quote:
Armin < hem.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]Rare Armin van Buuren lookalike is het ook!
Ik krijg ook wel eens gratis kaarten. Nouja, van 10 euro. Voor Lowlands, Pinkpop. Hoeraaaa voor 3fm.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:10 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik krijgt soms ook gratis kaarten.
Maar t is wel bij meerdaagse festivals meestal dagkaart. Maar toch leuk
Waar is de overtreffende trap vanquote:Op donderdag 30 september 2010 11:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Armin < hem.
Maar hij gunt mij dat gewoon. Hij houdt van me, I tell ya. Als hij niet met z'n vriendin samenwoonde waren we getrouwd en hadden we over tien jaar prachtige kindertjes gehad.
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar is de overtreffende trap vangebleven
Neequote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:20 schreef robertapeldoorn het volgende:
@mexi, ik zit bij lokale omroep hiero. Doe ik sins kort wel eens reportages op festivals ed. En dan natuurlijk genieten van het festival.
Tot nu toe alleen voor flevo festival (hier in apeldoorn) gebruik van gemaakt. Wel leuk, misschien pinkpop oid volgende keer proberen ^^.
Ps. Hi! Ik ben Robert, en kom waarschijnlijk wel vaker rondspammen in PUB
quote:Koopt pas nieuwe dingen als het oude kapot is of écht veroudert
kutliedquote:
/quote:Op donderdag 30 september 2010 11:20 schreef robertapeldoorn het volgende:
@mexi, ik zit bij lokale omroep hiero. Doe ik sins kort wel eens reportages op festivals ed. En dan natuurlijk genieten van het festival.
Tot nu toe alleen voor flevo festival (hier in apeldoorn) gebruik van gemaakt. Wel leuk, misschien pinkpop oid volgende keer proberen ^^.
Ps. Hi! Ik ben Robert, en kom waarschijnlijk wel vaker rondspammen in PUB
Ik ben geen dude!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude, ik heb 60000 nzb's gedownload met allemaal dooie virussen.
Weet je wat nieuwsservers zijn?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben geen dude!En ik weet niet wat nzb's zijn.
NaZi Boeken?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude, ik heb 60000 nzb's gedownload met allemaal dooie virussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |