quote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef kitao het volgende:
[..]
jaja , zo hou je het spannend hè ?
Mijn nieuwe, allochtone, alleenstaande moeder huisvrouw zonder auto onderbuurvrouw moest even iemand hebben om het laminaat wat over was even terug te brengen naar de bouwmarkt. En daar ben ik dan niet te beroerd voor.quote:
ach zomaar, laat maar gaan als je er niet meer over wilt vertellen , maar naar aanleiding van je posts gisteren zat het je nogal hoog.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
waar haal je het vandaag dat ik die zou hebben dan?
Lotus heeft een vriend die in brazilie (dacht ik) zit/zatquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ach zomaar, laat maar gaan als je er niet meer over wilt vertellen , maar naar aanleiding van je posts gisteren zat het je nogal hoog.
(een beetje dan althans)
Wat lief van jequote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn nieuwe, allochtone, alleenstaande moeder huisvrouw zonder auto onderbuurvrouw moest even iemand hebben om het laminaat wat over was even terug te brengen naar de bouwmarkt. En daar ben ik dan niet te beroerd voor.
Menneke?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vind ze jou nu vast een echt aardig menneke
Jij plaatste toch die liefdesverklaring van een aanbidder ?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lotus heeft een vriend die in brazilie (dacht ik) zit/zat
Dat was ik niet
Lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Free wifi
We vliegen gewoon vanavond en ben vannacht thuis
Lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu heerlijke chocoladetaart eten
ik plaatste het ja.. maar als je goed gelezen had.. stond erin "lotuss ik hou van jou"quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij plaatste toch die liefdesverklaring van een aanbidder ?
Netjesquote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij. Na lang blessureleed heb ik 40 minuten aan een stuk hardgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |