Daarbij, je postte het om 19.39.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga een filmpje kijken. Dan slaap ik echt niet om half acht?
Wel.quote:
Ik weet echt 100% zeker dat jij ooit gepost hebt in het nijmegen SC en dat daaruit een discussie is ontstaanquote:Op woensdag 29 september 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat zou ik nu doen in de Nijmegen SC?
ga nou niet drammen....quote:Op woensdag 29 september 2010 19:45 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik weet echt 100% zeker dat jij ooit gepost hebt in het nijmegen SC en dat daaruit een discussie is ontstaan
Doe ik nietquote:Op woensdag 29 september 2010 19:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga nou niet drammen....
Als het goed is. Vriend van mij heeft het geregeldquote:Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O dat hoop ik wel..... dat je je kaartje terugkrijgt
Weet je trouwens al hoe lang de verlenging van je arbeidsovereenkomst wordt?
Ja,dat zou wel heeeeeel lang spanning opbouwen zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als we elkaar maar 1 keer per week blijven zien...dan duurt dat nog 35 weken!Dat is wel beetje lang.
Nicequote:Op woensdag 29 september 2010 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
jurkje gekocht
[ afbeelding ]
en laarzen
[ afbeelding ]
Link maar.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:45 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik weet echt 100% zeker dat jij ooit gepost hebt in het nijmegen SC en dat daaruit een discussie is ontstaan
A, goed geregeld.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
Als het goed is. Vriend van mij heeft het geregeldhij is medewerker daar dus dat komt wel goed. Moet alleen even een briefje schrijven en het andere kaartje opsturen.
Dan kan je morgen dus ook vrij hebbenquote:Neeofficieel loopt mijn contract vandaag af
Gewoon vaker afspreken dan gaat het sneller.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ja,dat zou wel heeeeeel lang spanning opbouwen zijn
Meer tijd hebben we niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon vaker afspreken dan gaat het sneller.2 keer per week bijvoorbeeld.
Als het zo lang duurt Venco dan wordt het alleen maar beter uit eindelijk
Ja, toch wel handig als ergens mensen kent.quote:
Goed planquote:[..]
Dan kan je morgen dus ook vrij hebbenOnee of het is stilzwijgend verlengd en dan geldt de lengte van je huidige overeenkomst....
Of je staat morgen met een geblokkeerde pas voor de poort..quote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, toch wel handig als ergens mensen kent.![]()
[..]
Goed planmorgen vrij
zouden mijn collega's leuk vinden
Aangezien er morgen best veel werk gedaan moet worden
![]()
Waarschijnlijk wordt het een half jaarcontract
Ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht dat je het nu nog niet weet.....quote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Goed planmorgen vrij
zouden mijn collega's leuk vinden
Aangezien er morgen best veel werk gedaan moet worden
![]()
Waarschijnlijk wordt het een half jaarcontract
Als jullie nog 35 dates zouden hebben dan zou dat pas in juli 2011 zijn ofzo. Tenmiste als jullie elke week een date zouden hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meer tijd hebben we niet.En ik vind die ene keer per week nu wel ff best zo. Kan het iig niet te snel gaan.
Veul te lang dus! Maar nee, kalm aan en rap een beetje.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jullie nog 35 dates zouden hebben dan zou dat pas in juli 2011 zijn ofzo. Tenmiste als jullie elke week een date zouden hebben
Mooi dan ga ik gelijk weer naar huisquote:Op woensdag 29 september 2010 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je staat morgen met een geblokkeerde pas voor de poort..
Ik weet dat het verlengt isquote:Op woensdag 29 september 2010 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht dat je het nu nog niet weet.....
Ik wist het wel maar had alleen het papiertje nog niet (wat igg ook niet spannend is)
Dat spreekt elkaar een beetje tegenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Veul te lang dus! Maar nee, kalm aan en rap een beetje.
Mij gebeurt dat niet, wij hebben nog ouderwetsch een sleutelquote:Op woensdag 29 september 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik gelijk weer naar huis![]()
Thrillerquote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog niet welke film ik moet kijken
Ga ik voor iets dromerigs als Bridge to Terebithia, Finding Neverland of ga ik voor actie, romkom of thriller...
Benny en Joon.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ga ik voor iets dromerigs als Bridge to Terebithia, Finding Neverland of ga ik voor actie, romkom of thriller...
neverlandquote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
Doe Transporter ofzo :quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
We vinden elkaar erg leuk ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar een beetje tegen![]()
Maar zo te lezen vinden jullie elkaar leuk dus het gaat vast goed komen
Ik niet electronische sleutel maar goed waarschijnlijk kom ik dan toch wel binnenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mij gebeurt dat niet, wij hebben nog ouderwetsch een sleutel
Kun je bij schrikmomenten nog dichter tegen hem aankruipenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
Ik ga binnenkort It weer eens opzetten. Misschien wel met date.
Dat geloof ik graag ja dat het maf is.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
We vinden elkaar erg leuk ja.Best maf om te ervaren dat het zo makkelijk, snel en goed met iemand klikt.
ik loop weer mijlen ver achterquote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
We vinden elkaar erg leuk ja.Best maf om te ervaren dat het zo makkelijk, snel en goed met iemand klikt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kun je bij schrikmomenten nog dichter tegen hem aankruipen
bij de knappende bloedballonnen, of bij het afvoerputjequote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best kut dat ik meestal drekkig begin te lachen bij enge maar vooral gore stukjes
drekkigquote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best kut dat ik meestal drekkig begin te lachen bij enge maar vooral gore stukjes
Dat is een film die mijn collectie nooit zal halenquote:
Niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een film die mijn collectie nooit zal halen
Ik heb die nog steeds niet durven kijken alleenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef vencodark het volgende:
Ik ga binnenkort It weer eens opzetten. Misschien wel met date.
Jongen van werk, 26, heb ik uitgevraagd, date 5 komt er inmiddels aan.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik loop weer mijlen ver achter
breng me ff snel up to date?
euh hoe vertaal ik dat nou...quote:
Nah, ik schrik niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |