Nee idd, ik vind ze ook beiden dom (heb ik ook gezegd, subtiel als ik benquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Periodieke onthouding lijkt me sowieso onbetrouwbaar, want; mens. Je bepaalt nu eenmaal niet wanneer je wel en niet zin hebt. En je moet maar de discipline en doorzettingsvermogen hebben het wél veilig doen in die periode
En voor het zingen de kerk uitSerieus... dat mensen daar nog in geloven als anticonceptie?
Die van mij is 130 pleuro goedkoper he?quote:
Ja, maar Baloe produceert echt keiveel haarquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij is 130 pleuro goedkoper he?
Domdomdomdomdomdomdom!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee idd, ik vind ze ook beiden dom (heb ik ook gezegd, subtiel als ik ben)
En ze hadden idd niet de discipline om het niet te doen, en het condoom dat ze daarvoor hadden is niet gebruikt
Tjah dan is het gewoon eigen schuld, dikke bult (letterlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee idd, ik vind ze ook beiden dom (heb ik ook gezegd, subtiel als ik ben)
En ze hadden idd niet de discipline om het niet te doen, en het condoom dat ze daarvoor hadden is niet gebruikt
Die is écht pittig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef tombolafan het volgende:
Qwea:
[ afbeelding ]
Heerlijk en heeeeeeeeeeeeeeeel pittig
http://www.meiasia.eu/wok.html?zoom=81
Verstandig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar Baloe produceert echt keiveel haar
Dus ik wacht wel ff op reacties daar
Mjah, hoe ongepland is 'ongepland' als je zo dom bent periodieke onthouding te doen, en dan ín je vruchtbare dagen seks gaat hebben zónder condoom (die je voor dat moment dus wel hebt begrijp ik hier uit?).quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Domdomdomdomdomdomdom!![]()
Zijn ze er nu wel blij mee en past het een beetje in hun leven?![]()
Dat lijkt me echt de hel: ongepland zwanger. Zeker als je nog jong bent en bezig iets op te bouwen en kindje bouwen daar niet bij hoorde.
Ik heb straks (hoop ik) een Z vormige woonkamer. Dan zou een truus vet handig zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is écht pittig!![]()
![]()
[..]
Verstandig.![]()
Truus is slim! Ze heeft een hele poos doorgebracht in de kamer en is nu pas richting keuken vertrokken.Best knap voor zo'n apparaat (ik heb een U-vormige woonkamer/keuken)
De zwangerschap zelf is een helquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt de hel: ongepland zwanger. Zeker als je nog jong bent en bezig iets op te bouwen en kindje bouwen daar niet bij hoorde.
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jawel, Tombola!quote:
Da's heul niet pittigquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebakken placenta met doperwtjes gekookt in voorvocht
Goffer, ik geef nota bene een link en een plaatjequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik droomde laatst dat ik zwanger was!![]()
poging om mee te doen aan de discussie, ik heb er verder nog niet zoveel mee![]()
Ranzig is iets anders dan pittigquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de tranen je anders wel in de ogen schieten als je gebakken placenta moet eten
Als ik dan met iemand medelijden zou hebben zou het het kind zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, hoe ongepland is 'ongepland' als je zo dom bent periodieke onthouding te doen, en dan ín je vruchtbare dagen seks gaat hebben zónder condoom (die je voor dat moment dus wel hebt begrijp ik hier uit?).
Kan er dan echt geen medelijden mee hebben hoor
Ging ook niet over jou hoor. Maar gewoon, de ontdekking dat je ZWANGER bent.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De zwangerschap zelf is een helmaar het feit dat wij een kindje krijgen isse heul geen hel.
Ja idealiter woonden we groter maar dat is dan ook het enige. Het is niet alsof het pas over 10 jaar in de planning stond zeg maar.
Gelukkig maar! Het zou jammer zijn als de kinderen de dupe worden omdat hun komst pappa en mamma niet goed uitkwam.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Vriendin is eigenlijk ideaal nu qua situatie (afgestudeerd, beiden baan, huis etc), maar zij wist nooit of ze uberhaupt wel kinderen wilde, maar is er nu heel blij mee
en die kennis was na heel korte relatie, maar het zat wel goed, en hij is ouder en had de hoop op kinderen opgegeven dus hij was helemaal blij
Jij staat er heel anders in dan ik, ja.quote:En het lijkt mij dus geen hel, maar ik sta er sowieso al anders tegenover natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |