Droogklootdoosquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat precies dacht ik ook toen dit telefoongesprek plaatsvond. Wie gaat er nou een willekeurig persoon bellen om te vragen welke kleur koe diegene prefereert?
wel pics posten hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat precies dacht ik ook toen dit telefoongesprek plaatsvond. Wie gaat er nou een willekeurig persoon bellen om te vragen welke kleur koe diegene prefereert?
wellicht om reacties uit te lokkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
tnxquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waterijs... koude limonade... van die keelsnoepjes...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
Net een brandoefening gehad.... ik zou doodgaan op de eerste verdieping als het net zo zou gaan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
Net een brandoefening gehad.... ik zou doodgaan op de eerste verdieping als het net zo zou gaan
En als er echt wat aan de hand is geloven ze je niet meer... handigquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Heb ooit met een paar collega's volledig overtrokken gereageeerd op zo'n brandoefening![]()
Je had ze moeten zien. Sommigen dachten echt dat er wat was
*haalt sjaal opquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou je keel ook goed warm, een sjaal is ook wel fijn.
als er echt iets aan de hand is reageer ik niet paniekerigquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als er echt wat aan de hand is geloven ze je niet meer... handig
bind een electrische deken om je nekquote:
Dat doen we in Nederland niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef crv het volgende:
[..]
bind een electrische deken om je nek
Die staan aan de andere kant van de cameraquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen lekkere wijven bij je begrafenis?
Ik luister niet naar allesquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef crv het volgende:
[..]
bind een electrische deken om je nek
Zullen vast oud zijn.. aan de rest te zienquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
Die staan aan de andere kant van de camera
C_A!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat gisteravond opeens aan mijn internetlimiet buitenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |