Sneakershop.nlquote:
us sites, dat scheelt iig heel veel althans omgerekend betaalde ik de laatste keer 45 euro voor mijn air force 1 die 130 waren .quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan nog.
4 paar voor 180 euro of online voor?
Oh, dat scheelt wel ja, die ik nu heb zijn ook 45 euro per paar, perfecte namaak maar heb toch liever echte.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
us sites, dat scheelt iig heel veel althans omgerekend betaalde ik de laatste keer 45 euro voor mijn air force 1 die 130 waren .
Die schelen ongeveer 20 tot 40 euro met de winkels.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En hoeveel zijn ze dan per paar?
Perfecte namaak.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Oh, dat scheelt wel ja, die ik nu heb zijn ook 45 euro per paar, perfecte namaak maar heb toch liever echte.
Ok ok, van de 4 paar is er een met de pasvorm van een pantoffeldiertje maar ik draag al 17 jaar air max en geloof mij, ze zitten goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Perfecte namaak.. De vorm van de meeste van die dingen is echt om te huilen.
Ben ook van mening dat het een eenmalige actie is hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:36 schreef Modus het volgende:
Nou ja je moet het zelf weten maar ik zou van zijn leven geen nepperds kopen.
Je hebt verloren van Nike Air Max (quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Michhas het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over
Zo was het niet bedoeld
Verloren met watquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Je hebt verloren van Nike Air Max ()
JE HEBT HÉT SPEL VERLOREN!! ZOEK NU MAAR DE DE DICHTSBIJZIJNDE FLAT!!quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
JE HEBT HÉT SPEL VERLOREN!! ZOEK NU MAAR DE DE DICHTSBIJZIJNDE FLAT!!
Aha, het wordt steeds duidelijker...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
JE HEBT HÉT SPEL VERLOREN!! ZOEK NU MAAR DE DE DICHTSBIJZIJNDE FLAT!!
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ja.Ik ga zo naar boven en dan zal ik ze op m'n pc zetten.
Deze heb ik ook in zwart wit, met kleinere flapquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje vreemde foto, maar niet zeiken; bazenschoeisel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |