Of ik had 'm niet moeten bijsnijden.. Ook een optiequote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat is ook wel lastig geef ik je gelijk in!
Ik vind alleen rare tijd. Je bent gewend (door die NL zenders) dat de hoofdfilm om half 9 begintquote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga kijkenKwart over negen is geen idioot late tijd en ik ben erg benieuwd
Dat inderdaadquote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Alice heb ik in de 3D bios gezien. 3D voegde niet veel toe.. Maar de film
Maak dan gewoon een foto waarop je niet met je hele lichaam staat in het vervolgquote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
What else is new![]()
Tevens de laatste keer dat ik zelf foto's van mezelf maak
Mr Bean is ook heel tofquote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de eerste mwah de tweede en derder zijn top en monty python... dan moet ik in een heel vreemde bui zijn
maar dus niet mr bean ofzo??
Was mijn eerste. En laatste keerquote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Maar, 3D voegt inderdaad weinig toe. Ik ga niet eens meer naar 3D films
dat heeft iedereenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik had 'm niet moeten bijsnijden.. Ook een optie![]()
Maar het ging even om het idee voor iemand die 't zien wilde sowieso. Ik sta leuker op foto's als ik er zelf niets van weet
Dan gaat het idee weg van ik in m'n werkuniformquote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een foto waarop je niet met je hele lichaam staat in het vervolg
Voor mij was Avatar de eerste en laatste keerquote:
maar avatar isquote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij was Avatar de eerste en laatste keer
Je wilde vrouwen laten soppen om je uniformquote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan gaat het idee weg van ik in m'n werkuniform
Ja same, maak dan foto's als iemand "natuurlijk" bezig is.. Niet neergezet als porseleinen poppetjesquote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heeft iedereen
geposeerde foto's vind ik echt vreselijk....
Die film heb ik niet eens gezien nog. Maar meer door het gedoe er om heen toen ik er heen zou gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij was Avatar de eerste en laatste keer
Nee iemand wilde het zienquote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wilde vrouwen laten soppen om je uniform
Zolang jij maar foto's maakt waar je helemaal niet op staatquote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een foto waarop je niet met je hele lichaam staat in het vervolg
Nog nooit naar een 3d geweest en volgens mij zien mij ogen dat ook niet goed (afwijking enzo)quote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Maar, 3D voegt inderdaad weinig toe. Ik ga niet eens meer naar 3D films
Blackadderquote:
3Dquote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar avatar is....
of doelde je op 3d?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |