Verkeerde account, Sanne!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, een geschreven boodschap kan je op een aantal manieren interpreteren en als je al een hekel aan haar hebt, zal het niet gauw bij je in je hoofd komen dat ze a) gewoon nieuwsgierig is naar wat er loos is en b) live spelen erg leuk vindt en dat ze dat dan ook liefst zo veel mogelijk doet. Nee, oogkleppen op en mekkeren, da's veel makkelijker.
ik dacht nog van de week: ik hoop dat ze dat bananenlied niet draaien, of dat ik het iig niet hoor...quote:
Sorry.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht nog van de week: ik hoop dat ze dat bananenlied niet draaien, of dat ik het iig niet hoor...
tis al goedquote:
Vertelquote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie de komende uren nog best wat goede muziek klaarstaan die Michiel gaat draaien!
... en uiteraard ook wat minder goede muziek, zoals het hoort in de 90s.
kippenvel met een hoofdletter Kquote:
heerlijk fout toch? heb er vandaag om mn hyves nog een blogje aan besteedquote:
quote:
Helaas, daar kan ik dan weer geen uitspraken over doen. Als Michiel dat wil doen moet 'ie het zelf weten, maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
Everything I do krijgen we straks ook nog wel denk ik zo
@sirolf: staat Waltari er toevallig tussen? of E-rotic?
Dan valt de Boswachters nog mee...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heerlijk fout toch? heb er vandaag om mn hyves nog een blogje aan besteed
Nou, mooi...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Deze nmr. had ik verwacht. Mooi liedje! 11 weken op p1.
Dat dan weer wel.quote:
ik vind de Boswachters waaaaaaaaaaaaaaaay erger....dat vind ik gewoon troep. Bij e-rotic is er tenminste nog liefde aan te pas geko....ow nee, toch nietquote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan valt de Boswachters nog mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |