Bij mij werd die vraag ook dagelijks gesteld, maar ik heb geen last gehad van misselijkheid. Echt, elke zwangerschap is anders!!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef klavertje-4 het volgende:
dank je wel DML voor je lieve reactie.
dat misselijke, daar maak ik me dan weer zorgen over dat ik dat niet heb. Het helpt ook niet dat mijn moeder iedere keer als ik haar zie vraagt 'en, ben je al misselijk?'
Terwijl ik rationeel best weet dat niet iedereen misselijk wordt.
Nog niets gehoord, en het is inmiddels bijna 8 weken geleden... Misschien als ik een keer bevallen ben ofzo....quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe staat het met jouw hulp Basboussa? En die BN-er was Mark Tuitert zijn vrouw.
Ontzettend fijn, twente_meisje, dat je nu toch bevestiging hebt dat het allemaal toch best 'normaal' is en dat acrobaatje het gewoon heel netjes doet!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb ook nog niet 1x overgegeven Klavertje, je tergende onzekerheid herken ik echter wel. Doordat de vorige zwangerschap in een miskraam eindigde waren de eerste weken van deze zwangerschap helemaal niet leuk. Maar ik moet zeggen, hoe meer deze vordert, hoe meer vertrouwen ik krijg dat het helemaal goed gaat komen. En dat had ik vooraf niet gedacht, ik dacht dat het een 9 maanden durende lijdensweg (qua angstgevoel) zou worden. Ik kan je melden: dat is het niet! Gelukkig! Hopelijk kun jij ook snel gaan genieten en krijg je vertrouwen in de goede afloop.
Vanmiddag dus bij de vk in het ziekenhuis geweest: alles is GOED! Ik denk dat ik in april ga bevallen van een acrobaatje. Mijn hemel wat een beweeglijk kind groeit er in mijn binnenste!Wederom een behoorlijke opluchting dat het kindje het goed maakt. De pijn die ik heb is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid groei- cq. bandenpijn. Zoals verschillende meiden hier al zeiden, het hoort erbij en kan geen kwaad. Het is alleen een beetje vervelend, maar nu ik weet dat het niets erg is, is het natuurlijk goed te doen.
Ik ben blij.
Wat fijn nieuws!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb ook nog niet 1x overgegeven Klavertje, je tergende onzekerheid herken ik echter wel. Doordat de vorige zwangerschap in een miskraam eindigde waren de eerste weken van deze zwangerschap helemaal niet leuk. Maar ik moet zeggen, hoe meer deze vordert, hoe meer vertrouwen ik krijg dat het helemaal goed gaat komen. En dat had ik vooraf niet gedacht, ik dacht dat het een 9 maanden durende lijdensweg (qua angstgevoel) zou worden. Ik kan je melden: dat is het niet! Gelukkig! Hopelijk kun jij ook snel gaan genieten en krijg je vertrouwen in de goede afloop.
Vanmiddag dus bij de vk in het ziekenhuis geweest: alles is GOED! Ik denk dat ik in april ga bevallen van een acrobaatje. Mijn hemel wat een beweeglijk kind groeit er in mijn binnenste!Wederom een behoorlijke opluchting dat het kindje het goed maakt. De pijn die ik heb is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid groei- cq. bandenpijn. Zoals verschillende meiden hier al zeiden, het hoort erbij en kan geen kwaad. Het is alleen een beetje vervelend, maar nu ik weet dat het niets erg is, is het natuurlijk goed te doen.
Ik ben blij.
Twentemeisje mijn vorige zwangerschap is ook in een miskraam geeindigd. Ik denk dat daar inderdaad veel angst vandaan komt. Op dit moment voelt het voor mij ook als een lange lijdensweg, goed om te lezen dat daar nog verandering in kan komen. Wat fijn dat je echo goed was!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben blij.
Zullen we een datumtweeling doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Sil, wij kunnen wel naast elkaar op een bankje gaan zitten. Haha ik ben gelukkig nu 37w maar voor jou is het nog ff spannend! Hopelijk groeit je beeb iets minder snel als de insuline weer aangepast is! Sterkte ermee!
Twentemeisje, fijn dat alles goed was!![]()
Loffie, gefeliciteerd!![]()
Basboussa, weer een beetje opgeknapt?
JeetjeJom, weer terug van vakantie! Welkom back!
Klavertje4, ik ben ook helemaal niet misselijk geweest. Maar ik snap dat je graag wat kwaaltjes zou willen zodat het wat echter voelt! Sterkte![]()
Chooselife, wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! En het geslacht?![]()
vindt het behang meer voor een meisjeskamer..
Dat kan ik helaas niet zeggen, omdat het dan achterhaald kan worden door mensen uit mijn "echte leven".quote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Chooselife, wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! En het geslacht?![]()
vindt het behang meer voor een meisjeskamer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |