resendquote:Op woensdag 29 september 2010 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan heb ik die dus perongeluk al gewistsrry
weet ook niet wat er verder instaat alleen dat had ik natuurlijk onthouden gheghe
Alleen uitzienquote:
niet lullig bedoeld maar je ziet aan de fotos echt wel dat je een kleine opdonder bentquote:Op woensdag 29 september 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stropdas kan niet korter, is van de zaak sowieso
Broek is niet hoog opgetrokken
Overhemd zit strak want getailleerd
Riem is vervelend als ie niet nodig is
Ik BEN kleiner dan je denkt dat ik ben sowieso
grotere knoop in je das, en je riem toch door je broek doenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stropdas kan niet korter, is van de zaak sowieso
Broek is niet hoog opgetrokken
Overhemd zit strak want getailleerd
Riem is vervelend als ie niet nodig is
Ik BEN kleiner dan je denkt dat ik ben sowieso
Dumb and dumber, Anger management, as good as it gets, niet overdreven melig,maar lekkere humor.quote:
Ik ga wel kijken, denk ik... Wil die film al tijden zien en hij sluit goed aan op Alice in Wonderland van gisterenquote:
Het is trouwens ook die broek die iets te strak zitquote:
quote:
ik had net besloten om die ook te gaan kijken zeg jij AiW... die heb ik ook nog klaar liggenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken, denk ik... Wil die film al tijden zien en hij sluit goed aan op Alice in Wonderland van gisteren
Doe knoop moet iemand maar doen voor me, als ik m eruit haal dan krijg ik 'm nooit meer geknooptquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
grotere knoop in je das, en je riem toch door je broek doenstaat mooier
Ja hijs leukquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken, denk ik... Wil die film al tijden zien en hij sluit goed aan op Alice in Wonderland van gisteren
alicequote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
What else is newquote:
de eerste mwah de tweede en derder zijn top en monty python... dan moet ik in een heel vreemde bui zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dumb and dumber, Anger management, as good as it gets, niet overdreven melig,maar lekkere humor.
oeh...en monty python niet te vergeten
Die heb ik gisteren gekekenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had net besloten om die ook te gaan kijken zeg jij AiW... die heb ik ook nog klaar liggen
Alice heb ik in de 3D bios gezien. 3D voegde niet veel toe.. Maar de filmquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja dat is ook wel lastig geef ik je gelijk in!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
What else is new![]()
Tevens de laatste keer dat ik zelf foto's van mezelf maak
gewoon ff aan de hand van n youtube filmpje of n plaatje doen, dan kan zelfs ik tquote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe knoop moet iemand maar doen voor me, als ik m eruit haal dan krijg ik 'm nooit meer geknoopt![]()
En riem doe ik als ik weg ga ja
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hijs leuk![]()
Ik ga lekker alleen genieten in bed van die film
Hubbie blijft beneden voetbal kijkenHeb ik lekker het bed voor me alleen..
Lekker warm.. En leuke film
ik ga tch voor pan want die is op tv....quote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gekekenErg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |