Klopt maar een it manager zonder beheer ervaring of kennis van zaken is wel echt zo een drama tenopzichte van iemand die een jaar of wat praktijk kennis heeft en toen in de manager positie is gerolt.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In de praktijk blijkt het voor de meeste geen enkele belemmering om een dergelijke positie te bekleden...
Hebben zij ook bubbles3 en Kolonisten online?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef Insomaniac het volgende:
Ik had vandaag alles goed op www.beterspellen.nl.
Ook prontig?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm, ja. Ik probeer ze weg te werken, maar nu ik burger ben lukt dat niet zo goed..
Jesters moet je niet wegwerken maar koesteren!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm, ja. Ik probeer ze weg te werken, maar nu ik burger ben lukt dat niet zo goed..
Hehe.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hebben zij ook bubbles3 en Kolonisten online?.
Voor het koesteren heb ik al een tijdje andere jesters, niet mijn eigen.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:58 schreef Insomaniac het volgende:
Jesters moet je niet wegwerken maar koesteren!.
zie sig...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor het koesteren heb ik al een tijdje andere jesters, niet mijn eigen.
Waarom is dit op een vreemde manier een zeer erotische zin?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor het koesteren heb ik al een tijdje andere jesters, niet mijn eigen.
Dus dat.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bedenkelijke PI-keuze, KOM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |