Rot op, nageboortequote:Op donderdag 30 september 2010 00:26 schreef hartsoldier het volgende:
kleuters 15 is nog verantwoord en zorrie voor me spel faute maar ik heb moeite met spelle van wege me dislextie dit is een zerieuze vraag hoe aud ben je wand zulke andtworden slaan nergens op
Bij nader inzien lijkt het me slim als ze jou een vuurwapen geven. Is het ook zo opgelost allemaal.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:30 schreef hartsoldier het volgende:
oke dank je maar ik weet het zeker ik leef er alvoor zint me 6 de gelukkig begrijpjij het wel die andere doe een betje apnormaaldie begrijpe zulke dingevast niet
Hey ken jij Ap Normaal..... coolisdiehèquote:Op donderdag 30 september 2010 00:30 schreef hartsoldier het volgende:
oke dank je maar ik weet het zeker ik leef er alvoor zint me 6 de gelukkig begrijpjij het wel die andere doe een betje apnormaaldie begrijpe zulke dingevast niet
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:24 schreef Susi het volgende:
En ik zou eerder voor een Kabouter gaan dan voor een Sniper, maar dat terzijde.
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:26 schreef hartsoldier het volgende:
kleuters 15 is nog verantwoord en zorrie voor me spel faute maar ik heb moeite met spelle van wege me dislextie dit is een zerieuze vraag hoe aud ben je wand zulke andtworden slaan nergens op
Die zocht ik eigenlijk...wist niet meer hoe die op Youtube bekend stond...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |