quote:Op woensdag 29 september 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toen ze hun 1e hit hadden heb ik dat nog 's nachts op een hotelbalkon in Praag heel hard staan zingenmaar toen zat er ook al wel wat goedkoop Tsjechisch bier in
Ach, ik kan het hebben.. ken iig die tekst nog steeds van achter naar voorquote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds erg leuke muziek
Neequote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan ik stoofpeertjes komen afhalen bij je?
ja, vorige week kreeg ik een smsje dat ze dan maar een cul-mietje is, maar dat ze écht geen schorpioen op een stokje ging etenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
DE; heb je misschien nog iets van CF gehoord?
hehe thanksquote:Op woensdag 29 september 2010 16:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, vorige week kreeg ik een smsje dat ze dan maar een cul-mietje is, maar dat ze écht geen schorpioen op een stokje ging etenEvenmin ging ze duizendpoot en slang eten.
Dan maar aan de groenten dumplings ..
Dat was mijn gedachte toen ook jaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
iek!
Ik zou denk ik nog eerder slang proberen dan schorpioen.. maar die dumplings klinken idd beter
Nee!! Linkje?? Receptje??quote:Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef DarkElf het volgende:
paddestoelen zijn sowieso lekker
heb je de paddestoelen bourguignon wel eens gemaakt sun die Nynke hier wel eens gepost heeft?
ff zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja dat lijkt me er lekker bijquote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond het erg lekker, heb het met brood gegeten geloof ik (is al een jaar terug)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |