Netjes.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef Adelante het volgende:
Nee meneer, dat kan ik niet voor U doen.
> Wie kan dat dan wel?
De andere afdeling, meneer.
> Nou doe die dan maar even.
Nee meneer, dat kan ik niet voor U doen.
> Oh en wat nu dan?
Zij nemen contact met U op, meneer.
> Ah da's netjes, ik ben telefonisch bereikbaar tot 13 uur vandaag
Nee, ik kan niet garanderen dat zij vandaag nog terugbellen, meneer
>
In ieder geval géén Tele2. Wat een baggerbedrijf. Ik heb nu ook Ziggo. Werkt wel prima.quote:
Ik probeer hem al de hele week over te halen maar hij vind het nog engquote:
Pfffffrt. Of heeft -ie ook een piemel van 35cm net als ons?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik probeer hem al de hele week over te halen maar hij vind het nog eng
Normaal gesproken kan ik hem goed hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pfffffrt. Of heeft -ie ook een piemel van 35cm net als ons?
Er is niks normaal aan zwangere vrouwen, T.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:29 schreef Tally het volgende:
Normaal gesproken kan ik hem goed hebben
Grote jesters.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er is niks normaal aan zwangere vrouwen, T.
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij presteert het vast nog om klaar te komen van de pijn tijdens de bevalling.
*visuals*quote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er komen 3000 agenten bij, dus er zullen wel meer bonnen moeten worden verwerkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Minder bureaucratie kan natuurlijk alleen als er minder regels zijn. Ik ben wel benieuwd of dit nieuwe kabinet dat voor elkaar krijgt.
yep.. auto in puin en bestuurder bekneld.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, vertel ET, spanning en sensatie in C a/d IJ?
Die was ook een beetje inspiratiequote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, een mislukte Karst T dus.
Bij Tijn denk ik overigens altijd aan Tijn van Fok!..
Het houdt de vrouwtjes scherpquote:
ADSL XS4All... ben daar ook bij geraakt na een heerlijk kapot gegane Ziggo.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig kan ik in de baas z'n tijd bellen
Iemand nog een tip voor een fatsoenlijke i-net, digitale tv provider(en kon niet met
UPC
)
Ik hoop t. Dan doet de bevalling niet zo heel erg pijnquote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij wat in de planning staan?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:03 schreef Joene het volgende:
Maar goed doen we nog an neuken vanavond ?
Alweer?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:03 schreef Joene het volgende:
Netjes man....quote:Op donderdag 30 september 2010 19:36 schreef KingOfMars het volgende:
Woei, lekker laag geboden op een toplens en geaccepteerd. Hopelijk is het vertrouwd en word ik niet vermoord en achter het station gedumpt maar als het goed is ben ik blij!. Scheelt bijna 180 euro met de nieuwprijs zo!
Te ziek om op d'r rug te liggen?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef Joene het volgende:
Plannen genoeg , maar zieke vrouw dus neeh
Dat vast niet J. Maar als het puur om liggen gaat neuk ik wel zo een rubber pop J.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Te ziek om op d'r rug te liggen?
Ik hoop t. Hubbie zal wel een goeie bui hebben ivm gelijkspel van FC Utrecht.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:03 schreef Joene het volgende:
Mja is daar nog nieuws over?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:45 schreef Joene het volgende:
Overigens hangt een en ander bij ons wel af ivm situatie Oma.
LOLquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Rondje lopen?
Met de kleine op m'n rug dan ofzo?
Mwah niet echt veel er is een gesprek met oma geweest enzo of ze nog evt reanimatie wil of ziekenhuis of dat soort dingen en daar heeft ze zelf aangegeven dat ze geen slangetjes etc meer wil dus als het medicatie niet meer gaat dan gewoon rustig inslapen. En dat zal binnen nu en een paar weken zijn.quote:
Vandaag precies nog 2 wekenquote:
ik heb meer gewoon een paar maanden geestelijke rust nodig ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:11 schreef Tally het volgende:
Als je de deur uit mag kan ik me dat voorstellen
Mja.. Ik vind dat je daar zelf al voor betaald heb in al die jaren dat je geen geld nodig had voor ziektes e.d.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:14 schreef Joene het volgende:
ik zie echt het probleem niet , het is niet leuk als je veel pogingen nodig hebt maar ik begrijp wel dat de staat daar niet voor op wil draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |