Do it.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je maakt t kind in me wakker, ik zou bijna mee gaan doen!
I know......quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef beetjeB het volgende:
hihi het laatste deel van je zin klinkt een stuk spannender dan het eerste
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Denk dat hij op zoek was naar het kleutertopic, dat niet kon vinden en toen dacht: hmm singles.... Ik hou wel van muziek, ik ga daar maar kijken
je nagels?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef Myraela het volgende:
Fuck, het stinkt hier naar verf of lak ofzo.
Ga eens aan de slag danquote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Whoei... Draaierig
Nadeel: ik moet mn bed nog opmaken en het vuilnis buiten zetten
ik ben net thuis dus dat kan nog niet, anders pist varken alles onderquote:
Mijn papierbak is gestolenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Whoei... Draaierig
Nadeel: ik moet mn bed nog opmaken en het vuilnis buiten zetten
die staat hierquote:
gevuld?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe es ff heul gauw terug geven dan
'Zeg meisje, zal ik jouw papierbak eens vullen?'quote:
ah vandaar!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Grasje zit ook nog op de basisschool
hij kan best voor vrouw doorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef beetjeB het volgende:
[..]
'Zeg meisje, zal ik jouw papierbak eens vullen?'![]()
Oh nee, het is net andersom he
Als je maar geil genoeg bent klinkt elke mannenstem al snel zo hequote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nog een nadeel.. Mn upckastje gaat niet meer aan dus ben verplicht muziek aan het luisteren en het zijn alemaal nummers gezongen door mannen met een geile stem
ja, maar deze is een beetje heesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Als je maar geil genoeg bent klinkt elke mannenstem al snel zo he
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij kan best voor vrouw door
Heyquote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
die is goed....
En hoi(volgens mij had ik nog niet gezwaaid
![]()
)
wat heb je op?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nog een nadeel.. Mn upckastje gaat niet meer aan dus ben verplicht muziek aan het luisteren en het zijn alemaal nummers gezongen door mannen met een geile stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |