Feestjessssquote:Op donderdag 30 september 2010 01:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar lekker niet uitgenodigd op mijn feestje de week erna
Heb een halve aflevering gezien. Naja opzich wel grappig, maar ik denk als ik het wil begrijpen, de hele serie moet zien. En dat zie ik niet zo zittenquote:
Dat moet jij weten, ik vind het geniaaaal. Puckermannnnn & Finn.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb een halve aflevering gezien. Naja opzich wel grappig, maar ik denk als ik het wil begrijpen, de hele serie moet zien. En dat zie ik niet zo zitten
Hee, wanneer kan ik die gratis kaarten ophalen voor het feest?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe sms je iemand nonchalant oftie nog gratis kaarten heeft geregeld voor een feest?
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, wanneer kan ik die gratis kaarten ophalen voor het feest?
Hej gast, gaan we nog partyen -datum-, krijg je van mij wel wat drankjesquote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe sms je iemand nonchalant oftie nog gratis kaarten heeft geregeld voor een feest?
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hej gast, gaan we nog partyen -datum-, krijg je van mij wel wat drankjes
Je gaat niet met hem partyen, maar hij regelt -misschien- wel kaartjes voor je?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]!!! Het is mr. Hottttttttt. Daar ga ik niet mee partyen, dan word ik in elkaar geslagen door z'n vriendin.
Ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je gaat niet met hem partyen, maar hij regelt -misschien- wel kaartjes voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |