Ben jij wel eens vuuuuuuurLIEEEEEEEEEEEEEEFD geweest???????quote:
quote:O, ik ben rijker dan ik ooit heb durven dromen
Ik heb jouw liefde: elke nacht slaap jij naast mij
Maar ik ben bang voor elke dag die nog moet komen
Er is geen banger hart, dan dat van mij.
Ik ben niet eens echt op je uiterlijk gevallen
Ook al is er dan geen meid zo mooi als jij
Kijk die manne naar je loeren met z’n allen
Er is geen banger hart dan dat van mij
Ik wil jouw liefde zwart op wit
Ik wil meer zekerheid dan dit
Want jij bent mijn jaloers bezit
Er is geen banger hart, geen banger hart dan dat van mij
‘t Kan zo niet langer anders keert het zich nog tegen mij
Dan pak je in, zegt: “jij je zin - nou goed ‘t is voorbij!”
Geen banger hart, dan dat van mij
Bang, bang hart, bang, bang hart
Ik heb jou liever dan mijn eigen lieve leven
Ik hou van eten, drinken, net zoveel als jij
Er is maar één ding dat ik niet echt in de hand heb:
Er is geen banger hart dan dat van mij
Ik wil jouw liefde zwart op wit
Ik wil meer zekerheid dan dit
Want jij bent mijn jaloers bezit
Bang, bang hart, geen banger hart, dan dat van mij
Maar als je bang of eenzaam bent
Wordt ik op slag een ander mens
Ik sla mijn armen om je heen
En kan je troosten als geen
Troosten als geen één!
Er is geen sterker hart, geen sterker hart dan dat van mij
Wanneer jij ‘low’ bent, ben ik ‘high’ genoeg voor allebei
Wat wil je dan, ik ben jouw man en alles draait om mij
Ik kan ‘t aan, laat ‘t maar slaan, dat bange hart van mij
Hé, dit is Hollandsch Cultuurgoed. Dat hoort iedereen uit het blote bolletje te kennen!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Rob de Nijs!
Best een goede plaat eigenlijk.
Songtekstservice:
[..]
niet nodig!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Rob de Nijs!
Songtekstservice:
[..]
omg waarom ken ik de hele plaat niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:25 schreef alors het volgende:
omg waarom kent ik dit uit mijn hoofd
Die Belinda Meuldijk kon toch nog iets.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Rob de Nijs!
Songtekstservice:
[..]
nu wel...en ben je verdoemd! mwoehahahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
omg waarom ken ik de hele plaat niet?![]()
Jij kwam uit 1999?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
omg waarom ken ik de hele plaat niet?![]()
En alimentatie cashen.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die Belinda Meuldijk kon toch nog iets.
Die is ook tof ja!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef Ruudt het volgende:
Ik wil Josh Wink - Don't Laugh horen!
Die is zo fout. Hahahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef Ruudt het volgende:
Ik wil Josh Wink - Don't Laugh horen!
Of juist niet, dat hij wakker schrikt van weer een briljant nummer in zijn dromen waar hij dan aan denktquote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Veenstra goed slaap 's nachts, als je toch ziet wat voor act hij steeds opvoert bij vrijwel elk nummer..
maar wel al mijn Waltari-smsjes, tweets en forumposts! of je negeert ze bewust natuurlijkquote:
Doe Tjitse de groeten.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.
Dit is dikke shizzle.quote:
heeft iets weg van kontrust.quote:
dit is nou Waltari - So Fine. mijn allereerste freakplaat en door mij gerequest. jaren later voor 5gulden de verstofte cd uit de plaatselijke cdwinkel gevistquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
wtf heeft die jongen de verkeerde pillenpot opengetrokken??
de waltaripillen.....michiel en ik gingen helemaal los. zelfs tjibbe leek verbaasdquote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
wtf heeft die jongen de verkeerde pillenpot opengetrokken??
Ik heb het niet eens gehoord, ik moest van ma appelkanjer etenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is nou Waltari - So Fine. mijn allereerste freakplaat en door mij gerequest. jaren later voor 5gulden de verstofte cd uit de plaatselijke cdwinkel gevist
heeft iemand toevallig mijn babbeltje met michiel gecapt?
Die gaat helemaal los op psalm 14 vers 5quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef Paul-89 het volgende:
Zou Ieke Andre net zo druk doen als Veenstra als ze een plaat heeft ingestart ?
ik cap alles.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is nou Waltari - So Fine. mijn allereerste freakplaat en door mij gerequest. jaren later voor 5gulden de verstofte cd uit de plaatselijke cdwinkel gevist
heeft iemand toevallig mijn babbeltje met michiel gecapt?
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Voetbal kijken![]()
Een tweet van m`n broertje:
[..]![]()
Nou, de jongens die op The Black Album hebben meegespeeld wel. Cliff lag toen al een tijdje aan de verkeerde kant van het gras.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die leven ook niet allemaal meer...
appelkanjer??? klinkt lekker, maar je hebt nu wel mijn sonore stemgeluid gemistquote:Op woensdag 29 september 2010 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gehoord, ik moest van ma appelkanjer eten
en hoe kan ik er aan komen? wil het graag hebben, zeker als je er ook nog beeld bij hebt van Michiel die los gaatquote:
Jup, mooi is dat inderdaad. Heerlijke bak herriequote:Op woensdag 29 september 2010 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
dag paul en alors!
oe, Enter Sandman....dat gesproken stukje met dat kind vind ik zo mooi
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:47 schreef Sersjee het volgende:
12 juni '93. In de Kuip, met Megadeth en Suicidal Tendencies in het voorprogramma.
Niet m'n eerste concert. Wel het begin van het einde van m'n oren.
Ik 18 jaar en bijna een maand.quote:
ik PM je wel, eerst even voetbal kijken.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
appelkanjer??? klinkt lekker, maar je hebt nu wel mijn sonore stemgeluid gemist
[..]
en hoe kan ik er aan komen? wil het graag hebben, zeker als je er ook nog beeld bij hebt van Michiel die los gaat
super! ik wacht geduldig. veel kijkplezier!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik PM je wel, eerst even voetbal kijken.
Ik wil t ook wel zienquote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik PM je wel, eerst even voetbal kijken.
Baasquote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef Sersjee het volgende:
De onderbuurman kwam even vragen of het verder wel goed met me ging.
Vrees van welquote:Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef Sersjee het volgende:
O god. Toch niet de 4 Non Blondes op 1, he... Ik zoek vast een vervangend muziekje op.
Goede vraag.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:05 schreef Qunix het volgende:
Staat de mix van Paul eigenlijk al op Youtube?
ik denk het niet. volgens mij was die toen al van 1 af......het zou Bitty McLean wel eens kunnen zijn, met It keeps raining tears from my eyes.....die stond na What's up op 1...of zat daar nog iets tussen??quote:Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef Sersjee het volgende:
O god. Toch niet de 4 Non Blondes op 1, he... Ik zoek vast een vervangend muziekje op.
Vreselijke plaatquote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk het niet. volgens mij was die toen al van 1 af......het zou Bitty McLean wel eens kunnen zijn, met It keeps raining tears from my eyes.....die stond na What's up op 1...of zat daar nog iets tussen??
Op 1 van 7 augustus t/m 9 oktober. Nope, we're fucked.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk het niet. volgens mij was die toen al van 1 af......het zou Bitty McLean wel eens kunnen zijn, met It keeps raining tears from my eyes.....die stond na What's up op 1...of zat daar nog iets tussen??
ik ging ook ongeveer zo te keer....quote:
POEP IN JE HOEUFDD!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Qunix het volgende:
En Raggende Mannen moeten nog komen!
Al heeft hij daar morgen ook nog voor.
quote:
Je hebt niet eens Radio Scrobbler?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben even hier aan het meezingen. Voor m'n eigen bestwil.
guilty pleasure.....schaamteloos meebrullen.quote:
Ik wíl geen Radio Scrobbler.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt niet eens Radio Scrobbler?
Daarnaast:quote:
quote:
Sukkeltje.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Penal van Van der Vaart:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb jullie gewaarschuwd...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet welke plaat Michiel bedoelt. En die is errog!
volgens mij hoor ik je nu....quote:
Eerste album is 90's, dus een Everybody knows kan makkelijk. Maar dit is traditie, derde jaar op rij.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat ook een beetje aan Johan te denken, maar die zijn eigenlijk pas na de 90's doorgebroken.
Jup, die zou zeker kunnenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eerste album is 90's, dus een Everybody knows kan makkelijk. Maar dit is traditie, derde jaar op rij.
bij mij pas toen ik las welk nummer het was...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kwartje viel niet direct bij het horen van het intro
Ik had de banjo nodig.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kwartje viel niet direct bij het horen van het intro
Jup, idem hieroquote:
Je had ook zo Rednex kunnen zeggen want daar lijkt het wel een beetje opquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij pas toen ik las welk nummer het was...
nee, dat wist ik wel...en 2 cowboys-Everybody Confi Gon was het ook niet, maar wel iets uit die tijd...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, idem hiero
[..]
Je had ook zo Rednex kunnen zeggen want daar lijkt het wel een beetje op.
requesters bellen.....en ehm...verder geen ideequote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Wat doet tjibbe eigenlijk tijdens zon uitzending?
+1quote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet nog precies wat ik aan het doen was: Studio Sport kijken.
dat kun je wel aan Rudy overlaten jaquote:
zeker weten !quote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kun je wel aan Rudy overlaten ja
en dan komt ie met city2city....quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Timo20 het volgende:
Wat `n afgang voor het arbitrale vijftal vanavond bij FC Twente... wat waren die SLECHT!
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand die 90ties foto van rudy?
trusten!quote:
wat zul jij lekker slapenquote:
Popular!quote:
Ik kijk stiekem Gamekingsquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
Massive Attack
Qunix en Rock, gelukkig wel snel afgekapt
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kijk stiekem Gamekings
Ondertussen staat 3FM al uit
quote:
Wat een track!quote:
heel goedquote:Op woensdag 29 september 2010 23:04 schreef rubbereend het volgende:
het 90's forum heeft weer een plekje gekregen op de 3FM site
mooi stukjequote:
Arbiters - Twente: 4-1quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Timo20 het volgende:
Wat `n afgang voor het arbitrale vijftal vanavond bij FC Twente... wat waren die SLECHT!
3FM zal hoogst waarschijnlijk het zelf online zetten net als vorig jaar]quote:Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef Pino112 het volgende:
@Hole of Sirolf: Jij uploadt de mix ook nog?
Ah top, das voor mijn 3FM-tijd, dus wist ik nietquote:Op woensdag 29 september 2010 23:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
3FM zal hoogst waarschijnlijk het zelf online zetten net als vorig jaar]
wat luisterde je vroeger dan eigenlijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah top, das voor mijn 3FM-tijd, dus wist ik niet
judofzo?quote:
538 tot SR09, daarna dus 3FMquote:Op woensdag 29 september 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat luisterde je vroeger dan eigenlijk?
jij bent dus BiRadioeel?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
538 tot SR09, daarna dus 3FM![]()
Nu 's ochtends ook weer 538, en vanaf maandag waarschijnlijks tussen 16u en 19u ook.
ah, knoldansen!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, knoldansen!
Heavy D & The Boyz! (toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |