Daar opende Bart de 90s Request-week mee afgelopen vrijdagavond om 18.04 uur!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef alors het volgende:
Is No Good al eens voorbij gekomen? dat vind ik toch wel de vetste
+1. en ik heb nog maar een poging gedaan om so fine van waltari aan te vragen...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Qunix het volgende:
SMACK MY BITCH UP
BRILJANTE CLIP BIJ DIT BRILJANTE STUK MUZIEK
zeker weten? toen zat ik volgens mij te luisteren, maar kan het me niet herinneren...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar opende Bart de 90s Request-week mee afgelopen vrijdagavond om 18.04 uur!
Toen was ik aan het koken, Bart sla ik altijd over.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar opende Bart de 90s Request-week mee afgelopen vrijdagavond om 18.04 uur!
+ 2 herkenbaarquote:Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Toen was ik aan het koken, Bart sla ik altijd over.
die draaide giel ooit 2 ochtenden op rij precies op het moment dat mijn wekker ging. ik zat rechtop in bed. de1e keer vloekend, de 2e keer genietendquote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef Paul-89 het volgende:
Voodoo People (Pendulum remix) blijft mijn favoriet.
Je mag dat zeggen als je alles van de heren in huis hebt (maar dan ook echt ALLES) en ze minstens 10 keer live heb gezien. Want dat is de context waarin ik opereer.quote:
Geweldigquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had deze walkman:
[ afbeelding ]
Je legt de lat nu wel heel hoogquote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je mag dat zeggen als je alles van de heren in huis hebt (maar dan ook echt ALLES) en ze minstens 10 keer live heb gezien. Want dat is de context waarin ik opereer.
Dat heb ik niet, maar dan alsnog vind ik dat het mag zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je mag dat zeggen als je alles van de heren in huis hebt (maar dan ook echt ALLES) en ze minstens 10 keer live heb gezien. Want dat is de context waarin ik opereer.
Uiteraard. Van de lat laag leggen gaat de wereld naar de klote.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je legt de lat nu wel heel hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |