Ze hebben hier de 13e maand geskipped (al voor ik in dienst kwam) en nu dus ook de algemene winstdeling, want er was niet genoeg winst of zoquote:
er zijn zat bedrijven zonder winstdeling en 13e maandquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze hebben hier de 13e maand geskipped (al voor ik in dienst kwam) en nu dus ook de algemene winstdeling, want er was niet genoeg winst of zoLeuk om te zien dat ten tijde van recessies etc. het people first-standpunt als eerste overboord gaat
Tot zover de negativiteit voor vandaag. Ik ga nu eens relaxed werken
Wieleruitslagen voorspellenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz; wat is eigenlijk wielerprono? wat hield dat in?
13e maand spaart wel lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze hebben hier de 13e maand geskipped (al voor ik in dienst kwam) en nu dus ook de algemene winstdeling, want er was niet genoeg winst of zoLeuk om te zien dat ten tijde van recessies etc. het people first-standpunt als eerste overboord gaat
je krijgt in de overige 12 ook meer dan genoegquote:
Te laatquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef flying-dutchman het volgende:
doe daar es spoiler om heen
Ik had beide, maar dit jaar betwijfel ik ernstig of ik op de lijst sta voor de prestatie bonus. Mijn vorige directeur vond dat de staf er minimaal net zoveel aan bijgedragen had als het lijnmanagement, denk dat die gedachte nu overboord is, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef golfer het volgende:
Bij mijn bedrijf was ook geen 13e maand of winstdeling. Wel een leuk individueel bonus-systeem bij behaalde targets.
Wat heb je af?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef LieLie het volgende:
Weer iets af![]()
Misschien leer ik het nog eens
ik niet.. wil je met mn baas praten?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je krijgt in de overige 12 ook meer dan genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |