dat moet sneller kunnenquote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef borisz het volgende:
Topic in minder dan twee uur er doorheen gejast
heb alleen de eerste aflevering gezien. Gewoon te lui om te downloadenquote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb Dexter geprobeerd en kwam niet door de eerste serie heen. Mag ik hier nog wel posten dan
Coolquote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb alleen de eerste aflevering gezien. Gewoon te lui om te downloaden
Hier nog eentjequote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb alleen de eerste aflevering gezien. Gewoon te lui om te downloaden
Metallicaquote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool
Nou, dan zetten we nog maar een muziekje opOutlaw Torn van Metallica (S&M-versie
)
same.....quote:Op maandag 27 september 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Hier nog eentjeTerwijl het me wel heel gaaf lijkt. Maar ik kijk al zoveel series.... En die zijn allemaal weer begonnen (Greys, PP, Bones, House, The vampire diaries, NCIS, Medium, pff ik hou geen tijd over joh).
Jep, gaat goed met hem.quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft Michael C Hall zijn kanker al overwonnen?
Valt heel erg mee!quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Lielie, maak je veel morgen of valt het mee??
Mooiquote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, gaat goed met hem.
Ik vond hem wel iets pafferiger eruit zien in het nieuwe seizoen, maar z'n haar is gewoon weer terug.
Dan gaan we elkaar hier maar negeren of zoquote:Op maandag 27 september 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Hee maar, wat als het morgen tegenvalt als jullie elkaar in het echt ontmoeten?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |