Ik heb nog voor goed 90 gulden aan munten liggen kwamik laatst achter.. (wel verschillende discotheken though)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Ster in Nieuwkuijck was tof ja, drie totaal verschillende zalen, top40/dance, hollandse bar en een rockcafé. Was leuk stappen..... heb nog wel munten liggen ben ik bang
Op het toppunt lag jij nog in de luiersquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:37 schreef TeringHenkie het volgende:
'dancings', toppunt van de Nederlandse plattelandscultuur![]()
![]()
Als ze maar van de Stulpquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Het Roefke in Renesse bestaat nog steeds, maar heet nu Club Four![]()
Bluetiek-In in Rotterdam is nu Baja Beach Club![]()
Alcazar, wat een ballentent is dat geworden zegquote:Maar Alcazar in Puttershoek is nog steeds Alcazar
Anders ga jij even lekker een dik vadsig wijf in je literair café gaar neukenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:37 schreef TeringHenkie het volgende:
'dancings', toppunt van de Nederlandse plattelandscultuur![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier dus ook.heb menig uur doorgebracht rondom de kerk in zeelandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, dat brengt wel wat herinnering terug
scala jumbo dancing in valkenburgquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:50 schreef Merlijn het volgende:
Jup. Deze bestaat nog: Discotheek Las vegas landgraaf (al is dat geen discotheek eigenlijk) en Mondial in Beek (momenteel in de steigers zag ik)
--edit: Oeh, ik vergeet de Peppermill in Heerlen helemaal. Die is ook nog open....
volgens mij nog welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:36 schreef Stroekie het volgende:
Bestaat de mariannebar in wieringerwerf nog ?
Time out in Gemert? Jezus die schuur ging super vroeg dicht maar eer dat we thuis waren was het ook al vroeg in de ochtendquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:56 schreef djarco het volgende:
de voorganger van Time Out in gemert was t Hofke in Handel, maar dat is dus ook niet meer............
Altijd gezellig, maar helaassssssssssssssssssssss
dus dicht, is een eetgelegenheid geworden.![]()
![]()
boerentent was dat zegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:57 schreef de_Bhok het volgende:
Vroeger vooral veel stappen in Tynaarlo en Zuidlaren; Vooraf met de discobus naar Tynaarlo; de Vriezerbrug en dan om een uur of 1 daar weg en uitstappen op de brink in Zuidlaren; dansen in "de Paris" en naar bands in de Gouden Leeuw. Paris en Gouden Leeuw zijnbeiden niet meer open volgens mij. Zie dat de discotheek in Tynaarlo nog wel bestaat. Heet nu uitgaanscentrum History....
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |