz 73 en 198)
Xebro weer in de bocht hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:38 schreef Xebrozius het volgende:
Seven voor dummies
Seven is modeseksueel, iemand die haar geaardheid ziet als een stuk kleding die elke dag anders gedragen kan worden.
Seven is een forumuser die heel erg graag lesbisch wil zijn, maar het toch niet helemaal is. Mannen zijn leuk zolang ze aantrekkelijk zijn en haar gevoel van eigenwaarde continu bevestigen. Zodra mannen hun interesse in haar verliezen omdat ze uiteindelijk een irritant wijf blijkt te zijn dan zijn mannen dom en is Seven weer eventjes 'lesbisch'.
- Superioriteitsgevoel
Uitspraken van Seven:
"mannen *zucht..."
"ik ben een stoer wijf"
Seven valt onder de categorie irritante aandachtshoeren & mogelijke borderliners (zie blz 73 en 198)
Whehehe. Niet met álles eens trouwens maar het klopt wel aardig. Toch jammer dat dit niet de fipo was.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:38 schreef Xebrozius het volgende:
Seven voor dummies
- Superioriteitsgevoel
Uitspraken van Seven:
"mannen *zucht..."
"ik ben een stoer wijf"
quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:28 schreef Xebrozius het volgende:
Het is jammer dat chronisch teleurgestelde vrouwen altijd veranderen in zeuren, die enkel nog drama-blaat uit hun geslachtofferde keeltjes kunnen persen. Stel je voor dat je eens de situatie bij jezelf neerlegt, je argumenten rationeel bekijkt, een helder oordeel vormt en er daarna achterkomt dat het een wisselwerking is tussen man en vrouw. Jij hebt geen gelijk, ik heb geen gelijk. Deal with it.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |