knap gevonden is identiekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dit is in Turkmenistan, het is een natuurlijke gasbron, maar die is ooit een keer ingestort en in brand gevlogen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flaming Crater, Darvaza Turkmenistan 1/6 - Phillips Connor
quote:Meteor reported in skies over San Francisco Bay Area
Comments on Twitter indicated the object that flashed across the horizon around 8 p.m. was blue in color and visible from the Peninsula to at least the eastern reaches of Contra Costa County and as far away as Red Bluff.
Scanner traffic at the Contra Costa County Sheriff's Office indicated that they were aware of the event, but a dispatcher said they had not received any emergency calls related to it.
One commenter on Twitter, who said they saw the meteor while driving in a car in Cupertino, said the object appeared to be headed west.
It may not have been as spectacular as the space snowball that streaked across the skies above Russia late Thursday, but the Bay Area's close encounter with a meteor Friday night was drawing its own attention on social networks.
quote:Unconfirmed photo of the meteor from earlier in the San Francisco, CA area. AMAZING photo. Probably broke up before any solid pieces hit the ground.
Dus jij hebt hem ookal in je vind ik leuks staanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Reed Timmer op Facebook:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dus jij hebt hem ookal in je vind ik leuks staan
beautifulquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Reed Timmer op Facebook:
[..]
[ afbeelding ]
"Heading West.." was dit het ding dat bij Cuba terecht kwam? Of is Cuba nonsens?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:02 schreef aloa het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
New Metorite fireball Over San Francisco California UFO? Explosion !! Good Angle view 15/02/2013
[..]
Nee dit is aan de westcust va Californiëquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Heading West.." was dit het ding dat bij Cuba terecht kwam? Of is Cuba nonsens?
Deze kwam met de zon in de rug, we zien m daardoor niet aankomen. Ze kunnen dus elk moment aan komen vliegenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:11 schreef TLC het volgende:
Dus nu is het wachten op de volgende van 2029 die alsnog de aarde kan raken in 2036.
met een beetje fotoshoppen breng je het heel verquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Heading West.." was dit het ding dat bij Cuba terecht kwam? Of is Cuba nonsens?
Bronquote:Meteor spotted in Florida
A possible meteor shower was spotted in Florida on Sunday night, according to local reports.
According to NBC Miami, the Coast Guard received a host of calls describing bright, fireball-like objects flying through the sky. Experts told NBC Miami that the light show may have been a sporadic meteor shower.
No injuries or damage were reported, according to the Sun Sentinel.
According to WPTV, meteor showers are common. It's less likely that so many people would have spotted it, though.
This is just the latest in a series of mysterious objects flying through the sky. In Russia, a meteor explosion injured nearly 1,000 people last week. A bright streak of light was also reported over Northern California and on Friday an large asteroid narrowly passed by Earth.
Watch footage of the Florida event in the video above, courtesy of NBC.
Cuba was ook op de 15dequote:Op maandag 18 februari 2013 16:45 schreef Frutsel het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
âBreaking! Meteor/Fireball Now In Miami, Florida - Feb 17, 2013
[..]
Bron
Meteor, 17e bij Florida... mogelijk dezelfde als die Cuba zag?
trage meteoor dan?quote:
Of laat nieuwsquote:
Beetje slordig artikel. Uiteraard komt dit hemellichaam niet het dichtst bij ooit, het is slechts bijzonder voor een hemellichaam van deze grootte. Die in Rusland vrijdag kwam nog wel wat dichterbijquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Frutsel het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Early Radar Observations of Asteroid 2012 DA14 [HD]
Eerste beelden van planetoïde die langs aarde scheerde
Nasa heeft de eerste beelden van de planetoïde gepubliceerd die afgelopen vrijdagavond langs de aarde vloog. Uit de nieuwe beelden blijkt dat de planetoïde, ook wel 2012 DA14 genaamd, veertig meter lang was. De planetoïde werd door de Deep Space Network-schotelantenne gedurende acht uur gevolgd. In die periode is de planetoïde één keer geroteerd, zo valt op radarbeelden te zien.
Het brok ruimtepuin passeerde op een afstand van 28 duizend kilometer, maar is nooit een bedreiging voor de aarde geweest. Sinds mensenheugenis is een hemellichaam de aarde niet zo dicht genaderd. De voorbijganger van vrijdagavond was een kleintje in zijn soort. Maar door de enorme snelheid waarmee hij zich bij een inslag in de aarde zou boren, had hij toch grote schade kunnen aanrichten. Bijna tweeduizend vierkante kilometer aardoppervlak zou volledig zijn verwoest. Volgens Nasa loopt de aarde eens in de twaalfhonderd jaar de kans op een botsing met een planetoïde.
Bron: AD
Ah facebook direct linken lukt dus nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop