Errr shit ik heb nu al een levende koe in mijn huiskamer staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben ze al tegen je gezegd dat je katten het best rauw vlees van een vers geslachte koe kan geven? Liefst mét bot!
Of nee, koe eten ze niet in het wild. Geef ze konijnen en cavia's!
Je bent nooit sochtends wakker?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nooit een ochtendhumeur meer tegenwoordig, daarvoor moet ik immers 's ochtends wakker zijn.![]()
Is dat ook niet de bedoeling van kattenvoer? Ik denk niet dat mn katten blij zijn als ze met de cavia's mee moeten etenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef princess-a het volgende:
Oh en katten doen het prima hoor op kattenvoer.
Aww! Maar dat komt echt niet van gewoon kattenvoer, dan is er wat anders mee mis geweestquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Errr shit ik heb nu al een levende koe in mijn huiskamer staan![]()
Ik was ff voorzichtig omdat mijn vorige kat aan kanker in zijn buik is overleden
Andijvie nomnom!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is dat ook niet de bedoeling van kattenvoer? Ik denk niet dat mn katten blij zijn als ze met de cavia's mee moeten eten
Zit jij op je telefoon?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom bellen mensen áltijd wanneer ik net even niet op m'n telefoon zit?
Goede vraag. Doen ze bij mij ook altijd. Irritant, moet je weer terugbellen, en dan nemen zij niet op...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom bellen mensen áltijd wanneer ik net even niet op m'n telefoon zit?
Dat indd, het is kattenvoer met een reden. En die reden is niet dat katten er ziek van wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is dat ook niet de bedoeling van kattenvoer? Ik denk niet dat mn katten blij zijn als ze met de cavia's mee moeten eten
Mja, heb nu even niets te doen en ritmes zijn niet mijn ding.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je bent nooit sochtends wakker?![]()
Ik heb ook geen ochtendhumeur, gewoon omdat iedereen sochtends vroeg lekker zn mond houdt tegen mij![]()
Oh en katten doen het prima hoor op kattenvoer. Die van ons is bijna 19, krijgt 2 zakjes kattenvlees per dag en mag brokken eten zoveel als ie wil. Af en toe vangt ie een birdie, hij eet vliegen en at ooit ook hamsters
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit jij op je telefoon?
Vind je dat lekker vibreren of wa?
Ik heb mij er wel eens in verdiepd en toen bleek dat de Lidl goed budget kattenvoer heeft. In een witte zak. Die zak is volgens mij 750gr. Science Plan gaat me echt een beetje te ver, dat kost een half maandsalaris! Bovendien zijn die van mij zo makkelijk, het maakt ze niks uit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Errr shit ik heb nu al een levende koe in mijn huiskamer staan![]()
Ik was ff voorzichtig omdat mijn vorige kat aan kanker in zijn buik is overleden
Ik heb dat ook altijd. En dan is het een onbekend nummerquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
Maar is flauw, ik mis het meestal met 10 minuten ofzo.En dan ga ik terugbellen en is 'ie in gesprek.
Niet dat ik heel veel zin heb om te werken komend weekend, magoed.
Knuff!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
tnx allemaalhet is beter dat het snel over is idd
maar toch best moeilijk, de 2de opa in een jaar
Mwa, ik weet wie het is en als ik 'm niet te pakken krijg kan ik altijd nog mailen. Maar irritant blijft het.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd. En dan is het een onbekend nummer
Hm... Square eet het welquote:
IJs werkt in de kroeg hequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef mirannie het volgende:
@ IJsdraakje
Nooit voor het middaguur wakker???
Kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik na 12 uur wakker werdOh ja, toch wel, toen had ik een mega jetlag.
Eny vrit ook wel courgette, wortelen, doperwten en dat soort dingen jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hm... Square eet het welZe vindt dat heul interessant....
Zijt ge dan ook fier op me?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Aw Bubs... Sterkte met je opa !![]()
En SQ: Zet em op ! Sporteuhhhh !!!![]()
(En ja ik kom achter... Iets te druk op het werk om actief de sc te volgen)
Ik zie u graagquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
Dan ben ik super trots op je enzo hé. Amai; allez ge kunt et hé
Brabanders
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef mirannie het volgende:
@ IJsdraakje
Nooit voor het middaguur wakker???
Kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik na 12 uur wakker werdOh ja, toch wel, toen had ik een mega jetlag.
Dat dus. Als je in het weekend bijna nooit voor 7 uur thuis bent, is 12 uur 's middags ineens niet vreemd meer.quote:
bonsjoer fiets!quote:
Bon!quote:
mersie boekoepquote:
wie wie, et twa?quote:
succesquote:
Toch maar die jongerenverzekering met de gratiesch condomen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
jij bent flamantquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef PriemGirl het volgende:
tu t'appeles vélo ! A oui, c'est un dialect trés populaire la flamant !
Teen pregnancy?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Diconnected het volgende:
Zo, mijn week kan niet meer stuk. Paspoort is geregeld, afspraak voor Mbo is vrijdag, en kreeg net te horen dat een vriendin zwanger is![]()
Nee ze is 23quote:
Da's wel fijn shoppen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ze is 23
En heb echt lekker geshopt bij de Sephora, 6 dingen voor 20 euro. Had 42 euro kortingen had een suprisezakje van 5 euro, en daar zaten dus 3 lipglossen in, waarvan 2 dezelfde kleur
dus kan er mooi eentje in het kadootjespakketje doen van een jarige vriendin.
ju zuis deezoleequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef PriemGirl het volgende:
A boe
J'habite dans Néerlandais! Nondeju merde!
jij welquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef Dwyn het volgende:
Mijn RBL-tjes zijn binnengekomen en ze zijn pretty!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch maar die jongerenverzekering met de gratiesch condomen!Zulke dingen doe ik heul niet met mijn katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja, ik wou ook naar de sephora. Een klasgenoot ging mee, en ik wou hem niet aandoen om nagellak te kijken
Ja, ik ben ook wel lichtelijk verbaasd over de snelle levertijd!quote:
niets. Wat raar!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef RenRen- het volgende:
SQ, wat is er fout aan de KNO-arts?
Is dat fout gespeld? Het programma waar ik het in moest tikken weet het namelijk ook niet, maar toch is het fout
vriendin van me had ook een suprisepakketje met een beschimmelde lipgloss. Toen ze terugging deden ze er niet eens wat aanquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ze is 23
En heb echt lekker geshopt bij de Sephora, 6 dingen voor 20 euro. Had 42 euro kortingen had een suprisezakje van 5 euro, en daar zaten dus 3 lipglossen in, waarvan 2 dezelfde kleur
dus kan er mooi eentje in het kadootjespakketje doen van een jarige vriendin.
Sperzieboontjes en (gebakken) aardappels? Of lekker krieltjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb kalfsoester (vorige week was 50% korting op vlees bij de jumbo) maar wat kan ik daar nou bij maken?
hard duwenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef Starstruck het volgende:
Weet hier iemand of China Glaze flesjes door de brievenbus passen?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:11 schreef Ainnir het volgende:
Ik wil mijn TD en MAC orders! *loopt al krijsend en stamvoetend rond*![]()
Heb de Burlesques besteld vrijwel meteen toen ze online kwamen, en de MAC lakjes meteen toen ze op de pro site stonden vrijdag, en alles staat nog steeds pending. Terwijl mensen die na mij besteld hebben al een verzendbevestiging hebben gehad. Het is niet eerlijk!
waarom komt iedereen met de suggestie bonen een gebakken aardappels?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
vriendin van me had ook een suprisepakketje met een beschimmelde lipgloss. Toen ze terugging deden ze er niet eens wat aan
[..]
Sperzieboontjes en (gebakken) aardappels? Of lekker krieltjesEn dan met roomsaus!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Diconnected het volgende:
Zo, mijn week kan niet meer stuk. Paspoort is geregeld, afspraak voor Mbo is vrijdag, en kreeg net te horen dat een vriendin zwanger is![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch maar die jongerenverzekering met de gratiesch condomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
je pa?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah, hij zoekt het maar uit.
*Gaat afwassen en daarna in bad*
Moet 'ie maar op tijd zijn
Pahahaha.. Ouchquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)innares/m1fzoadf5wsn
loller
Jep. Ruim een uur te laat nu en even bellen ho maar. Ergernis.quote:
hij heeft geen ongeluk gehad ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Ruim een uur te laat nu en even bellen ho maar. Ergernis.
Neuh, dit flikt 'ie vaker. Als in gemiddeld drie keer per week.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft geen ongeluk gehad ofzo?
What to do? Heeft mailen geen zin? Ik ga natuurlijk niet bellenquote:Sorry! Item out of stock:
1 DS021 OPI-DS Diamond * $6.95
Would you like select another color or send without it and refund money?
Please contact:
David Tran
Trans Design, Inc.
Tel. 404-363-2933 or 1-800-640-2283
Fax: 404-363-2933
Ik zou gewoon even terugmailen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:21 schreef Killditzie het volgende:
[..]
What to do? Heeft mailen geen zin? Ik ga natuurlijk niet bellen
Half acht dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dit flikt 'ie vaker. Als in gemiddeld drie keer per week.
Best kans dat 'ie om negen uur pas binnenstapt trouwens. Workaholics.
Mag ik je aanraken? Je hebt een Borettiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom komt iedereen met de suggestie bonen een gebakken aardappels?
Dat eet ik al twee keer per week
Ik heb zelf een mediterrane aardappel-ovenschotel bedacht die nu in de Boretti staat, hopelijk wordt het iets
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:15 schreef bibi het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? Je hebt een Boretti![]()
![]()
Ik vind ze zoooo mooi. Maar manlief wil hem niet, ik ben niet echt een keukenprinses, dus is het onzin vind iequote:
Wat stom zeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Wetten jullie nog dat ik enkele weken geleden zo druk was op m'n werk? Heb toen 4 weken lang bijna 50 uur per week gewerkt.... En omdat ik het toen zo goed in mijn eentje kan, moeten mijn collega's het nu ook in hun eentje kunnen. En hoef ik dus niet meer te komen..... Vorige maand noemde mijn baas me nog medewerker van de maand omdat ik het zo goed deed....
Dit zuigt echt enorm, omdat ik echt helemaal niet weg wil..... vind mijn werk veel te leuk
Wat een naaistreek!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Wetten jullie nog dat ik enkele weken geleden zo druk was op m'n werk? Heb toen 4 weken lang bijna 50 uur per week gewerkt.... En omdat ik het toen zo goed in mijn eentje kan, moeten mijn collega's het nu ook in hun eentje kunnen. En hoef ik dus niet meer te komen..... Vorige maand noemde mijn baas me nog medewerker van de maand omdat ik het zo goed deed....
Dit zuigt echt enorm, omdat ik echt helemaal niet weg wil..... vind mijn werk veel te leuk
Wat een enorme kutstreek. :/quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
noujaaaaaa?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
pfff wat kut zeg!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh wat kut zeg!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef zoeperzazke het volgende:
fulltime wel, maar ik zou normaal gewoon elke ochtend 4 uur werken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Naja, of het komt uiteindelijk wel weer goed. Ik baal er gewoon van omdat ik het ga missen.... Maar gelukkig heb ik het nog heel druk met de caviashow die we zaterdag organiseren, dus heb voor nu genoeg dingen om de extra tijd aan te bestedenPositief blijven denken maar!
whihihi jullie zijn een gek stelquote:
Koffiequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whihihi jullie zijn een gek stel
*Glee verder kijken gaat....
* Puckzzz is waarempel aan de koffie!!
nee, jij danquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whihihi jullie zijn een gek stel
*Glee verder kijken gaat....
* Puckzzz is waarempel aan de koffie!!
Hebben het er al over gehad maar het blijft een naaistreek! Hoop dat je baas er heel snel spijt van krijgt! En dat De Koffer je een beetje opvrolijktquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef zoeperzazke het volgende:
0 uren contract, dus ik kan niks doen. Het vervelende is dat mn baas het niet zelf tegen me zei, maar het iemand anders liet zeggen die verder van niets wist, dus ik er ook niet op in kon gaan.... M'n avondbaantje gaat nog wel door in ieder geval.
En de kans is aanwezig dat ik alsnog terug kom, want ik weet dat m'n collega het in zijn eentje echt niet redt, dat heeft hij duidelijk aangegeven..... ik snap het besluit dan ook echt niet, maargoed....
Dan neem lekker een bak thee en ga in ieder geval op tijd slapenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hebben het er al over gehad maar het blijft een naaistreek! Hoop dat je baas er heel snel spijt van krijgt! En dat De Koffer je een beetje opvrolijkt![]()
Ik word ziekKen mijn lichaam erg goed en morgen is het feest. Heb de hele tijd nies-en hoestbuien, heb het steenkoud, snot knalt uit mn ogen en ik heb spierpijn
Theequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan neem lekker een bak thee en ga in ieder geval op tijd slapen.
Pffft, echt iedereen heeft het te pakken hequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef princess-a het volgende:
Ik word ziekKen mijn lichaam erg goed en morgen is het feest. Heb de hele tijd nies-en hoestbuien, heb het steenkoud, snot knalt uit mn ogen en ik heb spierpijn
Ik drink regelmatig een halve liter theequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Theegoed idee van jou!
En Glee
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor 15 AUD koop ik ze liever bij Boozyshop, daar komen de Ozotics ook binnenkort.(En omgerekend even duur volgens Google.
)
Beterschap princess-a!
Was ergens in een van de slowchats geroepen, vandaar dat ik het weet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:06 schreef mirannie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom wist ik dat nog niet?!?! En dan geen ellendige verzendkostenYou´ve made my day!! Aangezien ik er niet meer heel veel bij hoef en ik voor 3 stuks niet zoveel wilde gaan betalen.
Thanks IJS
Hahah zo heb ik hele grote glazen, ook van een halve liter, je zou bijna denken dat het bloemvazen zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik drink regelmatig een halve liter thee. Zijn namelijk theekoppen van IKEA die normale mensen gebruiken voor soep. Zo groot dat ik bij de laatste slok niets meer zie omdat de rand tegen m'n voorhoofd aan komt
!
Glee heb ik nog niet gezien, wij kijken momenteel al zoveel.. luxeprobleem! OH en onze 2e Derek Hess print is binnen:
[ afbeelding ]
Die komt dan naast:
[ afbeelding ]
Nu een lijst voor de nieuwe. Wat zou een passe-partout op maat kosten denken jullie?
Ik wist dat ik beter wel alle SC terug kon lezen!! Ze staan inderdaad in de voorverkoop op de sitequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ergens in een van de slowchats geroepen, vandaar dat ik het weet.
Pas maar op dat SQ er niet bij sprintquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
Aw zoeper... Klote zeg![]()
Net terug van tennis ! Ik stink.. *gaat bad vullen met lush-goodness*
Vet hè? Was 3 jaar terug ofzo een cadeautje voor de verjaardag vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:09 schreef princess-a het volgende:
Wat lief van jullieMisschien helpt het en zet het niet door
[..]
Hahah zo heb ik hele grote glazen, ook van een halve liter, je zou bijna denken dat het bloemvazen zijn![]()
Ooh die onderste plaat is vét zeg
Dit is van www.derekhess.com en zijn limited prints zijn goed te betalenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik zoek nog een print voor boven mijn bed, maar ik vind niet veel leuk genoeg, of het is te klein, of veel te duur.
Ik vind het leuk, maar het inspireert me niet, en dat vind ik wel belangrijk. Audrey Kawasaki vind ik tof, maar dúúr.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit is van www.derekhess.com en zijn limited prints zijn goed te betalen. Maar je moet wel van die stijl houden natuurlijk
.
Zolang de kruimels maar niet in bed komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef Ooi86 het volgende:
hooooi!!!
Ik ben terug van de sauna! Wat is dat toch lekker. Helaas is mijn teen en vinger mani er nu wel aan. Maargoed, ik ben nog twee dagen vrij, dus tijd zat om te lakken!
EN
net stond mijn vriendje in zijn nakie onze snoep en chipskast te plunderen. Aso.
hoeveel kattenharen vind je nog tussen je spullen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zolang de kruimels maar niet in bed komen
Geenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeveel kattenharen vind je nog tussen je spullen?
ze zijn altijd zo nieuwscheirig en kruipen overal in dus meestal liggen de haartjes overalquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geenmaar heb m'n shirtje en pj enzo in de was gegooid dus het is me niet eens opgevallen denk ik
Ja klopt, een van de twee was in m'n tas gaan zittenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze zijn altijd zo nieuwscheirig en kruipen overal in dus meestal liggen de haartjes overal
Je mag hier wel komen logeren hoor! Of ik bij jou, ik heb geen 2persbedquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef Lindytje het volgende:Het is na elven en lindy is weer wakker
Ik ging vannacht ook pas om 4 uur slapen... ik vind dat zó ongezellig alleen! Toen mijn deken en kussen maar gehaald en met Sien op de bank gaan liggenBaalde wel een beetje toen de wekker om half 8 ging...
Lief!quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen logeren hoor! Of ik bij jou, ik heb geen 2persbed
quote:
Ja, we zijn zulke schatjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]Zoveel liefde hier!
Maar ik ga nu al naar bed. Dus wat doe je morgenavond?
nachtbrakerquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef Lindytje het volgende:Het is na elven en lindy is weer wakker
Ik ging vannacht ook pas om 4 uur slapen... ik vind dat zó ongezellig alleen! Toen mijn deken en kussen maar gehaald en met Sien op de bank gaan liggenBaalde wel een beetje toen de wekker om half 8 ging...
Ik heb een baco'tje, telt dat ook?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:54 schreef Diconnected het volgende:
Jij ook alvast weltrusten! Neem lekkere thee zonder theïne en misschien ga je op tijd slapen
Ja joh, ik heb half rtl-gemist zitten kijken vannacht geloof ikquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dus zo gisteravond mijn haar wassen met zo'n solid shampoo bar, die gisteravond door de pakjesman was afgeleverd. For big hollywood hair, stond er op. Aangezien shampoo beloftes nooit uitkomen nam ik het met een korrel zout. En nu zit ik mooi te kijken met mijn afro!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit is van www.derekhess.com en zijn limited prints zijn goed te betalen. Maar je moet wel van die stijl houden natuurlijk
.
Hihi graag gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
zo ontzettend bedankt voor die link!!!!!
![]()
![]()
Werkt die shampoo echtquote:Op woensdag 29 september 2010 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
LolHelaas, heb het al getemd! Volgende keer maak ik wel een pic
Ja? Vind jij ze fijn?? Ik mag morgen weer om 4:30 op en vrijdag om 3:30, wil je mijn vroege diensten ook overnemenquote:Op woensdag 29 september 2010 06:07 schreef Crientj het volgende:![]()
Lekker vroeg, heerlijk zo'n vroeg dienstje.
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dus zo gisteravond mijn haar wassen met zo'n solid shampoo bar, die gisteravond door de pakjesman was afgeleverd. For big hollywood hair, stond er op. Aangezien shampoo beloftes nooit uitkomen nam ik het met een korrel zout. En nu zit ik mooi te kijken met mijn afro!
Bwhehhequote:Op woensdag 29 september 2010 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Jij bent lief!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:03 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Lindytje; Dico had het aerobed goedgekeurd dus je mag hier komen pitten hoor!
@ SQ; PICCCCCCCS
Goedemorgen!alweer de eerste vergadering achter de rug
't Is zwaar mijn ding niet, maar vind het wel echt wat voor jullie. Cool!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik drink regelmatig een halve liter thee. Zijn namelijk theekoppen van IKEA die normale mensen gebruiken voor soep. Zo groot dat ik bij de laatste slok niets meer zie omdat de rand tegen m'n voorhoofd aan komt
!
Glee heb ik nog niet gezien, wij kijken momenteel al zoveel.. luxeprobleem! OH en onze 2e Derek Hess print is binnen:
[ afbeelding ]
Die komt dan naast:
[ afbeelding ]
Nu een lijst voor de nieuwe. Wat zou een passe-partout op maat kosten denken jullie?
Nou ja, bij mij wel, maar ik heb er ook aanleg voor hequote:Op woensdag 29 september 2010 09:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi graag gedaan.
[..]
Werkt die shampoo echt? Dan bestel ik die misschien ook wel eens
. Volume!
Ja hij past echt goed naast die ander en dat wilde ik ook graag. De lijst kunnen we wel vinden maar dan zit er geen goede passe-partout in, en lijst op maat wordt nog veel duurder denk ik.. Gaan we maar eens voor kijken dan!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is zwaar mijn ding niet, maar vind het wel echt wat voor jullie. Cool!
PP op maat? Euro of 20? Zonder lijst dan
[..]
Nou ja, bij mij wel, maar ik heb er ook aanleg voor he
En aan allen: ik heb het wat aangedikt he, van de afro. Maar volume had het!
Welke wil je? Dan kan ik dat ff als suggestie tegen d'r zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef mirannie het volgende:
EDIT: helaas niet 1 van de kleuren die nog op mijn lijstje staan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh die. Okequote:Op woensdag 29 september 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van die shop die ik laatst postte:
www.thebeautybakery.nl
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:13 schreef DeltaCephei het volgende:
The Beauty Bakery, die importeert spulletjes uit Amerika
Niets hoorquote:
Zit net even de hyves van hun te bekijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef RenRen- het volgende:
H&M! En de DA op de.... ........ ..... Leidsestraat.
Dames, bijbaan in het engels? Babelfish () zegt part-time job, maar dat klinkt niet helemaal goed, om de een of ander e reden. Zeker omdat het gewoon een bijbaan is, en niet een echte baan.
Hm, het was meer een. Summer job. Maar ik had ook een bijbaan, naast school, in de winter.quote:
Je doet idd te ingewikkeldquote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, het was meer een. Summer job. Maar ik had ook een bijbaan, naast school, in de winter.! Ik denk volgens mij veel te ingewikkeld, maar ik doe 3 vakken tegelijk.
Ik treed vooral niet in detail, dus dat hoop ik maarquote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef mirannie het volgende:
Part-time job seems fine to me. Het was toch deeltijd? En ze snappen heus wel dat als je het naast school deed, dat het dan niet je "vaste" baan was.
Ik zag het OPI rekquote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze hebben daar gewoon een OPI-grabbelbak staan... bij die DA in Amsterdam
Zitten maar 2 kleuren in toch? Die OPI Apple Red en Bubble Bath dacht ikquote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze hebben daar gewoon een OPI-grabbelbak staan... bij die DA in Amsterdam
quote:
Ja,, zoietsquote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zitten maar 2 kleuren in toch? Die OPI Apple Red en Bubble Bath dacht ik
Volgens mij is de interface van nokia zo veranderd dat je met je ooude kennis niet ver meer komt. De nokia van mijn moeder snapte ik niets van, maar een oude nokia klik ik zo doorheen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg he, ik mag over 3 dagen mijn telefoonabbo weer verlengen. En da's maar goed ook want deze nokia joeressik park hangt me onderhand de strot wel uitAlleen nu zie ik het niet meer. Het bos, door de bomen. Wat is er veel veranderd in 2 jaar
Anyway, ik weet wel dat ik GEEN touchscreen telefoon wil. Ik kan niet overweg met de HTC Desire van bleiblei. Ik wil dus iets met knupkes. Dan kom ik al snel uit bij een Blackberry of een Nokia E72. Maar je hebt weer verschillende BB's... Bold, Curve? Halpz, wats de verschil? En ik ben al heel erg vertrouwd met de Nokia Interface, gebruik al bijna 10 jaar Nokia. Is dat een voordeel of merk je daar op zo'n unit weinig meer van?
Kan iemand me adviseren?
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:10 schreef DeltaCephei het volgende:
BBIk heb de Bold 9700 en ik kan er niet meer zonder
Hij gaat zelfs mee naar de wc
Verschil tussen de Curve en de Bold zijn de specificaties, geloof dat de Bold wat betere specs heeft. De Storm 2 is met touchscreen volgens mij..
Haat aan touchscreens!
hoezoquote:Op woensdag 29 september 2010 12:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
me
iphones en mij HTC Desire
Dan neem je een BB abonnement, zit snel internet bij voor het pingen enzulksquote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoor net dat je voor een blackberry een apart abo nodig hebt?
yessss een BIS (Blackberry Internet Service) voor het constante internet. Ik heb hem bij Vodafone en betaal totaal 30 euro per maandquote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoor net dat je voor een blackberry een apart abo nodig hebt?
Ik doe niet aan al die onzin, ik heb ook geen vrienden en al helemaal geen vrienden die dat soort troep gebruikenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan neem je een BB abonnement, zit snel internet bij voor het pingen enzulks
Gewoon hoe het er staat, ik moet niet meer denken aan een telefoon met van die kleine toetsen als bijvoorbeeld een BBquote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo?
Ik kan er ook niet mee overweg
Lollerquote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, SQ, wel handig waarschijnlijk om te weten: volgens lush zijn mijn bestellingen van drie jaar terug ook nog nooit geshipped. Best kans dat ze al onderweg zijn. (Laatste keer kreeg ik mail dat ze onderweg waren, maar toen was doos er al een dag.)
Gelukkig zijn ze met alle andere communicatie wél heel snel en vriendelijk.
Ja maar dan kunnen wij wel pingenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe niet aan al die onzin, ik heb ook geen vrienden en al helemaal geen vrienden die dat soort troep gebruiken
(ik ben al bijna dertig he)
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar goed deze oma sms't niet belt weinig en internet eigenlijk alleen maar met d'r mobiel
Ik heb een Nokia E71 en een Nokia E72, heerlijke toestellenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
oh maar ik ga helemaal niet overstappen ofzo, ik wil gewoon bij Hi blijven.
Maak het me nou niet zo moeilijkWat is het voordeel exact van een bb boven een E72?
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef wwwer het volgende:
Stormqueen, ik moest reageren van mijn wederhelft....
Nokia is een Nokia! Software updates kan je zelf doen, Nokia heeft meer servicepunten en dus betere en snellere service... En is mijn inziens betrouwbaarder dan een BB... EEn... Als je Nokia eenmaal gewoon ben wil je niks anders meer
Zo iets Zoep?
Kijk dit zijn toch wel twee ICT-ers en die raden me allebei weer de Nokia aanquote:Op woensdag 29 september 2010 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia E71 en een Nokia E72, heerlijke toestellen![]()
![]()
okee, de voornaamste voorwaarde is: GEEN touchscreen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef Joysa het volgende:
Iphone!
Gewoon iphone!
En wat is gratis wifi handig
Ik heb er nog wel een voor je.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind al die dingen eigenlijk heel eng. Waar is de tijd van de 3310 gebleven
ík heb een laai vol met dat segment, alleen gaan de batterijen nog maar 10 minuten meequote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een voor je.
Dat inddquote:Op woensdag 29 september 2010 12:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb juist dat ik na BB niets anders meer wil
Geen idee hoe het met z'n batterij is, toen 'ie de la in ging was 'ie nog prima.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ík heb een laai vol met dat segment, alleen gaan de batterijen nog maar 10 minuten mee
7 jaar geledenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met z'n batterij is, toen 'ie de la in ging was 'ie nog prima.
Dan kun je er ook nog gewoon mee bellenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
ja okee maar als je niet pingt en msnt?
ik vind dat als je niet pingt of msnt etc het abbo veel te duur voor zo'n telefoonquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
ja okee maar als je niet pingt en msnt?
Ik wil wel voor je bestellen!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef Vanesje82 het volgende:
Hoi dames/meiden
Ik heb een vraagje ik wil heel erg graag de Bundle monster plate,s van amazon.com
maar je kan daar helaas alleen met CC betalen en aangezien ik dat helaas niet heb wil ik vragen
als iemand dat voor mij zou willen mee bestellen of bestellen als je daar een bestelling gaat doen.
Ik betaal dan natuurlijk dan wel wat extra voor de moeite en uiterraad voor de verzendkosten.
Wie ow wie wil mij blij maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap er maar weinig van blijkbaar![]()
Doe je mee met de swapdoos?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga binnenkort maar eens een strenge keuring door mijn lakjes doen
Echt waar????je bent een schatquote:Op woensdag 29 september 2010 13:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je bestellen!
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Waarom krijg ik onderstaande overzicht eigenlijk bij PP?Ik snap Niet-verrekend nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap er maar weinig van blijkbaar
![]()
Hahah.. ik heb vandaag de zwarte crackling topcoat van P2 over OMG van China Glaze. Toen ze wegliep van onze meeting kreeg ik een smsje; wat heb je mooie nagellak op vandaag en waaar koop ik dat? hahahquote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
Snif ik heb geen nagellak-gekke vriendinnenEerder 'mijn god doe jij elke dag andere nagellak op??'-vriendinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk is dat he heb ik gehad voor 6 orly lakken nieuwquote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
iemand die 10 euro inclusief verzenden biedt op MP voor 3 gloednieuwe OPI lakken
Als je dan zegt dat dat echt kansloos weinig is, mailen ze dan nog ooit terug?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Leuk is dat he heb ik gehad voor 6 orly lakken nieuw
Mja, misschien is het wel echt, maar negeren ze datsoort mailtjesquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je dan zegt dat dat echt kansloos weinig is, mailen ze dan nog ooit terug?
Over het algemeen nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je dan zegt dat dat echt kansloos weinig is, mailen ze dan nog ooit terug?
Voor hetzelfde geld heeft de verkoper geen idee van de waarde van de lakjes en krijg je ze voor die prijs, dan heb je een mooi mazzeltje. Als je er geen prijs of bieden vanaf bijzet, kun je het altijd proberen. Ik zou ook best zo'n bod kunnen doen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
achja, niet geschoten is altijd mis, dat bewonder ik dan weer wel
Ik had al een indicatieprijs voor het hele pakket gegeven waar wel uit af te leiden viel dat het niet zo'n feest zou worden. Maar goed, props for tryingquote:Op woensdag 29 september 2010 14:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heeft de verkoper geen idee van de waarde van de lakjes en krijg je ze voor die prijs, dan heb je een mooi mazzeltje. Als je er geen prijs of bieden vanaf bijzet, kun je het altijd proberen. Ik zou ook best zo'n bod kunnen doen hoorAltijd laag inzetten haha!
Mja mailtjes negeren is natuurlijk ook een beetje jammer.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb dat ook, dan negeer ik ze en dan krijg ik
'Ik heb je gemaild, kun je daar op reageren???? Ga je akkoord????'
Nah, dan zou ik het ook niet doen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had al een indicatieprijs voor het hele pakket gegeven waar wel uit af te leiden viel dat het niet zo'n feest zou worden. Maar goed, props for trying
Ik ga even koffie halen, want je moet het zelf doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, mijn manager zit een online toets Engels te maken (intake voor taalcursus) en nu vraagt ze het steeds aan mij, en ik weet alles en zij... naja, een stuk minder. En ik kan het niet maken om alles voor te zeggenHELPPPP
Daaromquote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga even koffie halen, want je moet het zelf doen.![]()
Wel erg. Ga je voor een intake alles vragen, en komen ze er bij de cursus achter dat je eigenlijk niets kan.
alsof ze dat gelooftquote:
klopt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof ze dat gelooftvrouwen poepen ja niet...
Ik wou zeggen, iedereen op het werk verbaasd zich dat ik gemotiveerd blijf terwijl ik weg ga. Iets met prestatiedrangquote:Op woensdag 29 september 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt.
En doen alsof ik het zelf ook niet weet, daar ben ik als opperstreber erg slecht in
Nét anders! Nét!quote:Er zijn geen resultaten gevonden in de encyclopedieën voor toenstraks.
Nét iets anders gespeld: Tom Soetaers
Nét iets anders gespeld: Ton Stadhouders
Nét iets anders gespeld: Tongatrog
Ja, echt maar een héél klein beetje he!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
lol @ encyclo.nl
[..]
Nét anders! Nét!
Wat is trouwens een tongatrog?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt maar een héél klein beetje he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |