abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2010 @ 14:00:46 #1
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_86979119
Welke laat ik even buiten woorden.

Maar het verhaal.
Ik had 2 abbo's op mijn naam staan.
Toen bij de site van de TelCo ook een account aangemaakt zodat ik ook online inzage heb in de rekeningen en de 2e partij ook.
Niet veel later begon het al met het gezeur, alles kwam op mijn naam en adres binnen, terwijl duidelijk beschreven was dat de rekeningen van de 2e partij gewoon bij de 2e partij binnen moesten komen.
Dit is pas opgelost bij het overzetten van het abbo, ongeveer 3 maanden later.

Na het overzetten was het nog niet opgelost.
Ik had nog inzage in de rekeningen van de 2e partij, gebeld, oplossing: account verwijderen en later opnieuw aanmaken.
Zo gezegd zo gedaan, opgelost.

Hierna een tijdje geen gezeik.
maar nu hoor ik van de 2e partji dat die ook mijn rekeningen kan inzien, privacygevoelige gegevens dus aangezien hier ook de telefoonnummers instaan welke ik bel en sms.
Tevens staat er bij mijn account nog het rekeningnummer van de 2e partij.
Hier ook weer over gebeld, aan de 2e partij vragen om zijn/haar account te verwijderen en opnieuw aan te maken ongeveer 2 uur later.
Dit probleem zou zich voordoen wegens een vertraging in het systeem.
Het probleem met het verkeerde rekeningnummer op mijn naam zouden hun oplossen, echter zijn wel de betalingsgegevens goed die hun in hun systeem hebben.

Nu heb ik ze gezegd dat als dit morgen met de 2e partij niet opgelost is, of als de 2e partij hier niet aan wil meewerken dat ik morgen weer bel en binnen 24 uur een oplossing eis.

Nu is mijn vraag.
Kan ik op het Privacy stuk alleen al mijn contract laten ontbinden.
En indien het niet opgelost is, en hun het ook niet willen/kunnen oplossen, zou dat ook een reden zijn om het al dan niet juridisch te laten ontbinden?

Pfoe, en nu maar hopen dat het duidelijk is en ik niks vergeten ben
pi_86981607
Wie is de 2e partij en wat heeft deze met jouw telefoon te maken?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 29 september 2010 @ 15:17:14 #3
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_86982121
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:02 schreef jeroen25 het volgende:
Wie is de 2e partij en wat heeft deze met jouw telefoon te maken?
2e partij was iemand met wie ik een relatie had.
Deze had haar abbo op mijn naam staan eerst omdat zij nog geen 18 was toendertijd
  donderdag 30 september 2010 @ 11:24:23 #4
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_87014375
Zojuist weer een lekker gesprek met de TelCo.
De 2e partij (ex-vriendin) zal hier actie op moeten ondernemen, doet zij dit niet dan kan de TelCo niks voor mij betekenen.
Hun zullen niet mijn rekeningen verwijderen bij haar account.

ben momenteel maar bezig met informatie te verzamelen
pi_87015583
En wat heb je nu zelf geleerd van de situatie, mensen lekker voor zichzelf laten zorgen. Ik snap dat niet waarom mensen abonnementen van vrienden, familie (zijnde niet eigen kinderen) en anderen zo nodig op hun naam willen, komt alleen maar gezeik van.
All management is Strategic Management.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:03:20 #6
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_87015704
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:59 schreef GodsSon het volgende:
En wat heb je nu zelf geleerd van de situatie, mensen lekker voor zichzelf laten zorgen. Ik snap dat niet waarom mensen abonnementen van vrienden, familie (zijnde niet eigen kinderen) en anderen zo nodig op hun naam willen, komt alleen maar gezeik van.
Yep, ik heb nu ook wel beter geleerd.
Ik ga er nu voor proberen te zorgen dat mijn contract kosteloos wordt ontbonden wegens het niet willen helpen bij het oplossen van het probleem met de prive-zaken.
Is toch niet normaal dat iemand die er geen flikker mee te maken heeft mijn prive gegevens kan zien en het ook nog eens zelf moet oplossen en dat hun mij er niet bij helpen.
pi_87015735
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:03 schreef lipjes het volgende:

[..]

Yep, ik heb nu ook wel beter geleerd.
Ik ga er nu voor proberen te zorgen dat mijn contract kosteloos wordt ontbonden wegens het niet willen helpen bij het oplossen van het probleem met de prive-zaken.
Is toch niet normaal dat iemand die er geen flikker mee te maken heeft mijn prive gegevens kan zien en het ook nog eens zelf moet oplossen en dat hun mij er niet bij helpen.
Mwa het waren contracten op 1 naam, dus er niks mee te maken hebben is niet helemaal waar.
Kan me voorstellen dat zoiets een administratieve hel is, een nummer naar links, een naar rechts enz...

Neemt niet weg dat het wel opgelost moet worden, maar ontbinden hierom gaat je niet lukken denk ik
All management is Strategic Management.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:11:23 #8
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_87015956
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:04 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Mwa het waren contracten op 1 naam, dus er niks mee te maken hebben is niet helemaal waar.
Kan me voorstellen dat zoiets een administratieve hel is, een nummer naar links, een naar rechts enz...

Neemt niet weg dat het wel opgelost moet worden, maar ontbinden hierom gaat je niet lukken denk ik
Een persoon die niks meer met mij te maken heeft die heeft het recht niet om mijn gegevens in te zien.
Daarbij is het helemaal onzin dat hun het niet willen oplossen ook al zou die persoon kwaadwillende dingen kunnen doen met die gegevens.
Dat hun dus niet zorgvuldig met de privacy omgaan zou ik wel een reden vinden om te ontbinden imho, weet niet wat andere hiervan vinden?
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:56:10 #9
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_87174512
Zie via TNT dat de aangetekende brief vandaag is aangekomen.
Heb ze een termijn van 2 weken gegeven om hier op te reageren, we zulen zien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')