*kuch*alcoholist*kuch*.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:08 schreef Vlarp het volgende:
Hoi!
En doei
Ik ga even wat drinken in de stad
Ik begin ook verkouden te wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*kuch*alcoholist*kuch*.
Last van mijn keel.
Ik neem wel een mondkapje meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh wee als je mij verkouden gaat maken!
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*kuch*alcoholist*kuch*.
Last van mijn keel.
Hoor wie het zegt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
*kuch*alcoholist*kuch*.
Last van mijn keel.
Heb al keilang niet gedronkenquote:
Friso, dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb al keilang niet gedronken. Nou ja, als je de borrel gisterenavond niet meetelt
. Maar daarvoor al zeker een week niet. Of ja, sinds vrijdag dan.
Ik ook nietquote:
En zoenen met bezoekers valt onder mond tot mondreclame bij jou?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nietKun je niet maken als organisatie!
Hoofdbarman van de Effenaar is personeelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En zoenen met bezoekers valt onder mond tot mondreclame bij jou?
Hij was wel off-dutyquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoofdbarman van de Effenaar is personeel.
Ik had begrepen dat ie het er heel druk mee had.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:07 schreef Deceit het volgende:
Maar plan is:
1. European Studies studeren
2. Engeland verhuizen
3. Samenwonen met Ed
4. Hond nemen
5. Trouwen
6. (optioneel) Kindje
Hij had z'n handen vol.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ie het er heel druk mee had.
De Nuenense Loverboysquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok, heftige tafrelen zojuist bij mij in de straat, ik hoor een meisje om haar moeder gillen bij mij in de straat, vervolgens wordt ze in een auto gesleurd die meteen wegscheurd, toch maar even 112 gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |