quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrienden kan je kiezen, kinderen niet!
Vrienden kan je dumpen, kinderen ook!Voorwaardelijke straf voor doortrekken babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
Ja even doorposten, overdag ben ik er niet en ik wil hem wel meemaken...livequote:
WTFquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Voorwaardelijke straf voor doortrekken baby
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja even doorposten, overdag ben ik er niet en ik wil hem wel meemaken...live
Omgquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Voorwaardelijke straf voor doortrekken baby
Douche zequote:
Wat is er mis met een moeder die Paula heet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kweeniet, maar zolang ze maar geen Paul(a) heet
Hmmmm vanavond wordt wel ff opschietenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja even doorposten, overdag ben ik er niet en ik wil hem wel meemaken...live
Rustig wel, maar om eerlijk te zijn voel ik me erg labiel, kan het ene moment vrolijk zijn om me daarna weer ongelukkiger te voelen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Bos hoe is het? Alweer wat rustiger?
Octopus Paulquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is er mis met een moeder die Paula heet?
Ow, dat is minderquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig wel, maar om eerlijk te zijn voel ik me erg labiel, kan het ene moment vrolijk zijn om me daarna weer ongelukkiger te voelen.
lekker hoor, ff douchen, ga denk ik zo ook nog ffquote:
zal wel na middernacht zijn... misschien morgenochtendquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm vanavond wordt wel ff opschieten
Rond middernacht misschien ?
Meer valt er ook niet over te zeggenquote:
Neequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
zal wel na middernacht zijn... misschien morgenochtend
Hmmm da's nie fijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig wel, maar om eerlijk te zijn voel ik me erg labiel, kan het ene moment vrolijk zijn om me daarna weer ongelukkiger te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |