Of nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oh, werkt dat net zo als met meerdere vrouwen in een huis die allemaal tegelijk ongesteld worden?![]()
Handig dan
Ik was nog in de buurt zaterdag, toen ik in de trein Eindhoven - Weert (en terug) zat.quote:
Maar dan heb je wel iets om dag en nacht over te pratenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Of niet![]()
Stel je hebt een vriendinnengroep van 10, en allemaal een tweeling, dat zijn 20 krijsers
Nee, maar dat meisje kon wel goed zingen voor zo'n klein wurmpjequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]jammer he.
eerste aflevering s02 vond ik ook nog niet zo heel interessant
Oeh de intercity stopte ook in Maarheeze zeker?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was nog in de buurt zaterdag, toen ik in de trein Eindhoven - Weert (en terug) zat.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel iets om dag en nacht over te praten
Die was leuk jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar dat meisje kon wel goed zingen voor zo'n klein wurmpje
Vrienden kan je kiezen, kinderen niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Of niet![]()
Stel je hebt een vriendinnengroep van 10, en allemaal een tweeling, dat zijn 20 krijsers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Ja, op de terugweg had ik de stoptrein, kwam qua tijd beter uit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Oeh de intercity stopte ook in Maarheeze zeker?
Ik denk dat ze wel weer terugkomt, anders sloeg het nergens opquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was leuk ja
Alleen zit ze bij die andereDus krijgen we vast niet veel van te zien.
Ik hoop het .. en dat ze dan dingetje van de troon stootquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel weer terugkomt, anders sloeg het nergens op
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrienden kan je kiezen, kinderen niet!
Vrienden kan je dumpen, kinderen ook!Ik dump de mijne wel bij jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
O ja, die vind ik behoorlijk irritant worden jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop het .. en dat ze dan dingetje van de troon stoot
Waarom moet ik nu gelijk aan Octomom denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Of niet![]()
Klinkt wel handig.. 8 van die armen om er 2 bezig te houden en tegelijkertijd het huishouden te kunnen doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu gelijk aan Octomom denken
quote:
Kweeniet, maar zolang ze maar geen Paul(a) heetquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu gelijk aan Octomom denken
Kunnen ze een beetje fietsen? Ik zoek nog wat koeriertjes die gemakkelijker door de mazen van de wet kunnen glippen!quote:
Bos hoe is het? Alweer wat rustiger?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat staat op mijn id-kaart ja
[..]
Hoi![]()
[..]
Ben je zo blij mij te zien dan?
Ze kunnen allesquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kunnen ze een beetje fietsen? Ik zoek nog wat koeriertjes die gemakkelijker door de mazen van de wet kunnen glippen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |