Plekjes genoeg, meerdere gesprekken gehad en dagen meegelopen, nu nog kiezen welke mij het leukst lijkt!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef dotKoen het volgende:
* dotKoen heeft zijn laatste bachelorblok binnen![]()
quote:Het slechtst uit de bus komen het Medisch Centrum Alkmaar, het Universitair Medisch Centrum Groningen, het Röpcke-Zweers Ziekenhuis in Hardenberg en het Scheperziekenhuis in Emmen.
Hehehequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:43 schreef Knuffleheinz het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)erdam-en-twente.html
[..]
Zou dat te maken hebben met dat Starla daar werkt?quote:Het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda, het Slotervaart Ziekenhuis in Amsterdam en de Ziekenhuisgroep Twente in Hengelo krijgen de hoogste beoordeling in Elseviers geheel vernieuwde onderzoek 'De beste ziekenhuizen'.
quote:Wat de uitslag niet zegt, is hoe goed of slecht de dokters in het ziekenhuis zijn en of de patiënt mogelijk extra en onnodig risico loopt op complicaties, infecties of overlijden.
quote:Gelukkig wel veel in OK. Daarna heb ik co-schap traumatologie
quote:Maar daar kun je als co ook niet heel veel doen, met name bij al die TURPs en TURTs. De uroloog zit tussen de benen van de patiënt en de instrumenterende heeft vaak alleen steriele handschoenen aan. That's it.Op woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
Gelukkig wel veel in OK. Daarna heb ik co-schap traumatologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |