Welke laat ik even buiten woorden.
Maar het verhaal.
Ik had 2 abbo's op mijn naam staan.
Toen bij de site van de TelCo ook een account aangemaakt zodat ik ook online inzage heb in de rekeningen en de 2e partij ook.
Niet veel later begon het al met het gezeur, alles kwam op mijn naam en adres binnen, terwijl duidelijk beschreven was dat de rekeningen van de 2e partij gewoon bij de 2e partij binnen moesten komen.
Dit is pas opgelost bij het overzetten van het abbo, ongeveer 3 maanden later.
Na het overzetten was het nog niet opgelost.
Ik had nog inzage in de rekeningen van de 2e partij, gebeld, oplossing: account verwijderen en later opnieuw aanmaken.
Zo gezegd zo gedaan, opgelost.
Hierna een tijdje geen gezeik.
maar nu hoor ik van de 2e partji dat die ook mijn rekeningen kan inzien, privacygevoelige gegevens dus aangezien hier ook de telefoonnummers instaan welke ik bel en sms.
Tevens staat er bij mijn account nog het rekeningnummer van de 2e partij.
Hier ook weer over gebeld, aan de 2e partij vragen om zijn/haar account te verwijderen en opnieuw aan te maken ongeveer 2 uur later.
Dit probleem zou zich voordoen wegens een vertraging in het systeem.
Het probleem met het verkeerde rekeningnummer op mijn naam zouden hun oplossen, echter zijn wel de betalingsgegevens goed die hun in hun systeem hebben.
Nu heb ik ze gezegd dat als dit morgen met de 2e partij niet opgelost is, of als de 2e partij hier niet aan wil meewerken dat ik morgen weer bel en binnen 24 uur een oplossing eis.
Nu is mijn vraag.
Kan ik op het Privacy stuk alleen al mijn contract laten ontbinden.
En indien het niet opgelost is, en hun het ook niet willen/kunnen oplossen, zou dat ook een reden zijn om het al dan niet juridisch te laten ontbinden?
Pfoe, en nu maar hopen dat het duidelijk is en ik niks vergeten ben