Ik zou me zorgen gaan maken.... dat stond hier namelijk nergens, dus als jij het toch wel ziet staanquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef CarOnline het volgende:
pottomme Toverheks!
Ik wil ook eens een topic openen!
Regelmatig heb ik de eer. Ik zal hem voortaan aan jou geven. Als je een dag niet online bent, wachten ze maar even.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef CarOnline het volgende:
pottomme Toverheks!
Ik wil ook eens een topic openen!
Yay!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oeoooh! Iemand die ooit nog zegt dat klagen niet helpt kan ik zó het tegendeel bewijzen![]()
Ik hoor net dat ik met directe ingang later mag gaan werken, dat ik een opleiding uit mag kiezen én dat de vervangster voor mijn zwangere collega eerder begint én wellicht blijft werken als collega weer terug is.
Oeh spannend, en dan het liefst tijdens een rel.... dat iedereen 167 zit te F5'enquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Regelmatig heb ik de eer. Ik zal hem voortaan aan jou geven. Als je een dag niet online bent, wachten ze maar even.
Maar dan ligt het wel gewoon even stil. Pas als CarO er weer is, gaan we los.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh spannend, en dan het liefst tijdens een rel.... dat iedereen 167 zit te F5'en
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is al echt heel oud hoor.
/[ afbeelding ]Thuiszorg
dat is niet waar, ik was gewoon nummer301 niet zeuren hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dan ligt het wel gewoon even stil. Pas als CarO er weer is, gaan we los.
Dus hierbij besloten. Zwart op Wit! Het is niet wit, 't is niet zwart, 't is niet zwart wit. In niemands kleur van ...hmmmm hart...in ....kleur van je haaaart.
Da's Boeijen, altijd lastig te vertalen.
En probeer dat maar es mee te zingen. Hulde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |