abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 september 2010 @ 12:08:45 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87015867
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Goedkoper en LE! :) PS3 is toch regiovrij!
Ik dacht dat die LE ook in Europa zou uitkomen, maar zie 'm nergens staan inderdaad :? Raar!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 30 september 2010 @ 12:10:43 #177
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_87015934
Er komt een BG&E HD remix *O*
.....Kennedy
  donderdag 30 september 2010 @ 12:11:27 #178
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87015962
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:10 schreef Wessiej het volgende:
Er komt een BG&E HD remix *O*
:')
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:11:54 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87015974
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gijs, BG&E is een fantastisch ondergewaardeerd spel wat zeker zijn cultstatus verdient. Samen met Prince of Persia was dat toch het hoogtepunt van Ubisoft wat mij betreft. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Ik kan me nog goed te totale marketingfail herinneren rond het uitbrengen van die twee games, zo zonde. :{

En ik zie net niet als geldklopperij maar als een middel om mensen alvast warm te krijgen voor BG&E 2 O+ _O_
BG&E is niet meer ondergewaardeerd maar inmiddels ruim OVERgewaardeerd. Qua reviewcijfers kreeg de game ook zeker mooi cijfers (gemiddeld 8.8). De marketingfail viel voor BG&E ook wel mee, die was vooral bij PoP omdat ze toen Xbox en Cube versies pas maanden later verkochten.

BG&E is gewoon geen game die een groot publiek aansprak. Nu zal die HD release best aardig verkopen waardoor BGE2 meer kans heeft om te verschijnen, maar een _O_ verdient het in mijn ogen niet. Gewoon een ^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_87015995
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja ik heb echt genoten. Wilde gewoon meer en meer en meer, maar het mocht niet zo zijn. Weet nu al dat ik dit spel ga kopen. Gevechten zijn tactisch en cool en het verhaal werd echt heerlijk verteld. Heb de demo maar 1x gedaan, maar serieus,... dit is echt mijn ding. Graphics zijn echt ziekelijk goed. Framerate issues totaal niet gezien! Zo heerlijk als je zweep goed contact maakt.
Ps3 he 8-)
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 30 september 2010 @ 12:12:46 #181
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87016004
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gijs, BG&E is een fantastisch ondergewaardeerd spel wat zeker zijn cultstatus verdient. Samen met Prince of Persia was dat toch het hoogtepunt van Ubisoft wat mij betreft. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Ik kan me nog goed te totale marketingfail herinneren rond het uitbrengen van die twee games, zo zonde. :{

En ik zie net niet als geldklopperij maar als een middel om mensen alvast warm te krijgen voor BG&E 2 O+ _O_
Spel was erg cool, maar ik zie liever een deel 2 dan een deel 1 remake! Ik snap niet waarom je goede sequels geen kans wilt geven, maar goede oude games wel in HD wilt gamen :D

Los daarvan is dit wel heel cool nieuws! Maar ja,... ik heb deze al gespeeld.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_87016038
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:51 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zo heeft IGN hem gereviewed! Vond het ook kansloos. Combat wordt saai,... en God of War dan niet :? Allemaal zo tegenstrijdig. Als je tegenwoordig geen Halo of COD heet mag je niet meer scoren :D

Idd :) Sterker nog, lees al jaren geen reviews meer :') Weet vaak wat ik wel en niet leuk vind.
Echter blijf ik bij me mening over RE5 :D
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 30 september 2010 @ 12:13:57 #183
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87016044
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:12 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ps3 he 8-)
Wist niet dat die lead platform was! Is meteen te merken aan de grahpics ook! Die waren echt ziek,... maar je kan deze oude E3 demo niet beoordelen zo Gijs! Echt niet! :D Zo te lezen zit er zo fucking veel meer in! Maar je hebt gelijk,... mijn PS3 gaat weer draaien _O_
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_87016050
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ps3 he 8-)
PS3 is zeker niet slecht, er wordt gewoon altijd minder aandacht aan ports besteed. En meestal is de 360 de lead platform.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_87016075
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:07 schreef Chocobo het volgende:
This Castlevania's greatest assets are its dazzling vistas and scenic design. Each level has a distinct look and architectural style, ensuring your eyes will never be bored. Time after time I found myself stunned by the scope of Lords of Shadow's scenery. Just one example of many is when the camera rises above a narrow mountain trail Gabriel is traversing to reveal a towering castle on a cliff in the distance, its spire ringed with vampire bats. The game is filled with great bits of foreshadowing like this. Much of its imagery owes a debt to the Lord of the Rings films. Everything from cave trolls to the Nazgul to giant eagles to the architecture of Middle Earth is evoked here.

_O_
Is de game nog een beetje lang(20+)?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 30 september 2010 @ 12:16:00 #186
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87016113
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:14 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Is de game nog een beetje lang(20+)?
If Lords of Shadow hits the sweet spot for you, I've got good news: this is an incredibly long game. The 12 levels are each divided into as many as eight or nine stages and it will take you 15-20 hours to reach the end. Your first time through a stage you may encounter a roadblock that you can return to later after you've upgraded your skills, so revisiting areas is encouraged. Once you complete a stage you'll also unlock unique challenges that ask you to finish it under a certain time or defeat a boss without taking any damage. Lords of Shadow will be a great investment for those that enjoy it.

Dat is 30+ Sjotime uren _O_ Plus nog eens 25 re-play!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_87016138
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dit wel humor:

[ afbeelding ]

Bruine das bij Rutte. Mooie manier om dat gezeik over 'Kabinet Bruin 1' weg te zetten _O_
Gejat en gepost op FB.
Voor mij is het wel spannend. Is het regeerakkoord al te lezen? :X
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 30 september 2010 @ 12:19:02 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87016200
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:12 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Spel was erg cool, maar ik zie liever een deel 2 dan een deel 1 remake! Ik snap niet waarom je goede sequels geen kans wilt geven, maar goede oude games wel in HD wilt gamen :D

Strol is gewoon Strol :D

Beyond Good & Evil HD op XBLA _O_
Dead Space 2 op de 360 retail :{w

Ik begrijp het nooit :D

Wat zou er met 'm gebeuren als BG&E op de iPhone opnieuw uitgebracht zou worden :o :o
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 30 september 2010 @ 12:21:05 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87016264






_O_
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:21:53 #190
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87016290
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Strol is gewoon Strol :D

Beyond Good & Evil HD op XBLA _O_
Dead Space 2 op de 360 retail :{w

Ik begrijp het nooit :D

Wat zou er met 'm gebeuren als BG&E op de iPhone opnieuw uitgebracht zou worden :o :o
Serieus,... als er iets blind is is het wel Dead Space 2 _O_ :D
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_87016327
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wist niet dat die lead platform was! Is meteen te merken aan de grahpics ook! Die waren echt ziek,... maar je kan deze oude E3 demo niet beoordelen zo Gijs! Echt niet! :D Zo te lezen zit er zo fucking veel meer in! Maar je hebt gelijk,... mijn PS3 gaat weer draaien _O_
Begrijp wel de insteek van vele studio's :)
Xbox schijnt een pc structuur te hebben kwa programmeren i.t.t. 8 cores van de PS3 bla die bla waardoor een poort vanaf de xbox naar ps3 sneller en goedkoper is.
Maarja, als je kijkt naar DS, GT5 en Castlevania zie je dat het beestje aardig wat heeft… Benieuwd hoe dat gaat met de volgende generatie's, nog langere ontwikkeltijden :')

Geef Castlevania nog wel een kans hoor ^O^ het ziet er zeker sfeervol uit! :) Wanneer komt ie uit?
Zit nu nog in Dead Space en 3 november GT5. Heb GT3 nog en daar heb ik uiteindelijk 9 jaar genoeg aan gehad :D Wel zin in _O_
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_87016330
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zou er met 'm gebeuren als BG&E op de iPhone opnieuw uitgebracht zou worden :o :o
Tranen Gijs...van blijschap en ontroering. _O_
Er gaan geruchten dat Lucasarts bezig is met een port van Grim Fandengo voor de iPhone/iPad. Beste adventuregame ooit. Dus die jankpartij zit er sowieso al aan te komen. :'(
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 30 september 2010 @ 12:23:32 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87016356
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:22 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Tranen Gijs...van blijschap en ontroering. _O_
Er gaan geruchten dat Lucasarts bezig is met Grim Fandengo voor de iPhone/iPad. Dus die jankpartij zit er sowieso al aan te komen. :'(
Dan haal ik een iPhone

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_87016364
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

If Lords of Shadow hits the sweet spot for you, I've got good news: this is an incredibly long game. The 12 levels are each divided into as many as eight or nine stages and it will take you 15-20 hours to reach the end. Your first time through a stage you may encounter a roadblock that you can return to later after you've upgraded your skills, so revisiting areas is encouraged. Once you complete a stage you'll also unlock unique challenges that ask you to finish it under a certain time or defeat a boss without taking any damage. Lords of Shadow will be a great investment for those that enjoy it.

Dat is 30+ Sjotime uren _O_ Plus nog eens 25 re-play!
Ja, ik loop ook alles :D Genieten van de omgeving :@
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_87016396
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_
:X
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 30 september 2010 @ 12:25:07 #196
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87016409
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:22 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Begrijp wel de insteek van vele studio's :)
Xbox schijnt een pc structuur te hebben kwa programmeren i.t.t. 8 cores van de PS3 bla die bla waardoor een poort vanaf de xbox naar ps3 sneller en goedkoper is.
Maarja, als je kijkt naar DS, GT5 en Castlevania zie je dat het beestje aardig wat heeft… Benieuwd hoe dat gaat met de volgende generatie's, nog langere ontwikkeltijden :')

Geef Castlevania nog wel een kans hoor ^O^ het ziet er zeker sfeervol uit! :) Wanneer komt ie uit?
Zit nu nog in Dead Space en 3 november GT5. Heb GT3 nog en daar heb ik uiteindelijk 9 jaar genoeg aan gehad :D Wel zin in _O_
Denk dat er niet veel beters is dan GT5 qua racegames op de PS3 Gijs. Die blijf je dan 10 jaar gamen! :D Geniet je van Dead Space? Waar zit je nu? Ik vond het ruimteschip echt veel van de USS Nostromo weg hebben. Dat schip uit het briljante Alien!

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:25:32 #197
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87016422
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:23 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ja, ik loop ook alles :D Genieten van de omgeving :@
Jij ook _O_ Gijssssssss,... ik loop ook alles. Elk blaadje moet bekeken worden :D _O_
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_87016450
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dan haal ik een iPhone

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt een iTouch halen. ;)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 30 september 2010 @ 12:26:39 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87016459
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je kunt een iTouch halen. ;)
Zal jou eens touchen!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:27:31 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87016499
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je kunt een iTouch halen. ;)
LucasArts kennende brengen ze die port/remake voor elke console uit dan. XBLA, PSN, Steam, iUnits, misschien zelfs 3DS en PSP2. Komt wel goed :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')