Errr shit ik heb nu al een levende koe in mijn huiskamer staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben ze al tegen je gezegd dat je katten het best rauw vlees van een vers geslachte koe kan geven? Liefst mét bot!
Of nee, koe eten ze niet in het wild. Geef ze konijnen en cavia's!
Je bent nooit sochtends wakker?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nooit een ochtendhumeur meer tegenwoordig, daarvoor moet ik immers 's ochtends wakker zijn.![]()
Is dat ook niet de bedoeling van kattenvoer? Ik denk niet dat mn katten blij zijn als ze met de cavia's mee moeten etenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef princess-a het volgende:
Oh en katten doen het prima hoor op kattenvoer.
Aww! Maar dat komt echt niet van gewoon kattenvoer, dan is er wat anders mee mis geweestquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Errr shit ik heb nu al een levende koe in mijn huiskamer staan![]()
Ik was ff voorzichtig omdat mijn vorige kat aan kanker in zijn buik is overleden
Andijvie nomnom!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is dat ook niet de bedoeling van kattenvoer? Ik denk niet dat mn katten blij zijn als ze met de cavia's mee moeten eten
Zit jij op je telefoon?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom bellen mensen áltijd wanneer ik net even niet op m'n telefoon zit?
Goede vraag. Doen ze bij mij ook altijd. Irritant, moet je weer terugbellen, en dan nemen zij niet op...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom bellen mensen áltijd wanneer ik net even niet op m'n telefoon zit?
Dat indd, het is kattenvoer met een reden. En die reden is niet dat katten er ziek van wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is dat ook niet de bedoeling van kattenvoer? Ik denk niet dat mn katten blij zijn als ze met de cavia's mee moeten eten
Mja, heb nu even niets te doen en ritmes zijn niet mijn ding.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je bent nooit sochtends wakker?![]()
Ik heb ook geen ochtendhumeur, gewoon omdat iedereen sochtends vroeg lekker zn mond houdt tegen mij![]()
Oh en katten doen het prima hoor op kattenvoer. Die van ons is bijna 19, krijgt 2 zakjes kattenvlees per dag en mag brokken eten zoveel als ie wil. Af en toe vangt ie een birdie, hij eet vliegen en at ooit ook hamsters
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit jij op je telefoon?
Vind je dat lekker vibreren of wa?
Ik heb mij er wel eens in verdiepd en toen bleek dat de Lidl goed budget kattenvoer heeft. In een witte zak. Die zak is volgens mij 750gr. Science Plan gaat me echt een beetje te ver, dat kost een half maandsalaris! Bovendien zijn die van mij zo makkelijk, het maakt ze niks uit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Errr shit ik heb nu al een levende koe in mijn huiskamer staan![]()
Ik was ff voorzichtig omdat mijn vorige kat aan kanker in zijn buik is overleden
Ik heb dat ook altijd. En dan is het een onbekend nummerquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
Maar is flauw, ik mis het meestal met 10 minuten ofzo.En dan ga ik terugbellen en is 'ie in gesprek.
Niet dat ik heel veel zin heb om te werken komend weekend, magoed.
Knuff!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
tnx allemaalhet is beter dat het snel over is idd
maar toch best moeilijk, de 2de opa in een jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |