abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87006875
hoi ik ben 15 en mag eindelijk een tattoo maar ik weet wel wat ik wil maar kan het niet egt vinden ik zoek een sniper tattoo scherpschutter of ter wel ik leef voor het leger bestaan en ben vast beraden om scherpschutter te worden ook omze zulke mezen nodig hebbe weet imand meschien iets il leef hier voor in hart een ziel hopelijk begrijpt imand mei en het is gewoon een voor op de schauder
pi_87006913
Godverdomme maak eerst je school eens af en volg dan vooral veel Nederlandse lessen. :r
pi_87006918
15 en een tattoo?
Zou ik niet doen :N
En als je zo graag een scherpschutter wilt worden kan je het beste een krop SLA laten tatoeëren.
pi_87006948
Slechte troll volgens mij
  donderdag 30 september 2010 @ 00:24:13 #5
202348 Susi
Temple of Love
pi_87006954
Wow, wow, woooohw wat een taalfouten.

En ik zou eerder voor een Kabouter gaan dan voor een Sniper, maar dat terzijde.
pi_87006991
trololololo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87007016
kleuters 15 is nog verantwoord en zorrie voor me spel faute maar ik heb moeite met spelle van wege me dislextie dit is een zerieuze vraag hoe aud ben je wand zulke andtworden slaan nergens op
pi_87007026
Mei begrijp ik wel. April ligt enkel wat gecompliceerder.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87007034
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:26 schreef hartsoldier het volgende:
kleuters 15 is nog verantwoord en zorrie voor me spel faute maar ik heb moeite met spelle van wege me dislextie dit is een zerieuze vraag hoe aud ben je wand zulke andtworden slaan nergens op
Rot op, nageboorte
pi_87007043
Je leeft nu voor het leger. Over 10 jaar leef je voor andere dingen. Ik zou het neutraal houden als je het toch wil gaan doen. Mijn eerste tattoo met betekenis laten zetten toen ik 17 was en buiten dat ik het fucking zeer vond doen, had ik er na een paar jaar enorme spijt van omdat de betekenis ervan wegviel. Ding laten coveren en er een nog grotere tattoo voor in de plaats genomen. Maar dan wel iets neutraals dus ik heb nu krullen, puntjes en sterren.
Resistance is futile.
pi_87007050
Vastberaden om scherpschutter te worden, maar nog niet slim genoeg om een hele post begrijpelijk te typen? Veel succes met alle wiskunde die nodig is voor het berekenen van een schot
pi_87007078
Troll troll troll
pi_87007113
oke dank je maar ik weet het zeker ik leef er alvoor zint me 6 de gelukkig begrijpjij het wel die andere doe een betje apnormaaldie begrijpe zulke dingevast niet
pi_87007122
Oke een spellingsfout oke maar dit!!
--- ҉ ---
pi_87007135
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:30 schreef hartsoldier het volgende:
oke dank je maar ik weet het zeker ik leef er alvoor zint me 6 de gelukkig begrijpjij het wel die andere doe een betje apnormaaldie begrijpe zulke dingevast niet
Bij nader inzien lijkt het me slim als ze jou een vuurwapen geven. Is het ook zo opgelost allemaal. ^O^
pi_87007138
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:30 schreef hartsoldier het volgende:
Hey ken jij Ap Normaal..... coolisdiehè
pi_87007202
ik sau noch eefe wagte met ene tat oo want je bnet wel yong

quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:24 schreef Susi het volgende:
En ik zou eerder voor een Kabouter gaan dan voor een Sniper, maar dat terzijde.
:') :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87007205
hee m4a1 goed wapen voor looper van de ar 15 redelijk zuiver en nauwkeurig
pi_87007211
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:25 schreef Tim86 het volgende:
trololololo
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_87007236
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:26 schreef hartsoldier het volgende:
:')

Qua fouten lijkt het er meer op dat je teveel gezopen hebt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 30 september 2010 @ 00:36:47 #21
202348 Susi
Temple of Love
pi_87007263
En je history spreekt ook al niet voor je, och arme. ;(
pi_87007265
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:34 schreef bas-beest het volgende:

[..]

pi_87007269
pi_87007298
nee julie zijn gewoon doe loos stelletje stakkers kan niet eens eve normaal doen is datnauw te veel gevraagt spijtig
pi_87007305
quote:
Die zocht ik eigenlijk...wist niet meer hoe die op Youtube bekend stond...

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')