Wegpleuren en gauw Blood Suger Sex Magik of Mother's Milk kopen.quote:
Honderd miljoen miljard dollar, als ik me goed kan herinneren.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat dit ook wel een dure clip was.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard dollar, als ik me goed kan herinneren.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard dollar, als ik me goed kan herinneren.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:05 schreef Sersjee het volgende:
De nr. 1 is Banger Hart. En die ga ik heel hard meezingen. Omdat het kan.
+1quote:Op woensdag 29 september 2010 20:05 schreef Sersjee het volgende:
De nr. 1 is Banger Hart. En die ga ik heel hard meezingen. Omdat het kan.
dan heb je niet naar ODOF geluisterd....quote:Op woensdag 29 september 2010 20:12 schreef -Hans- het volgende:
Heb Da Luniz deze week nog niet gehoord.
Te vroegquote:Op woensdag 29 september 2010 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan heb je niet naar ODOF geluisterd....
ik heb in die tijd nog een dame met ontblote borsten door nijmegen heen zien kuieren om mensen onder te stempelen met een over de roooie stempel. na de opnames heb ik nog een handteking van Wendy en een stempel op mijn voorhoofd gekregenquote:
Wow dat is wel gaaf zeg!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb in die tijd nog een dame met ontblote borsten door nijmegen heen zien kuieren om mensen onder te stempelen met een over de roooie stempel. na de opnames heb ik nog een handteking van Wendy en een stempel op mijn voorhoofd gekregen
dat waren de 1e borsten van een niet-familielid die ik IRL zag. those were the days.....quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat waren de 1e borsten van een niet-familielid die ik IRL zag. those were the days.....
Heeft Michiel je bericht gelezen oidquote:Op woensdag 29 september 2010 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Ready OR not???
WERELDPLAAT ! De dreigende sfeer is gruwelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |