Ach om eerlijk te zijn voel ik me wel vaker zo, ben er ondertussen wel een beetje aan gewend, maar leuk is het natuurlijk niet.quote:
En jij helptquote:
Nee dat is ook niet leuk, wou dat ik iets voor je kon doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach om eerlijk te zijn voel ik me wel vaker zo, ben er ondertussen wel een beetje aan gewend, maar leuk is het natuurlijk niet.
hoeveel katten heb je dan in totaalquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
Ik krijg misschien volgende week mijn katertje al![]()
Dan is hij wel pas 6 weken, maar we hebben afgesproken dat als hij niet meer zoogt dat ik hem dan al krijg![]()
Morgenavond ga ik kijken
Ik had zondag al een katertjequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
Dan is hij wel pas 6 weken, maar we hebben afgesproken dat als hij niet meer zoogt dat ik hem dan al krijg![]()
Morgenavond ga ik kijken
3quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel katten heb je dan in totaal
Jeeeejquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
Morgenavond ga ik kijken
Gele Gleequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik had zondag al een katertje![]()
Maar zonder dollen, leuk
Bedankt, helaas moet ik het zelf proberen er uit te komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet leuk, wou dat ik iets voor je kon doen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
Morgenavond ga ik kijken
Ik wel, ik maak mijn druktemaker naam wel even waarquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke.. maar ik ben de hele dag al niet zo posterig
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel, ik maak mijn druktemaker naam wel even waar![]()
Morgen post ik wel niet
Weet ik, maar ik probeer het ook wel te rekkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]Das wel heul vroeg hoor!
Niet zo heel goed eigenlijk
wheheheeh pas je dan ook je tekst aan naar 'rustig meisje'quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel, ik maak mijn druktemaker naam wel even waar![]()
Morgen post ik wel niet
Ik kan je niet te veel kusjes geven nu he, met Tombo in the picturequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik nu niet gewoon meedoe hoor
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:04 schreef Laysa het volgende:
ik wil ook nog een kitten als we verhuisd zijn maar het mag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |